Kup Bilet online

5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
Polityka jakości
Polityka jakości

Polityka jakości

Wdrożenie i rozwój SZJiB zgodnego z kodeksem ISM i normą ISO 9001:2008 wynika ze świadomości potrzeby sprostania przepisom konwencyjnym i wymogom naszych Klientów.

Jesteśmy świadomi faktu, że klienci oczekują od nas usług wykonywanych przez personel lądowy i morski o najwyższych kwalifikacjach zawodowych, funkcjonujący w sprawnej i efektywnej strukturze organizacyjnej.
Mając powyższe na uwadze przyjęliśmy następujące cele jakościowe i bezpieczeństwa:
•    zdobycie uznania klientów i uznanej pozycji w kraju i za granicą,
•    wypracowanie i utrzymanie takiego poziomu usług, który odpowiada klientowi,
•    ciągłe doskonalenie usług 
•    wzmocnienie pozycji firmy na rynku usług spedycyjnych i turystycznych, 
•    utrwalenie znaku firmowego jako gwaranta jakości i bezpieczeństwa,
•    eliminowanie niezadowolenia klientów poprzez analizę reklamacji, 
•    zapewnienie  bezpiecznej eksploatacji posiadanych statków, bezpiecznych warunków pracy i unikania niszczenia  środowiska, w  szczególności środowiska morskiego, 
•    ustanowienie zabezpieczeń przed określonymi zagrożeniami żeglugi i środowiska morskiego,

Cele te realizujemy przez:
•    wdrożenie i doskonalenie systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem zgodnie z normą ISO 9001:2008 i Kodeksem ISM,
•    rozbudzenie i rozwijanie świadomości  projakościowej  w całej firmie,
•    popularyzowanie osiągnięć firmy w zakresie jakości usług poprzez działania marketingowe,
•    informowanie klientów o osiągnięciach w doskonaleniu naszych usług,
•    podnoszenie kwalifikacji pracowników przez proedukacyjną politykę firmy,
•    ciągłe  doskonalenie  personelu  armatora w zarządzaniu bezpieczeństwem,
•    odpowiednie przygotowanie do działania w stanie zagrożenia bezpieczeństwa statku i ochrony środowiska.

Wszyscy pracownicy firmy są odpowiedzialni za realizację działań projakościowych.
Najwyższe Kierownictwo określiło powyższą politykę w zakresie jakości, bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz zapewnia, że jest ona powiązana z oczekiwaniami i potrzebami klientów jak również z celami działania firmy. Polityka jest rozumiana, wdrożona i utrzymywana na wszystkich szczeblach Spółki.      
                                                                                                       
Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny
Piotr Redmerski

Kontakt - Klienci Indywidualni i Grupowi

Infolinia
+48 22 230 2222

Klienci Indywidualni
codziennie: 8:00-18:00
Klienci Grupowi
pn-pt: 9:00-17:00

Kontakt - Klienci Cargo

Infolinia
+48 22 230 2223

Cargo Świnoujście
codziennie: 8:00-23:00
Cargo Gdańsk
pn-pt: 8:00-17:00
sb: 10:00-18:00