Kup Bilet online

Informacja dla korzystających z systemu sprzedaży online
Informacje dla pasażerów

Informacja dla korzystających z systemu sprzedaży online

  • Dostępne formy płatności: Karty płatnicze i kredytowe oraz e-Przelew 

  • Wybierając płatność kartą kredytową lub płatniczą  zakupu biletu, należy dokonać najpóźniej na 2 godziny przed rozpoczęciem rejsu, natomiast  wybierając płatność e-Przelew zakupu biletu należy dokonać najpóźniej 72 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  • Jakiekolwiek zmiany w bilecie zakupionym w promocji pociągają za sobą  dopłatę do aktualnie obowiązujących cen. Cennik dostępny na stronie www.polferries.pl
  • W sprzedaży on-line dostępne są wybrane pozycje aktualnie obowiązującego cennika. W przypadku posiadaczy kart Motormannene Riksforbund, NAF, CMC, Caravan Club , oferty: „Bilet 10-przejazdowy”, „Bilet 5-przejazdowy“ i autobusów, zwierząt domowych lub innych pytań – prosimy o kontakt bezpośrednio u operatorów Polferries.
  • Bilet ze Świnoujścia do Kopenhagi via Ystad oraz z Kopenhagi do Świnoujścia via Ystad gwarantuje przejazd przez most Öresund, zarówno dla pasażerów pieszych, jak i zmotoryzowanych.
    Pasażer zmotoryzowany w celu uzyskania numeru na most musi skontaktować się z Terminalem Promowym tel.: +48 22 230 2222 (pon-pt: 8:00-18:00; sobota: 8:00-16:00) lub biurem PolenGO w Kopenhadze tel. + 45 44 45 12 80 (pn-pt: 9:30-17:00). W przypadku niedopełnienia powyższego warunku Armator nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty.
    Dla osób pieszych z Ystad do centrum Kopenhagi oraz z Kopenhagi do Ystad zapewniamy bezpłatne połączenie autobusem linii 866 - podróż trwa 1 godzinę i 15 minut - obowiązuje tylko w dni kursowania autobusu 866.
  • W trakcie realizacji zakupu biletu należy zapoznać się i zaakceptować Regulamin Sprzedaży Internetowej oraz Warunki Przewozu.
  • Zwrot za bilet (po potrąceniu opłat manipulacyjnych) jest możliwy jedynie na kartę, którą został opłacony lub na konto bankowe, z którego nastąpiła płatność. W tym celu należy wysłać na adres zwroty@polferries.pl dane: imię, nazwisko, numer biletu oraz numer telefonu kontaktowego.
  • Zakupu on-line można dokonać na fakturę, wypełniając odpowiednie dane do faktury podczas realizacji zakupu, w przeciwnym wypadku wystawienie faktury będzie niemożliwe. 
  • Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej 90 minut przed planowanym odejściem promu (na prom Baltivia 120 minut). Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów. Odprawa kończy się:
    - dla pasażerów pieszych 30 minut przed odejściem promu (na promie Baltivia nie obsługujemy pasażera pieszego);
    - dla pasażerów zmotoryzowanych 30 minut przed odejściem promu Mazovia i Cracovia oraz na 90 min przed odejściem promu Baltivia. Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.
  • W przypadku wątpliwości lub uwag do systemu prosimy o kontakt z naszym doradcą:
    - telefoniczny:  +48 22 230 2222
    - mailowy: rezerwacje@polferries.pl

Kontakt - Klienci Indywidualni i Grupowi

Infolinia pasażerska, informacje na temat ruchu promów
+48 22 230 2222
Infolinia turystyczna i grupowa
+48 22 230 2223

Infolinia pasażerska
pn-pt: 8:00-18:00
sob: 8:00-16:00
Informacja na temat ruchu promów
codziennie: 8:00-20:00
Infolinia turystyczna i grupowa
pn-pt: 9:00-17:00

W sprawach pilnych dot. dzisiejszego odejścia promu, po godzinach pracy infolinii, prosimy o kontakt mailowy: pax.swinoujscie@polferries.pl

Bilety pasażerskie
rezerwacje@polferries.pl
Oferta turystyczna i grupowa
wycieczki@polferries.pl