Kup Bilet online

Rozkład rejsów promów do Szwecji

odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn śrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSNSWAWNSNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728
Gdańsk - Nynäshamn sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
18:00 - 12:00*WAWNSWAWWAWWAWWAWWAWWAWWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepn
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSNSNSNSNSNSNSNSNSWAWNS
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Gdańsk - Nynäshamn wtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśr
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn czwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsob
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Gdańsk - Nynäshamn niepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepn
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn wtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczw
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn ptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobnie
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Gdańsk - Nynäshamn pnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwt
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn śrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Gdańsk - Nynäshamn sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobnie
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn pnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśr
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn czwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsob
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW


* przyjście następnego dnia

NS - Nova Star; WAW - Wawel

odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk śrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSNSWAWNSNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSNSWAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728
Nynäshamn - Gdańsk sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWWAWWAWWAWWAWWAWWAWNSWAWNSWAWNSNSWAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepn
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSNSNSNSNSNSNSNSNSWAW
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Nynäshamn - Gdańsk wtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśr
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk czwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsob
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Nynäshamn - Gdańsk niepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepn
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk wtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczw
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk ptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobnie
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Nynäshamn - Gdańsk pnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwt
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk śrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Nynäshamn - Gdańsk sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobnie
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk pnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśr
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk czwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsob
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS


* przyjście następnego dnia

NS - Nova Star; WAW - Wawel

01.02.2025 - 28.03.2025; 03.11.2025 - 15.12.2025; 12.01.2026 - 31.01.2026
 dorosły
w jedną stronę
w obie strony
128 PLN
184 PLN
 uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika), emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
116 PLN
168 PLN
 dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
736 PLN
1052 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1008 PLN
1440 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1640 PLN
2344 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1296 PLN
2104 PLN
 kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
352 PLN
504 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
128 PLN
184 PLN
 przyczepa do 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
500 PLN
716 PLN
 przyczepa powyżej 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
896 PLN
1280 PLN
 rower
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
 zwierzę domowe (kabina specjalna obowiązkowa)
w jedną stronę
w obie strony
64 PLN
92 PLN
  • Obowiązuje dodatek paliwowo-ekologiczny, wynoszący 20% ceny biletu. Wartość dodatku zostanie doliczona na etapie podsumowania rezerwacji.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony (za wyjątkiem autobusów i mobilhome) oraz zestawów (samochód z przyczepą), których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom. Zniżki dostępne tylko w punktach obsługi klienta.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych.
  • Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami.
  • Nie zapewniamy możliwości podłączenia samochodu do instalacji 230V.
01.02.2025 - 28.03.2025; 03.11.2025 - 15.12.2025; 12.01.2026 - 31.01.2026
z Gdańska: środy i czwartki; z Nynåshamn: wtorki i środy
 dorosły
w jedną stronę
w obie strony
104 PLN
148 PLN
 uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika), emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
92 PLN
132 PLN
 dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
588 PLN
840 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
808 PLN
1152 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1312 PLN
1872 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1180 PLN
1684 PLN
 kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
280 PLN
400 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
104 PLN
148 PLN
 przyczepa do 5m dł.
w jedną stronę
w obie strony
286 PLN
572 PLN
 przyczepa powyżej 5m dł.
w jedną stronę
w obie strony
514 PLN
1028 PLN
  • Obowiązuje dodatek paliwowo-ekologiczny, wynoszący 20% ceny biletu. Wartość dodatku zostanie doliczona na etapie podsumowania rezerwacji.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony (za wyjątkiem autobusów i mobilhome) oraz zestawów (samochód z przyczepą), których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom. Zniżki dostępne tylko w punktach obsługi klienta.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych.
  • Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami.
  • Nie zapewniamy możliwości podłączenia samochodu do instalacji 230V.
01.02.2025 - 28.03.2025; 03.11.2025 - 15.12.2025; 12.01.2026 - 31.01.2026
Autobus + kierowca
w jedną stronę
2196 PLN
drugi kierowca 
(przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie)
w jedną stronę
390 PLN
  • Kierowca otrzymuje bezpłatnie: przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 20% od ceny biletu.
  • Ostateczne dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 20% od ceny biletu.

 kierowca + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
4944 PLN
2  2 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
5808 PLN
4  4 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
7536 PLN
 kierowca + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
6784 PLN

Ważne informacje dotyczące zasad sprzedaży usług przewozowych, zaokrętowaniu i zachowaniu podczas podróży promem oraz o odpowiedzialności przewoźnika.

Szczegółowe postanowienia umowy przewozu określone są w Warunkach Przewozu. Pasażerowie zobowiązani są zapoznać się z Warunkami Przewozu Pasażerów, ich bagażu i pojazdów promami przed zawarciem umowy. Warunki te stanowią integralną część umowy przewozu zawieranej pomiędzy pasażerem i Polską Żeglugą Bałtycką S.A. w Kołobrzegu. Treść Warunków Przewozu jest dostępna w miejscu sprzedaży usług przewozowych, na Terminalach Promowych, na promach oraz na stronach internetowych www.polferries.pl

USŁUGA PRZEWOZOWA

  1. Przez „usługę przewozową" rozumie się przewóz pasażera i jego bagażu drogą morską na podstawie zawartej umowy przewozu.
    Sprzedaż usług przewozowych jest prowadzona poprzez stronę internetową Armatora, przez Morskie Biuro Podróży Polferries, Terminale Promowe oraz upoważnionych do tego Agentów.
  2. Zalecane jest dokonywanie rezerwacji dla wszystkich rodzajów usług przewozowych nie później niż 24 godz. przed planowaną datą podróży. 
  3. Usługi przewozowe sprzedaje się tylko na określoną datę podróży.
  4. Pasażer uiszczając opłatę za usługę przewozową, potwierdza dokonany wybór jednocześnie akceptuje Warunki Przewozu Polferries.
  5. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania Przewoźnikowi imion i nazwisk, wieku (w tym dzieci i niemowląt), płci i obywatelstwa pasażerów w momencie dokonywania rezerwacji. Dane pasażera widniejące na dokumentach podróży muszą zawsze być identyczne z danymi wpisanymi w ważnym dowodzie tożsamości, czyli paszporcie lub dowodzie osobistym pasażera . Przewoźnik odmówi przewozu osobie nie zarejestrowanej w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji. W przypadku biletu ostateczne dane osób podróżujących muszą być podane nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  6. Wykorzystanie usługi przewozowej może nastąpić w okresie 6 miesięcy od pierwotnie zadeklarowanej daty podróży, chyba, że warunki ofert specjalnych stanowią inaczej. Data rejsu może być zmieniona w wyżej wymienionym okresie pod warunkiem zarejestrowania zmiany w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed zadeklarowaną datą podróży. Nie zgłoszenie zmiany w wyżej wymienionym terminie spowoduje brak możliwości realizacji usługi bez prawa do zwrotu opłaty za przewóz. Pierwsza zmiana w bilecie jest bezpłatna, każda kolejna jest płatna.
  7. Pasażer może zrezygnować z całości lub części usługi przewozowej z zachowaniem prawa do częściowego zwrotu opłaty, pod warunkiem zarejestrowania rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Dokonując zwrotu, potrąceniu podlega 25% opłaty za usługę przewozową. Późniejsza rezygnacja albo nieprzybycie w oznaczonym czasie do odprawy nie stanowi podstawy do zwrotu uiszczonej opłaty.  Oferty specjalne, częściowo wykorzystana nie podlegają zwrotowi.
  8. Zmiany w bilecie muszą być zgłoszone minimum 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Za zmiany dokonywane w bilecie pobierana jest opłata. Pierwsza zmiana jest bezpłatna.
  9. Zwrot należności za niewykorzystaną usługę następuje tak jak uiszczona była opłata (na kartę, przelewem na konto). Zwrot gotówkowy możliwy jest w Morskim Biurze Podróży oraz na Terminalach Promowych.
  10. W przypadku rezerwacji całej kabiny, pasażer zobowiązany jest zapłacić za wszystkie łóżka, nawet, gdy w kabinie przebywa mniej osób niż jest miejsc.
  11. Osoby poniżej 17 lat mogą podróżować jedynie w towarzystwie osoby   dorosłej. Dzieci do 7 lat mogą korzystać ze wspólnego miejsca w kabinie wraz z opiekunem.
  12. Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Interrail / Eurail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą ofert specjalnych, kabin i oferty 10-przejazdowej.

PASAŻEROWIE Z SAMOCHODAMI

  1. Kierowca pojazdu powinien posiadać, niezależnie od prawa jazdy i oryginału dowodu rejestracyjnego, również polisę obowiązkowego ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej, międzynarodową kartę pomocy drogowej (tzw. Green Card) oraz oznaczenie kraju rejestracji pojazdu. Z obowiązku posiadania Green Card, zgodnie z przepisami unijnymi, zwolnieni są obywatele państw należących do Unii Europejskiej.
  2. Jeżeli waga całkowita przekracza 3,5 tony lub całkowita długość przekracza 15m (łącznie z przyczepą) samochód jest traktowany jako ciężarowy.
  3. W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich. Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami technicznymi np. spawalniczymi w samochodach nie spełniających warunku bezpiecznego ich przewozu oraz innych niebezpiecznych materiałów. Palenie tytoniu na pokładzie samochodowym jest zabronione.
  4. Kolejność załadunku i wyładunku pojazdów oraz sposób ich rozmieszczenia na pokładzie samochodowym zależy wyłącznie od decyzji oficera ładunkowego. Kierowca zobowiązany jest do oczekiwania na sygnał oficera ładunkowego zezwalający na włączenie silnika i ruch pojazdu.
  5. Lista oczekujących traci swoją ważność w dniu odpłynięcia promu.

ODPRAWA

  1. Na Terminalu Promowym, na podstawie ważnego dokumentu tożsamości i numeru biletu, pasażer otrzyma kartę zaokrętowania, którą należy zachować w podróży.
  2. Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej 90 minut przed planowanym odejściem promu. Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów.
    Pasażerowie podróżujący pojazdami z napędem elektrycznym są zobowiązani o stawienie się do odprawy najpóźniej 90 minut przed odejściem promu. Niestawienie się we właściwym czasie może skutkować brakiem możliwości załadunku ze względu na wymogi bezpieczeństwa dotyczące przewozu takich pojazdów.
    Odprawa kończy się:
    • dla pasażerów pieszych 30 minut przed odejściem promu;
    • dla pasażerów zmotoryzowanych 30 minut przed odejściem promu. Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikłe z opóźnionego przyjścia/wyjścia promów do portu, anulowane rejsy lub zawinięcia do portów innych niż planowane, w przypadku problemów technicznych lub siły wyższej np. złych warunków atmosferycznych oraz innych czynników niezależnych od przewoźnika.
  2. Pasażer jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkód, spowodowanych swoim zachowaniem podczas podróży promem.
  3. W przypadku wydania przez władze graniczne decyzji uniemożliwiającej zejście na ląd (względy wizowe lub inne), pasażer jest zobowiązany opłacić przejazd powrotny.
  4. Dowództwo promu może odmówić przyjęcia na prom pasażera, pomimo posiadania opłaconej usługi przewozowej, który swym zachowaniem może spowodować zakłócenie porządku.
  5. Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubiony lub zniszczony pozostawiony bez opieki bagaż.
  6. Ewentualne reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A., ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg.

INNE

  1. Dotyczy pasażerów odbywających podróż morską bez ważnego biletu.
    Zgodnie z Art. 33a Prawa Przewozowego, Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona, legitymująca się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, może dokonywać kontroli biletu. W razie stwierdzenia braku ważnego biletu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu, przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona pobiera właściwą należność za przewóz i opłatę dodatkową albo wystawia wezwanie do zapłaty. Wysokość opłaty dodatkowej ustala się jako 2-krotność ceny biletu przejazdowego normalnego, w jedną stronę.
    Opłata dodatkowa będzie miała zastosowanie również w przypadku posiadacza biletu, w którego pojeździe wykryto większą ilość osób niż zadeklarowaną na odprawie pasażerskiej.
  2. Przewodnikowi lub opiekunowi towarzyszącemu w podróży osobie niewidomej albo osobie niezdolnej do samodzielnej egzystencji, o  których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. Nr 02.175.1440) przysługuje zniżka na przejazd w wysokości ceny usługi przejazdowej osoby niepełnosprawnej. Zniżka nie obejmuje ceny kabinowej oraz innych świadczeń oferowanych na promie.
  3. Pasażer przewożący zwierzęta domowe (również w klatkach, koszach) zobowiązany jest wykupić, do swojej dyspozycji, wyznaczoną kabinę na promie i jednocześnie odpowiada za jej stan sanitarny. Uwaga! Ilość takich kabin jest ograniczona. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z przepisami weterynaryjnymi danego kraju oraz do posiadania wszystkich dokumentów niezbędnych do wwiezienia zwierzęcia do kraju przeznaczenia. Przewoźnik może odmówić przewozu zwierząt, jeżeli ich pobyt na statku, według oceny Przewoźnika, uznany zostanie za zagrażający bezpieczeństwu pasażerów lub załogi. W takim przypadku uiszczona opłata podlega zwrotowi. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący ze zwierzęciem, ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy oraz w kagańcu. Nie stosowanie się do powyższego podlega karze w wysokości 50 €.
  4. Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu podręcznego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie dokumentu przewozowego po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej. Pasażer jest odpowiedzialny za poinformowanie Przewoźnika o bagażu/rzeczach osobistych przekraczających powyższy limit. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub zakwalifikowania jako ładunek, za który należna jest opłata frachtowa, wszelkiego bagażu przewożonego niezgodnie z niniejszymi warunkami. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z  niewypełnienia powyższych wymagań przez pasażera.
  5. Palenie tytoniu jest zabronione, z wyjątkiem wyznaczonych miejsc na promie. Za naruszenie zakazu palenia pasażer może być obciążony karą umowną przewidzianą w punkcie 10.7. w Warunkach Przewozu.
  6. Nie dokonuje się zwrotów należności pieniężnych na promie.
  7. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat jak np. dodatek paliwowy, opłata dewaluacyjna.
  8. Pasażerowie zobowiązani są do opuszczenia kabin na pół godziny przed przybyciem promu do portu.  Przed opuszczeniem kabiny należy dokładnie sprawdzić, czy nie pozostały w niej jakiekolwiek przedmioty stanowiące własność pasażera. Armator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione w kabinie.
  9. Dane osobowe pasażerów będą przetwarzane jedynie w celu realizacji umowy przewozu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.( Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926  z późn. zmianami). Pasażer wykupując usługę przewozową wyraża zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie.
  10. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmian rozkładu i cennika bez uprzedzenia, publikując zmiany w sposób zwyczajowo przyjęty.
29.03.2025 - 11.04.2025; 28.04.2025 - 19.06.2025; 20.08.2025 - 02.11.2025
 dorosły
w jedną stronę
w obie strony
152 PLN
216 PLN
 uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika), emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
136 PLN
196 PLN
 dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
864 PLN
1236 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1188 PLN
1696 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1928 PLN
2756 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1528 PLN
2476 PLN
 kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
416 PLN
592 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
152 PLN
216 PLN
 przyczepa do 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
592 PLN
844 PLN
 przyczepa powyżej 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
1056 PLN
1508 PLN
 rower
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
 zwierzę domowe (kabina specjalna obowiązkowa)
w jedną stronę
w obie strony
76 PLN
108 PLN
  • Obowiązuje dodatek paliwowo-ekologiczny, wynoszący 20% ceny biletu. Wartość dodatku zostanie doliczona na etapie podsumowania rezerwacji.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony (za wyjątkiem autobusów i mobilhome) oraz zestawów (samochód z przyczepą), których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom. Zniżki dostępne tylko w punktach obsługi klienta.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych.
  • Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami.
  • Nie zapewniamy możliwości podłączenia samochodu do instalacji 230V.
29.03.2025 - 11.04.2025; 28.04.2025 - 19.06.2025; 20.08.2025 - 02.11.2025
z Gdańska: środy i czwartki; z Nynåshamn: wtorki i środy
 dorosły
w jedną stronę
w obie strony
120 PLN
172 PLN
 uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika), emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
108 PLN
156 PLN
 dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
692 PLN
988 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
948 PLN
1356 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1544 PLN
2204 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1388 PLN
1980 PLN
 kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
332 PLN
472 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
120 PLN
172 PLN
 przyczepa do 5m dł.
w jedną stronę
w obie strony
338 PLN
676 PLN
 przyczepa powyżej 5m dł.
w jedną stronę
w obie strony
604 PLN
1208 PLN
  • Obowiązuje dodatek paliwowo-ekologiczny, wynoszący 20% ceny biletu. Wartość dodatku zostanie doliczona na etapie podsumowania rezerwacji.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony (za wyjątkiem autobusów i mobilhome) oraz zestawów (samochód z przyczepą), których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom. Zniżki dostępne tylko w punktach obsługi klienta.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych.
  • Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami.
  • Nie zapewniamy możliwości podłączenia samochodu do instalacji 230V.
29.03.2025 - 11.04.2025; 28.04.2025 - 19.06.2025; 20.08.2025 - 02.11.2025
Autobus + kierowca
w jedną stronę
2196 PLN
drugi kierowca 
(przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie)
w jedną stronę
390 PLN
  • Kierowca otrzymuje bezpłatnie: przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 20% od ceny biletu.
  • Ostateczne dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 20% od ceny biletu.

 kierowca + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
4944 PLN
2  2 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
5808 PLN
4  4 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
7536 PLN
 kierowca + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
6784 PLN

Ważne informacje dotyczące zasad sprzedaży usług przewozowych, zaokrętowaniu i zachowaniu podczas podróży promem oraz o odpowiedzialności przewoźnika.

Szczegółowe postanowienia umowy przewozu określone są w Warunkach Przewozu. Pasażerowie zobowiązani są zapoznać się z Warunkami Przewozu Pasażerów, ich bagażu i pojazdów promami przed zawarciem umowy. Warunki te stanowią integralną część umowy przewozu zawieranej pomiędzy pasażerem i Polską Żeglugą Bałtycką S.A. w Kołobrzegu. Treść Warunków Przewozu jest dostępna w miejscu sprzedaży usług przewozowych, na Terminalach Promowych, na promach oraz na stronach internetowych www.polferries.pl

USŁUGA PRZEWOZOWA

  1. Przez „usługę przewozową" rozumie się przewóz pasażera i jego bagażu drogą morską na podstawie zawartej umowy przewozu.
    Sprzedaż usług przewozowych jest prowadzona poprzez stronę internetową Armatora, przez Morskie Biuro Podróży Polferries, Terminale Promowe oraz upoważnionych do tego Agentów.
  2. Zalecane jest dokonywanie rezerwacji dla wszystkich rodzajów usług przewozowych nie później niż 24 godz. przed planowaną datą podróży. 
  3. Usługi przewozowe sprzedaje się tylko na określoną datę podróży.
  4. Pasażer uiszczając opłatę za usługę przewozową, potwierdza dokonany wybór jednocześnie akceptuje Warunki Przewozu Polferries.
  5. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania Przewoźnikowi imion i nazwisk, wieku (w tym dzieci i niemowląt), płci i obywatelstwa pasażerów w momencie dokonywania rezerwacji. Dane pasażera widniejące na dokumentach podróży muszą zawsze być identyczne z danymi wpisanymi w ważnym dowodzie tożsamości, czyli paszporcie lub dowodzie osobistym pasażera . Przewoźnik odmówi przewozu osobie nie zarejestrowanej w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji. W przypadku biletu ostateczne dane osób podróżujących muszą być podane nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  6. Wykorzystanie usługi przewozowej może nastąpić w okresie 6 miesięcy od pierwotnie zadeklarowanej daty podróży, chyba, że warunki ofert specjalnych stanowią inaczej. Data rejsu może być zmieniona w wyżej wymienionym okresie pod warunkiem zarejestrowania zmiany w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed zadeklarowaną datą podróży. Nie zgłoszenie zmiany w wyżej wymienionym terminie spowoduje brak możliwości realizacji usługi bez prawa do zwrotu opłaty za przewóz. Pierwsza zmiana w bilecie jest bezpłatna, każda kolejna jest płatna.
  7. Pasażer może zrezygnować z całości lub części usługi przewozowej z zachowaniem prawa do częściowego zwrotu opłaty, pod warunkiem zarejestrowania rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Dokonując zwrotu, potrąceniu podlega 25% opłaty za usługę przewozową. Późniejsza rezygnacja albo nieprzybycie w oznaczonym czasie do odprawy nie stanowi podstawy do zwrotu uiszczonej opłaty.  Oferty specjalne, częściowo wykorzystana nie podlegają zwrotowi.
  8. Zmiany w bilecie muszą być zgłoszone minimum 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Za zmiany dokonywane w bilecie pobierana jest opłata. Pierwsza zmiana jest bezpłatna.
  9. Zwrot należności za niewykorzystaną usługę następuje tak jak uiszczona była opłata (na kartę, przelewem na konto). Zwrot gotówkowy możliwy jest w Morskim Biurze Podróży oraz na Terminalach Promowych.
  10. W przypadku rezerwacji całej kabiny, pasażer zobowiązany jest zapłacić za wszystkie łóżka, nawet, gdy w kabinie przebywa mniej osób niż jest miejsc.
  11. Osoby poniżej 17 lat mogą podróżować jedynie w towarzystwie osoby   dorosłej. Dzieci do 7 lat mogą korzystać ze wspólnego miejsca w kabinie wraz z opiekunem.
  12. Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Interrail / Eurail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą ofert specjalnych, kabin i oferty 10-przejazdowej.

PASAŻEROWIE Z SAMOCHODAMI

  1. Kierowca pojazdu powinien posiadać, niezależnie od prawa jazdy i oryginału dowodu rejestracyjnego, również polisę obowiązkowego ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej, międzynarodową kartę pomocy drogowej (tzw. Green Card) oraz oznaczenie kraju rejestracji pojazdu. Z obowiązku posiadania Green Card, zgodnie z przepisami unijnymi, zwolnieni są obywatele państw należących do Unii Europejskiej.
  2. Jeżeli waga całkowita przekracza 3,5 tony lub całkowita długość przekracza 15m (łącznie z przyczepą) samochód jest traktowany jako ciężarowy.
  3. W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich. Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami technicznymi np. spawalniczymi w samochodach nie spełniających warunku bezpiecznego ich przewozu oraz innych niebezpiecznych materiałów. Palenie tytoniu na pokładzie samochodowym jest zabronione.
  4. Kolejność załadunku i wyładunku pojazdów oraz sposób ich rozmieszczenia na pokładzie samochodowym zależy wyłącznie od decyzji oficera ładunkowego. Kierowca zobowiązany jest do oczekiwania na sygnał oficera ładunkowego zezwalający na włączenie silnika i ruch pojazdu.
  5. Lista oczekujących traci swoją ważność w dniu odpłynięcia promu.

ODPRAWA

  1. Na Terminalu Promowym, na podstawie ważnego dokumentu tożsamości i numeru biletu, pasażer otrzyma kartę zaokrętowania, którą należy zachować w podróży.
  2. Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej 90 minut przed planowanym odejściem promu. Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów.
    Pasażerowie podróżujący pojazdami z napędem elektrycznym są zobowiązani o stawienie się do odprawy najpóźniej 90 minut przed odejściem promu. Niestawienie się we właściwym czasie może skutkować brakiem możliwości załadunku ze względu na wymogi bezpieczeństwa dotyczące przewozu takich pojazdów.
    Odprawa kończy się:
    • dla pasażerów pieszych 30 minut przed odejściem promu;
    • dla pasażerów zmotoryzowanych 30 minut przed odejściem promu. Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikłe z opóźnionego przyjścia/wyjścia promów do portu, anulowane rejsy lub zawinięcia do portów innych niż planowane, w przypadku problemów technicznych lub siły wyższej np. złych warunków atmosferycznych oraz innych czynników niezależnych od przewoźnika.
  2. Pasażer jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkód, spowodowanych swoim zachowaniem podczas podróży promem.
  3. W przypadku wydania przez władze graniczne decyzji uniemożliwiającej zejście na ląd (względy wizowe lub inne), pasażer jest zobowiązany opłacić przejazd powrotny.
  4. Dowództwo promu może odmówić przyjęcia na prom pasażera, pomimo posiadania opłaconej usługi przewozowej, który swym zachowaniem może spowodować zakłócenie porządku.
  5. Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubiony lub zniszczony pozostawiony bez opieki bagaż.
  6. Ewentualne reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A., ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg.

INNE

  1. Dotyczy pasażerów odbywających podróż morską bez ważnego biletu.
    Zgodnie z Art. 33a Prawa Przewozowego, Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona, legitymująca się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, może dokonywać kontroli biletu. W razie stwierdzenia braku ważnego biletu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu, przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona pobiera właściwą należność za przewóz i opłatę dodatkową albo wystawia wezwanie do zapłaty. Wysokość opłaty dodatkowej ustala się jako 2-krotność ceny biletu przejazdowego normalnego, w jedną stronę.
    Opłata dodatkowa będzie miała zastosowanie również w przypadku posiadacza biletu, w którego pojeździe wykryto większą ilość osób niż zadeklarowaną na odprawie pasażerskiej.
  2. Przewodnikowi lub opiekunowi towarzyszącemu w podróży osobie niewidomej albo osobie niezdolnej do samodzielnej egzystencji, o  których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. Nr 02.175.1440) przysługuje zniżka na przejazd w wysokości ceny usługi przejazdowej osoby niepełnosprawnej. Zniżka nie obejmuje ceny kabinowej oraz innych świadczeń oferowanych na promie.
  3. Pasażer przewożący zwierzęta domowe (również w klatkach, koszach) zobowiązany jest wykupić, do swojej dyspozycji, wyznaczoną kabinę na promie i jednocześnie odpowiada za jej stan sanitarny. Uwaga! Ilość takich kabin jest ograniczona. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z przepisami weterynaryjnymi danego kraju oraz do posiadania wszystkich dokumentów niezbędnych do wwiezienia zwierzęcia do kraju przeznaczenia. Przewoźnik może odmówić przewozu zwierząt, jeżeli ich pobyt na statku, według oceny Przewoźnika, uznany zostanie za zagrażający bezpieczeństwu pasażerów lub załogi. W takim przypadku uiszczona opłata podlega zwrotowi. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący ze zwierzęciem, ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy oraz w kagańcu. Nie stosowanie się do powyższego podlega karze w wysokości 50 €.
  4. Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu podręcznego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie dokumentu przewozowego po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej. Pasażer jest odpowiedzialny za poinformowanie Przewoźnika o bagażu/rzeczach osobistych przekraczających powyższy limit. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub zakwalifikowania jako ładunek, za który należna jest opłata frachtowa, wszelkiego bagażu przewożonego niezgodnie z niniejszymi warunkami. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z  niewypełnienia powyższych wymagań przez pasażera.
  5. Palenie tytoniu jest zabronione, z wyjątkiem wyznaczonych miejsc na promie. Za naruszenie zakazu palenia pasażer może być obciążony karą umowną przewidzianą w punkcie 10.7. w Warunkach Przewozu.
  6. Nie dokonuje się zwrotów należności pieniężnych na promie.
  7. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat jak np. dodatek paliwowy, opłata dewaluacyjna.
  8. Pasażerowie zobowiązani są do opuszczenia kabin na pół godziny przed przybyciem promu do portu.  Przed opuszczeniem kabiny należy dokładnie sprawdzić, czy nie pozostały w niej jakiekolwiek przedmioty stanowiące własność pasażera. Armator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione w kabinie.
  9. Dane osobowe pasażerów będą przetwarzane jedynie w celu realizacji umowy przewozu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.( Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926  z późn. zmianami). Pasażer wykupując usługę przewozową wyraża zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie.
  10. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmian rozkładu i cennika bez uprzedzenia, publikując zmiany w sposób zwyczajowo przyjęty.
12.04.2025 - 27.04.2025; 20.06.2025 - 19.08.2025; 16.12.2025 - 11.01.2026
 dorosły
w jedną stronę
w obie strony
184 PLN
260 PLN
 uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika), emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
164 PLN
236 PLN
 dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1040 PLN
1484 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1424 PLN
2036 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
2316 PLN
3308 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1832 PLN
2972 PLN
 kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
500 PLN
712 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
184 PLN
260 PLN
 przyczepa do 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
708 PLN
1012 PLN
 przyczepa powyżej 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
1264 PLN
1808 PLN
 rower
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
 zwierzę domowe (kabina specjalna obowiązkowa)
w jedną stronę
w obie strony
92 PLN
130 PLN
  • Obowiązuje dodatek paliwowo-ekologiczny, wynoszący 20% ceny biletu. Wartość dodatku zostanie doliczona na etapie podsumowania rezerwacji.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony (za wyjątkiem autobusów i mobilhome) oraz zestawów (samochód z przyczepą), których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom. Zniżki dostępne tylko w punktach obsługi klienta.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych.
  • Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami.
  • Nie zapewniamy możliwości podłączenia samochodu do instalacji 230V.
12.04.2025 - 27.04.2025; 20.06.2025 - 19.08.2025; 16.12.2025 - 11.01.2026
z Gdańska: środy i czwartki; z Nynåshamn: wtorki i środy
 dorosły
w jedną stronę
w obie strony
144 PLN
208 PLN
 uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika), emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
132 PLN
188 PLN
 dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
828 PLN
1184 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1140 PLN
1628 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1852 PLN
2644 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1664 PLN
2376 PLN
 kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
396 PLN
568 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
144 PLN
208 PLN
 przyczepa do 5m dł.
w jedną stronę
w obie strony
404 PLN
808 PLN
 przyczepa powyżej 5m dł.
w jedną stronę
w obie strony
724 PLN
1448 PLN
  • Obowiązuje dodatek paliwowo-ekologiczny, wynoszący 20% ceny biletu. Wartość dodatku zostanie doliczona na etapie podsumowania rezerwacji.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony (za wyjątkiem autobusów i mobilhome) oraz zestawów (samochód z przyczepą), których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom. Zniżki dostępne tylko w punktach obsługi klienta.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych.
  • Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami.
  • Nie zapewniamy możliwości podłączenia samochodu do instalacji 230V.
12.04.2025 - 27.04.2025; 20.06.2025 - 19.08.2025; 16.12.2025 - 11.01.2026
Autobus + kierowca
w jedną stronę
2196 PLN
drugi kierowca 
(przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie)
w jedną stronę
390 PLN
  • Kierowca otrzymuje bezpłatnie: przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 20% od ceny biletu.
  • Ostateczne dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 20% od ceny biletu.

 kierowca + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
4944 PLN
2  2 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
5808 PLN
4  4 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
7536 PLN
 kierowca + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
6784 PLN

Ważne informacje dotyczące zasad sprzedaży usług przewozowych, zaokrętowaniu i zachowaniu podczas podróży promem oraz o odpowiedzialności przewoźnika.

Szczegółowe postanowienia umowy przewozu określone są w Warunkach Przewozu. Pasażerowie zobowiązani są zapoznać się z Warunkami Przewozu Pasażerów, ich bagażu i pojazdów promami przed zawarciem umowy. Warunki te stanowią integralną część umowy przewozu zawieranej pomiędzy pasażerem i Polską Żeglugą Bałtycką S.A. w Kołobrzegu. Treść Warunków Przewozu jest dostępna w miejscu sprzedaży usług przewozowych, na Terminalach Promowych, na promach oraz na stronach internetowych www.polferries.pl

USŁUGA PRZEWOZOWA

  1. Przez „usługę przewozową" rozumie się przewóz pasażera i jego bagażu drogą morską na podstawie zawartej umowy przewozu.
    Sprzedaż usług przewozowych jest prowadzona poprzez stronę internetową Armatora, przez Morskie Biuro Podróży Polferries, Terminale Promowe oraz upoważnionych do tego Agentów.
  2. Zalecane jest dokonywanie rezerwacji dla wszystkich rodzajów usług przewozowych nie później niż 24 godz. przed planowaną datą podróży. 
  3. Usługi przewozowe sprzedaje się tylko na określoną datę podróży.
  4. Pasażer uiszczając opłatę za usługę przewozową, potwierdza dokonany wybór jednocześnie akceptuje Warunki Przewozu Polferries.
  5. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania Przewoźnikowi imion i nazwisk, wieku (w tym dzieci i niemowląt), płci i obywatelstwa pasażerów w momencie dokonywania rezerwacji. Dane pasażera widniejące na dokumentach podróży muszą zawsze być identyczne z danymi wpisanymi w ważnym dowodzie tożsamości, czyli paszporcie lub dowodzie osobistym pasażera . Przewoźnik odmówi przewozu osobie nie zarejestrowanej w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji. W przypadku biletu ostateczne dane osób podróżujących muszą być podane nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  6. Wykorzystanie usługi przewozowej może nastąpić w okresie 6 miesięcy od pierwotnie zadeklarowanej daty podróży, chyba, że warunki ofert specjalnych stanowią inaczej. Data rejsu może być zmieniona w wyżej wymienionym okresie pod warunkiem zarejestrowania zmiany w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed zadeklarowaną datą podróży. Nie zgłoszenie zmiany w wyżej wymienionym terminie spowoduje brak możliwości realizacji usługi bez prawa do zwrotu opłaty za przewóz. Pierwsza zmiana w bilecie jest bezpłatna, każda kolejna jest płatna.
  7. Pasażer może zrezygnować z całości lub części usługi przewozowej z zachowaniem prawa do częściowego zwrotu opłaty, pod warunkiem zarejestrowania rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Dokonując zwrotu, potrąceniu podlega 25% opłaty za usługę przewozową. Późniejsza rezygnacja albo nieprzybycie w oznaczonym czasie do odprawy nie stanowi podstawy do zwrotu uiszczonej opłaty.  Oferty specjalne, częściowo wykorzystana nie podlegają zwrotowi.
  8. Zmiany w bilecie muszą być zgłoszone minimum 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Za zmiany dokonywane w bilecie pobierana jest opłata. Pierwsza zmiana jest bezpłatna.
  9. Zwrot należności za niewykorzystaną usługę następuje tak jak uiszczona była opłata (na kartę, przelewem na konto). Zwrot gotówkowy możliwy jest w Morskim Biurze Podróży oraz na Terminalach Promowych.
  10. W przypadku rezerwacji całej kabiny, pasażer zobowiązany jest zapłacić za wszystkie łóżka, nawet, gdy w kabinie przebywa mniej osób niż jest miejsc.
  11. Osoby poniżej 17 lat mogą podróżować jedynie w towarzystwie osoby   dorosłej. Dzieci do 7 lat mogą korzystać ze wspólnego miejsca w kabinie wraz z opiekunem.
  12. Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Interrail / Eurail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą ofert specjalnych, kabin i oferty 10-przejazdowej.

PASAŻEROWIE Z SAMOCHODAMI

  1. Kierowca pojazdu powinien posiadać, niezależnie od prawa jazdy i oryginału dowodu rejestracyjnego, również polisę obowiązkowego ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej, międzynarodową kartę pomocy drogowej (tzw. Green Card) oraz oznaczenie kraju rejestracji pojazdu. Z obowiązku posiadania Green Card, zgodnie z przepisami unijnymi, zwolnieni są obywatele państw należących do Unii Europejskiej.
  2. Jeżeli waga całkowita przekracza 3,5 tony lub całkowita długość przekracza 15m (łącznie z przyczepą) samochód jest traktowany jako ciężarowy.
  3. W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich. Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami technicznymi np. spawalniczymi w samochodach nie spełniających warunku bezpiecznego ich przewozu oraz innych niebezpiecznych materiałów. Palenie tytoniu na pokładzie samochodowym jest zabronione.
  4. Kolejność załadunku i wyładunku pojazdów oraz sposób ich rozmieszczenia na pokładzie samochodowym zależy wyłącznie od decyzji oficera ładunkowego. Kierowca zobowiązany jest do oczekiwania na sygnał oficera ładunkowego zezwalający na włączenie silnika i ruch pojazdu.
  5. Lista oczekujących traci swoją ważność w dniu odpłynięcia promu.

ODPRAWA

  1. Na Terminalu Promowym, na podstawie ważnego dokumentu tożsamości i numeru biletu, pasażer otrzyma kartę zaokrętowania, którą należy zachować w podróży.
  2. Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej 90 minut przed planowanym odejściem promu. Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów.
    Pasażerowie podróżujący pojazdami z napędem elektrycznym są zobowiązani o stawienie się do odprawy najpóźniej 90 minut przed odejściem promu. Niestawienie się we właściwym czasie może skutkować brakiem możliwości załadunku ze względu na wymogi bezpieczeństwa dotyczące przewozu takich pojazdów.
    Odprawa kończy się:
    • dla pasażerów pieszych 30 minut przed odejściem promu;
    • dla pasażerów zmotoryzowanych 30 minut przed odejściem promu. Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikłe z opóźnionego przyjścia/wyjścia promów do portu, anulowane rejsy lub zawinięcia do portów innych niż planowane, w przypadku problemów technicznych lub siły wyższej np. złych warunków atmosferycznych oraz innych czynników niezależnych od przewoźnika.
  2. Pasażer jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkód, spowodowanych swoim zachowaniem podczas podróży promem.
  3. W przypadku wydania przez władze graniczne decyzji uniemożliwiającej zejście na ląd (względy wizowe lub inne), pasażer jest zobowiązany opłacić przejazd powrotny.
  4. Dowództwo promu może odmówić przyjęcia na prom pasażera, pomimo posiadania opłaconej usługi przewozowej, który swym zachowaniem może spowodować zakłócenie porządku.
  5. Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubiony lub zniszczony pozostawiony bez opieki bagaż.
  6. Ewentualne reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A., ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg.

INNE

  1. Dotyczy pasażerów odbywających podróż morską bez ważnego biletu.
    Zgodnie z Art. 33a Prawa Przewozowego, Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona, legitymująca się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, może dokonywać kontroli biletu. W razie stwierdzenia braku ważnego biletu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu, przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona pobiera właściwą należność za przewóz i opłatę dodatkową albo wystawia wezwanie do zapłaty. Wysokość opłaty dodatkowej ustala się jako 2-krotność ceny biletu przejazdowego normalnego, w jedną stronę.
    Opłata dodatkowa będzie miała zastosowanie również w przypadku posiadacza biletu, w którego pojeździe wykryto większą ilość osób niż zadeklarowaną na odprawie pasażerskiej.
  2. Przewodnikowi lub opiekunowi towarzyszącemu w podróży osobie niewidomej albo osobie niezdolnej do samodzielnej egzystencji, o  których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. Nr 02.175.1440) przysługuje zniżka na przejazd w wysokości ceny usługi przejazdowej osoby niepełnosprawnej. Zniżka nie obejmuje ceny kabinowej oraz innych świadczeń oferowanych na promie.
  3. Pasażer przewożący zwierzęta domowe (również w klatkach, koszach) zobowiązany jest wykupić, do swojej dyspozycji, wyznaczoną kabinę na promie i jednocześnie odpowiada za jej stan sanitarny. Uwaga! Ilość takich kabin jest ograniczona. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z przepisami weterynaryjnymi danego kraju oraz do posiadania wszystkich dokumentów niezbędnych do wwiezienia zwierzęcia do kraju przeznaczenia. Przewoźnik może odmówić przewozu zwierząt, jeżeli ich pobyt na statku, według oceny Przewoźnika, uznany zostanie za zagrażający bezpieczeństwu pasażerów lub załogi. W takim przypadku uiszczona opłata podlega zwrotowi. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący ze zwierzęciem, ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy oraz w kagańcu. Nie stosowanie się do powyższego podlega karze w wysokości 50 €.
  4. Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu podręcznego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie dokumentu przewozowego po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej. Pasażer jest odpowiedzialny za poinformowanie Przewoźnika o bagażu/rzeczach osobistych przekraczających powyższy limit. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub zakwalifikowania jako ładunek, za który należna jest opłata frachtowa, wszelkiego bagażu przewożonego niezgodnie z niniejszymi warunkami. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z  niewypełnienia powyższych wymagań przez pasażera.
  5. Palenie tytoniu jest zabronione, z wyjątkiem wyznaczonych miejsc na promie. Za naruszenie zakazu palenia pasażer może być obciążony karą umowną przewidzianą w punkcie 10.7. w Warunkach Przewozu.
  6. Nie dokonuje się zwrotów należności pieniężnych na promie.
  7. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat jak np. dodatek paliwowy, opłata dewaluacyjna.
  8. Pasażerowie zobowiązani są do opuszczenia kabin na pół godziny przed przybyciem promu do portu.  Przed opuszczeniem kabiny należy dokładnie sprawdzić, czy nie pozostały w niej jakiekolwiek przedmioty stanowiące własność pasażera. Armator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione w kabinie.
  9. Dane osobowe pasażerów będą przetwarzane jedynie w celu realizacji umowy przewozu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.( Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926  z późn. zmianami). Pasażer wykupując usługę przewozową wyraża zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie.
  10. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmian rozkładu i cennika bez uprzedzenia, publikując zmiany w sposób zwyczajowo przyjęty.
M/F Varsovia
M/F Nova Star
M/F Cracovia
M/F Mazovia
M/F Wawel

Zwierzęta domowe są również mile widziane na naszych promach. Ich podróż jest możliwa jeżeli wykupisz specjalistyczną kabinę do przewozu zwierząt domowych.

Kontakt - Klienci Indywidualni i Grupowi

Infolinia pasażerska, informacje na temat ruchu promów
+48 22 230 2222
Wycieczki do Skandynawii
+48 22 230 2223

Infolinia pasażerska
pn-pt: 8:00-18:00
sob: 8:00-16:00
Informacja na temat ruchu promów
codziennie: 8:00-20:00
Wycieczki do Skandynawii
pn-pt: 8:00-16:00

W sprawach pilnych dot. dzisiejszego odejścia promu, po godzinach pracy infolinii, prosimy o kontakt mailowy: pax.swinoujscie@polferries.pl

Bilety pasażerskie
rezerwacje@polferries.pl
Oferta turystyczna i grupowa
wycieczki@polferries.pl