Kup Bilet online

Informacja dla korzystających z systemu sprzedaży online
Informacje dla pasażerów

Informacja dla korzystających z systemu sprzedaży online

  • Dostępne formy płatności: Karty płatnicze i kredytowe oraz e-Przelew 

  • Wybierając płatność kartą kredytową lub płatniczą  zakupu biletu, należy dokonać najpóźniej na 2 godziny przed rozpoczęciem rejsu, natomiast  wybierając płatność e-Przelew zakupu biletu należy dokonać najpóźniej 72 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  • Jakiekolwiek zmiany w bilecie zakupionym w promocji pociągają za sobą  dopłatę do aktualnie obowiązujących cen. 
  • W sprzedaży on-line dostępne są wybrane pozycje aktualnie obowiązującego cennika. W przypadku posiadaczy kart Motormannene Riksforbund, NAF, CMC, Caravan Club , oferty: „Bilet 10-przejazdowy”, „Bilet 5-przejazdowy“ i autobusów, zwierząt domowych lub innych pytań – prosimy o kontakt bezpośrednio u operatorów Polferries.
  • Bilet ze Świnoujścia do Kopenhagi via Ystad oraz z Kopenhagi do Świnoujścia via Ystad gwarantuje przejazd przez most Öresund dla pasażerów zmotoryzowanych.
    Pasażer zmotoryzowany w celu uzyskania numeru na most musi skontaktować się z Terminalem Promowym tel.: +48 22 230 2222 (pon-pt: 8:00-18:00; sobota: 8:00-16:00) lub biurem PolenGO w Kopenhadze tel. + 45 44 45 12 80 (pn-pt: 9:30-17:00). W przypadku niedopełnienia powyższego warunku Armator nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty.
  • W trakcie realizacji zakupu biletu należy zapoznać się i zaakceptować Regulamin Sprzedaży Internetowej oraz Warunki Przewozu.
  • Zwrot za bilet (po potrąceniu opłat manipulacyjnych w wysokości 25%) jest możliwy jedynie na kartę, którą został opłacony lub na konto bankowe, z którego nastąpiła płatność. W tym celu należy wysłać na adres zwroty@polferries.pl dane: imię, nazwisko, numer biletu oraz numer telefonu kontaktowego.
  • Zakupu on-line można dokonać na fakturę, wypełniając odpowiednie dane do faktury podczas realizacji zakupu, w przeciwnym wypadku wystawienie faktury będzie niemożliwe. 
  • Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej 90 minut przed planowanym odejściem promu. Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów.
    Pasażerowie podróżujący pojazdami z napędem elektrycznym są zobowiązani o stawienie się do odprawy najpóźniej 90 minut przed odejściem promu. Niestawienie się we właściwym czasie może skutkować brakiem możliwości załadunku ze względu na wymogi bezpieczeństwa dotyczące przewozu takich pojazdów.
    Odprawa kończy się:
    - dla pasażerów pieszych 30 minut przed odejściem promu;
    - dla pasażerów zmotoryzowanych 30 minut przed odejściem promu Mazovia i Cracovia. Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.
  • W przypadku wątpliwości lub uwag do systemu prosimy o kontakt z naszym doradcą:
    - telefoniczny:  +48 22 230 2222
    - mailowy: rezerwacje@polferries.pl

Kontakt - Klienci Indywidualni i Grupowi

Infolinia pasażerska, informacje na temat ruchu promów
+48 22 230 2222
Infolinia turystyczna i grupowa
+48 22 230 2223

Infolinia pasażerska
pn-pt: 8:00-18:00
sob: 8:00-16:00
Informacja na temat ruchu promów
codziennie: 8:00-20:00
Infolinia turystyczna i grupowa
pn-pt: 9:00-17:00

W sprawach pilnych dot. dzisiejszego odejścia promu, po godzinach pracy infolinii, prosimy o kontakt mailowy: pax.swinoujscie@polferries.pl

Bilety pasażerskie
rezerwacje@polferries.pl
Oferta turystyczna i grupowa
wycieczki@polferries.pl