Kup Bilet online

Informacje dla pasażerów

Po podróży

Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubione rzeczy.  W przypadku zagubienia rzeczy w trakcie rejsu  promem POLFERRIES prosimy o zgłaszanie tego faktu na promie do recepcji. Po zakończeniu podróży należy zgłaszać zagubienie rzeczy do poniższych biur:

a) dla podróżujących na linii Gdańsk - Nynäshamn
Baza Promowa Polferries
ul. Mjr. Sucharskiego 70, 
80-601 Gdańsk
tel. +48 58 343 18 87
e-mail: pax.gdansk@polferries.pl

b) dla podróżujących na linii Świnoujście - Ystad, Kopenhaga lub Ronne
Biuro Obsługi Armatorskiej Polferries
ul. Dworcowa 1
72-606 Świnoujście
tel. +48 91 322 61 40 lub 322 61 07
e-mail: rezerwacje@polferries.pl W zgłoszeniu należy podać następujące informacje:
1) imię, nazwisko, adres pocztowy, kontakt telefoniczny osoby zgłaszającej,
2) datę i relację podróży (ewentualnie numer kabiny), podczas której zagubiono przedmiot,
3) dokładnie opisać zagubiony przedmiot. Jeżeli rzecz się odnajdzie przewoźnik zawiadomi osobę zgłaszającą zagubienie o możliwości odbioru rzeczy osobiście bądź zostanie ona wysłana pocztą do właściciela na jego koszt. Przewoźnik zastrzega, iż w przypadku nieodebrania znalezionej rzeczy w ciągu 6 miesięcy, rzeczy znalezione zostaną przekazane organizacji charytatywnej wybranej przez przewoźnika albo zlikwidowane.

Fakturę Vat możemy wystawić po zrealizowaniu usługi. Faktury za usługi gastronomiczne wystawiane są w recepcji promu. Faktury za przejazd promem wystawiane są u Armatora, należy przesłać numer biletu oraz dane na kogo ma być wystawiona faktura  na adres e-mail: faktury@polferries.pl

Reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A., ul. Portowa 41,78-100 Kołobrzeg. 

Kontakt - Klienci indywidualni i grupowi

Dla tel. komórkowych
+48 58 343 18 87
+48 91 322 61 07

pn - pt: 8:00 - 17:00
sob: 10:00 - 14:00

Kontakt - Klienci Cargo

Gdańsk - Biuro obsługi Armatorskiej

+48 58 34 30 212
cargo.gdansk@polferries.pl

Świnoujście - Biuro obsługi Armatorskiej

+48 91 32 26 104
boas.cargo@polferries.pl