Kup Bilet online

Informacje dla pasażerów

Informacja dla korzystających z systemu sprzedaży online

  • Dostępne formy płatności : Karty płatnicze i kredytowe oraz e-Przelew 

  • Wybierając płatność kartą kredytową lub płatniczą  zakupu biletu należy dokonać najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu, natomiast  wybierając płatność e-Przelew zakupu biletu należy dokonać najpóźniej 72 godziny przed rozpoczęciem rejsu.

  • jakiekolwiek zmiany w bilecie zakupionym w promocji pociągają za sobą  dopłatę do aktualnie obowiązujących cen. Cennik dostępny na stronie www.polferries.pl

  • W sprzedaży on-line dostępne są pozycje aktualnie obowiązującego cennika, za wyjątkiem zniżek dla posiadaczy kart Motormannene Riksforbund, NAF, CMC, Caravan Club  oraz oferty: „Bilet 10-przejazdowy” - którą można zakupić bezpośrednio u operatorów Polferries.

  • W sprzedaży on-line dostępne są pozycje aktualnie obowiązującego cennika, za wyjątkiem zniżek dla posiadaczy kart Motormannene Riksforbund, NAF, CMC, Caravan Club  oraz oferty: „Bilet 10-przejazdowy” - którą można zakupić bezpośrednio u operatorów Polferries.

  • Bilet ze Świnoujścia do Kopenhagi via Ystad oraz z Kopenhagi do Świnoujścia via Ystad gwarantuje bezpłatny przejazd przez most Öresund, zarówno dla pasażerów pieszych, jak i zmotoryzowanych.
    Pasażer zmotoryzowany, w celu uzyskania numeru na most, musi skontaktować się z Terminalem Promowym tel.: +48 91 322 61 40, +48 91 322 61 07, lub biurem Polen GO w Kopenhadze: tel. + 45 444 51 280.
    W przypadku nie dopełnienia powyższego warunku Armator nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty.
    Dla osób pieszych na trasie z Ystad do centrum Kopenhagi oraz z Kopenhagi do Ystad zapewniamy bezpłatne połączenie autobusem linii 866/737 - podróż trwa 1 godzinę i 15 minut.

  • W trakcie realizacji zakupu biletu należy zapoznać się i zaakceptować Regulamin Sprzedaży Internetowej oraz Warunki Przewozu.

  • Zwrot za bilet (po potrąceniu opłat manipulacyjnych) jest możliwy jedynie na kartę, którą został opłacony lub na konto bankowe z którego nastąpiła płatność. W tym celu należy wysłać na adres zwroty@polferries.pl dane : imię, nazwisko, numer biletu oraz numer telefonu kontaktowego.

  • W celu uzyskania faktury należy wysłać maila na adres faktury@polferries.pl , podając obowiązkowo numer biletu oraz prawidłowe dane do faktury.

  • W przypadku wątpliwości lub uwag do systemu prosimy o kontakt z naszym doradcą:
    - telefoniczny: 801 003 171 lub +48 58 343 18 87,   + 48 22 830 09 30,  + 48 91 322 61 40
    - mailowy : online@polferries.pl

Kontakt - Klienci indywidualni

pn - pt: 8:00 - 17:00
sob: 10:00 - 14:00

Kontakt - Klienci Cargo

Gdańsk - Biuro obsługi Armatorskiej

+48 58 34 30 212
cargo.gdansk@polferries.pl

Świnoujście - Biuro obsługi Armatorskiej

+48 91 32 26 104
boas.cargo@polferries.pl