Kup bilet ON-LINE
Informacja dla korzystających z systemu sprzedaży online

1. Dostępne formy płatności : Karty płatnicze i kredytowe oraz e-Przelew

2. Wybierając płatność kartą kredytową lub płatniczą  zakupu biletu należy dokonać najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu, natomiast  wybierając płatność e-Przelew zakupu biletu należy dokonać najpóźniej 72 godziny przed rozpoczęciem rejsu.

3. jakiekolwiek zmiany w bilecie zakupionym w promocji pociągają za sobą  dopłatę do aktualnie obowiązujących cen. Cennik dostępny na stronie www.polferries.pl

4. W sprzedaży on-line dostępne są pozycje aktualnie obowiązującego cennika, za wyjątkiem zniżek dla posiadaczy kart Motormannene Riksforbund, NAF, CMC, Caravan Club  oraz oferty: „Bilet 10-przejazdowy” - którą można zakupić bezpośrednio u operatorów Polferries.

5. Osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, wymagające specjalnych kabin, oraz Pasażerów zamierzających podróżować ze zwierzętami domowymi prosimy o kontakt z operatorami systemu rezerwacyjnego - www.polferries.pl  lub o  wysyłanie zamówienia na adres - rezerwacje@polferries.pl

6. Bilet ze Świnoujścia do Kopenhagi via Ystad oraz z Kopenhagi do Świnoujścia via Ystad gwarantuje bezpłatny przejazd przez most Öresund, zarówno dla pasażerów pieszych, jak i zmotoryzowanych.
Pasażer zmotoryzowany, w celu uzyskania numeru na most, musi skontaktować się z Terminalem Promowym tel.: +48 91 322 61 40, +48 91 322 61 07, lub biurem Polen GO w Kopenhadze: tel. + 45 444 51 280.
W przypadku nie dopełnienia powyższego warunku Armator nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty.
Dla osób pieszych na trasie z Ystad do centrum Kopenhagi oraz z Kopenhagi do Ystad zapewniamy bezpłatne połączenie autobusem linii 866/737 - podróż trwa 1 godzinę i 15 minut.

7. W trakcie realizacji zakupu biletu należy zapoznać się i zaakceptować Regulamin Sprzedaży Internetowej oraz Warunki Przewozu.

8. Zwrot za bilet (po potrąceniu opłat manipulacyjnych) jest możliwy jedynie na kartę, którą został opłacony lub na konto bankowe z którego nastąpiła płatność. W tym celu należy wysłać na adres zwroty@polferries.pl dane : imię, nazwisko, numer biletu oraz numer telefonu kontaktowego.

9. W celu uzyskania faktury należy wysłać maila na adres faktury@polferries.pl , podając obowiązkowo numer biletu oraz prawidłowe dane do faktury.

10. W przypadku wątpliwości lub uwag do systemu prosimy o kontakt z naszym doradcą:
- telefoniczny: 801 003 171 lub +48 58 343 18 87,   + 48 22 830 09 30,  + 48 91 322 61 40
- mailowy : online@polferries.pl


przejdź dalej >>

zamknij INFORMACJA DOTYCZĄCA COOKIES:

Strona polferries.pl korzysta z plików cookies do celów statystycznych oraz do działania systemu sprzedaży biletów.
Pliki cookies są używane tylko przy włączonej akceptacji cookies w przeglądarce internetowej.