Kup Bilet online

5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Gdańsk - Nynäshamn czwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
18:00 - 12:00*WAWWAWNSNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
23:45 - 19:30*WAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepn
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Gdańsk - Nynäshamn wtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśr
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn czwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsob
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn niepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwt
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Gdańsk - Nynäshamn śrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczw
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn ptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobnie
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Gdańsk - Nynäshamn pnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwt
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn śrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Gdańsk - Nynäshamn sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepn
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS


* przyjście następnego dnia

NS - Nova Star; WAW - Wawel

odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Nynäshamn - Gdańsk czwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
18:00 - 12:00*NSWAWWAWNSNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
23:00 - 16:00*WAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepn
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Nynäshamn - Gdańsk wtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśr
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk czwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsob
18:00 - 12:00*NSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk niepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwt
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Nynäshamn - Gdańsk śrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczw
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk ptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobnie
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Nynäshamn - Gdańsk pnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwt
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk śrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNS
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Nynäshamn - Gdańsk sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepn
18:00 - 12:00*WAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAWNSWAW


* przyjście następnego dnia

NS - Nova Star; WAW - Wawel

01.02 - 26.03.2021; 03.11 - 10.12.2021; 16.01.2022 - 31.01.2022
dorosły
w jedną stronę
w obie strony
252 PLN
360 PLN
uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika)*, emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
216 PLN
311 PLN
dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
zwierzę domowe (kabina specjalna obowiązkowa)*
w jedną stronę
w obie strony
146 PLN
293 PLN
* Oferta do nabycia tylko w punktach obsługi Klienta.
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Signal Iduna oraz karty Inter Rail, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Ostatecznie dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3% od ceny biletu.
01.02 - 26.03.2021; 03.11 - 10.12.2021; 16.01.2022 - 31.01.2022 - odejścia w środy i czwartki
dorosły
w jedną stronę
w obie strony
212 PLN
302 PLN
uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika)*, emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
185 PLN
261 PLN
dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
zwierzę domowe (kabina specjalna obowiązkowa)*
w jedną stronę
w obie strony
117 PLN
234 PLN
* Oferta do nabycia tylko w punktach obsługi Klienta.
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Signal Iduna oraz karty Inter Rail, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Ostatecznie dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3% od ceny biletu.
01.02 - 26.03.2021; 03.11 - 10.12.2021; 16.01.2022 - 31.01.2022
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
603 PLN
864 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1040 PLN
1485 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1350 PLN
1931 PLN
kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
365 PLN
518 PLN
 dodatkowa osoba w pojeździe*
(samochód – max. 9 osób, motocykl – max. 2 osoby, łącznie z kierowcą)
w jedną stronę
w obie strony
131 PLN
185 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1080 PLN
1661 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
131 PLN
185 PLN
 przyczepa do 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
371 PLN
743 PLN
 przyczepa powyżej 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
659 PLN
1319 PLN
 rower
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
* dotyczy oferty kierowca z samochodem osobowym / kierowca + motocykl / mobilehome
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony oraz zestawów, których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

 

01.02 - 26.03.2021; 03.11 - 10.12.2021; 16.01.2022 - 31.01.2022 - odejścia w środy i czwartki
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
509 PLN
725 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
873 PLN
1247 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1134 PLN
1620 PLN
kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
306 PLN
437 PLN
 dodatkowa osoba w pojeździe*
(samochód – max. 9 osób, motocykl – max. 2 osoby, łącznie z kierowcą)
w jedną stronę
w obie strony
113 PLN
158 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w jedną stronę
w obie strony
909 PLN
1296 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
113 PLN
158 PLN
 przyczepa do 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
297 PLN
594 PLN
 przyczepa powyżej 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
527 PLN
1053 PLN
 rower
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
* dotyczy oferty kierowca z samochodem osobowym / kierowca + motocykl / mobilehome
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony oraz zestawów, których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

 

Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

01.02 - 26.03.2021; 03.11 - 10.12.2021; 16.01.2022 - 31.01.2022
Cena za osobę przy min. 10 osobach płacących
w jedną stronę
w obie strony
126 PLN
252 PLN
  • Oferta grupowa nie obowiązuje w okresach:
    na odejścia z Gdańska: 04.04.2021 - 19.04.2021; 25.12.2021 - 15.01.2022
    na odejścia z Nynäshamn: 27.03.2021 - 03.04.2021; 11.12.2021 - 24.12.2021
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Ostateczne dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Każda 11-ta osoba w grupie otrzymuje bezpłatny przejazd.
  • Warunkiem skorzystania z oferty jest dokonanie rezerwacji przejazdu nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
01.02 - 26.03.2021; 03.11 - 10.12.2021; 16.01.2022 - 31.01.2022
z grupą min. 20 płacących osób
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
z grupą min. 10 płacących osób
w jedną stronę
w obie strony
743 PLN
1485 PLN
bez grupy
w jedną stronę
w obie strony
1755 PLN
3510 PLN
drugi kierowca 
(przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie)
w jedną stronę
w obie strony
405 PLN
810 PLN
  • Kierowca otrzymuje bezpłatnie: przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Ostateczne dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
 kierowca + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
4523 PLN
2  2 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
5501 PLN
4  4 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
7459 PLN
 kierowca + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
7796 PLN
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Oferta nie podlega zwrotowi.
  • Bilety ważne 12 miesięcy od daty pierwszego zadeklarowanego rejsu. Warunkiem skorzystania z biletu 10-przejazdowego jest dokonanie rezerwacji przejazdu oraz podanie ostatecznych danych osób korzystających z oferty nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu.
 Śniadanie w restauracji
cena:
38 PLN
 Śniadanie w restauracji
dzieci do 14 lat (wiek dziecka określony jest wg rocznika)
cena:
19 PLN
 Kolacja (zupa + danie główne + napój) - do wyboru ze specjalnego menu (zupa + danie główne + sok owocowy)
cena:
56 PLN
 Kolacja w kafeterii – do wyboru z bufetu
cena:
88 PLN
 Kolacja w kafeterii – do wyboru z bufetu
dzieci do 14 lat (wiek dziecka określony jest wg rocznika)
cena:
63 PLN
 Lunch Bag - kanapka z szynką, kanapka z serem żółtym, wafel Prince Polo, jabłko, woda mineralna, jogurt.
cena:
22 PLN
  •  Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

Ważne informacje dotyczące zasad sprzedaży usług przewozowych, zaokrętowaniu i zachowaniu podczas podróży promem oraz o odpowiedzialności przewoźnika.

Szczegółowe postanowienia umowy przewozu określone są w Warunkach Przewozu. Pasażerowie zobowiązani są zapoznać się z Warunkami Przewozu Pasażerów, ich bagażu i pojazdów promami przed zawarciem umowy. Warunki te stanowią integralną część umowy przewozu zawieranej pomiędzy pasażerem i Polską Żeglugą Bałtycką S.A. w Kołobrzegu. Treść Warunków Przewozu jest dostępna w miejscu sprzedaży usług przewozowych, na Terminalach Promowych, na promach oraz na stronach internetowych www.polferries.pl

USŁUGA PRZEWOZOWA

  1. Przez „usługę przewozową" rozumie się przewóz pasażera i jego bagażu drogą morską na podstawie zawartej umowy przewozu.
    Sprzedaż usług przewozowych jest prowadzona przez Morskie Biura Podróży Polferries, Terminale Promowe oraz upoważnionych do tego Agentów.
  2. Zalecane jest dokonywanie rezerwacji dla wszystkich rodzajów usług przewozowych nie później niż 24 godz. przed planowaną datą podróży. 
  3. Usługi przewozowe sprzedaje się tylko na określoną datę podróży.
  4. Pasażer uiszczając opłatę za usługę przewozową, potwierdza dokonany wybór jednocześnie akceptuje Warunki Przewozu Polferries.
  5. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania Przewoźnikowi imion i nazwisk, wieku (w tym dzieci i niemowląt), płci i obywatelstwa pasażerów w momencie dokonywania rezerwacji. Dane pasażera widniejące na dokumentach podróży muszą zawsze być identyczne z danymi wpisanymi w ważnym dowodzie tożsamości, czyli paszporcie lub dowodzie osobistym pasażera . Przewoźnik odmówi przewozu osobie nie zarejestrowanej w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji. W przypadku biletu ostateczne dane osób podróżujących muszą być podane nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  6. Wykorzystanie usługi przewozowej może nastąpić w okresie 6 miesięcy od pierwotnie zadeklarowanej daty podróży, chyba, że warunki ofert specjalnych stanowią inaczej. Data rejsu może być zmieniona w wyżej wymienionym okresie pod warunkiem zarejestrowania zmiany w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed zadeklarowaną datą podróży. Nie zgłoszenie zmiany w wyżej wymienionym terminie spowoduje brak możliwości realizacji usługi bez prawa do zwrotu opłaty za przewóz. Pierwsza zmiana w bilecie jest bezpłatna, każda kolejna jest płatna.
  7. Pasażer może zrezygnować z całości lub części usługi przewozowej z zachowaniem prawa do częściowego zwrotu opłaty, pod warunkiem zarejestrowania rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Dokonując zwrotu, potrąceniu podlega 25% opłaty za usługę przewozową. Późniejsza rezygnacja albo nieprzybycie w oznaczonym czasie do odprawy nie stanowi podstawy do zwrotu uiszczonej opłaty.  Oferty specjalne, częściowo wykorzystana nie podlegają zwrotowi.
  8. Zmiany w bilecie muszą być zgłoszone minimum 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Za zmiany dokonywane w bilecie pobierana jest opłata. Pierwsza zmiana jest bezpłatna.
  9. W przypadku sprzedaży na fakturę VAT zwrot należności może nastąpić tylko w miejscu wystawienia faktury VAT, natomiast przy pozostałej sprzedaży (paragon) zwrot należności możliwy jest w miejscu zakupu usługi przewozowej, w Morskim Biurze Podróży Polferries, na Terminalach Promowych lub w Centrali.
  10. W przypadku rezerwacji całej kabiny, pasażer zobowiązany jest zapłacić za wszystkie łóżka, nawet, gdy w kabinie przebywa mniej osób niż jest miejsc.
  11. Osoby poniżej 17 lat mogą podróżować jedynie w towarzystwie osoby   dorosłej. Dzieci do 7 lat mogą korzystać ze wspólnego miejsca w kabinie wraz z opiekunem.
  12. Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Inter Rail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą ofert specjalnych, kabin i oferty 10-przejazdowej.

PASAŻEROWIE Z SAMOCHODAMI

  1. Kierowca pojazdu powinien posiadać, niezależnie od prawa jazdy i oryginału dowodu rejestracyjnego, również polisę obowiązkowego ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej, międzynarodową kartę pomocy drogowej (tzw. Green Card) oraz oznaczenie kraju rejestracji pojazdu. Z obowiązku posiadania Green Card, zgodnie z przepisami unijnymi, zwolnieni są obywatele państw należących do Unii Europejskiej.
  2. Jeżeli waga całkowita przekracza 3,5 tony lub całkowita długość przekracza 15m (łącznie z przyczepą) samochód jest traktowany jako ciężarowy.
  3. W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich. Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami technicznymi np. spawalniczymi w samochodach nie spełniających warunku bezpiecznego ich przewozu oraz innych niebezpiecznych materiałów. Palenie tytoniu na pokładzie samochodowym jest zabronione.
  4. Kolejność załadunku i wyładunku pojazdów oraz sposób ich rozmieszczenia na pokładzie samochodowym zależy wyłącznie od decyzji oficera ładunkowego. Kierowca zobowiązany jest do oczekiwania na sygnał oficera ładunkowego zezwalający na włączenie silnika i ruch pojazdu.
  5. Lista oczekujących traci swoją ważność w dniu odpłynięcia promu.

ODPRAWA

  1. Na Terminalu Promowym, na podstawie ważnego dokumentu tożsamości i numeru biletu, pasażer otrzyma kartę zaokrętowania, którą należy zachować w podróży.
  2. Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej 90 minut przed planowanym odejściem promu (na prom Baltivia 120 minut). Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów. Odprawa kończy się:
    • dla pasażerów pieszych 15 minut przed odejściem promu (na promie Baltivia nie obsługujemy pasażera pieszego);
    • dla pasażerów zmotoryzowanych 30 minut przed odejściem promu (na prom Baltivia na 90 min.) Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikłe z opóźnionego przyjścia/wyjścia promów do portu, anulowane rejsy lub zawinięcia do portów innych niż planowane, w przypadku problemów technicznych lub siły wyższej np. złych warunków atmosferycznych oraz innych czynników niezależnych od przewoźnika.
  2. Pasażer jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkód, spowodowanych swoim zachowaniem podczas podróży promem.
  3. W przypadku wydania przez władze graniczne decyzji uniemożliwiającej zejście na ląd (względy wizowe lub inne), pasażer jest zobowiązany opłacić przejazd powrotny.
  4. Dowództwo promu może odmówić przyjęcia na prom pasażera, pomimo posiadania opłaconej usługi przewozowej, który swym zachowaniem może spowodować zakłócenie porządku.
  5. Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubiony lub zniszczony pozostawiony bez opieki bagaż.
  6. Ewentualne reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A., ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg.

INNE

  1. Dotyczy pasażerów odbywających podróż morską bez ważnego biletu.
    Zgodnie z Art. 33a Prawa Przewozowego, Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona, legitymująca się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, może dokonywać kontroli biletu. W razie stwierdzenia braku ważnego biletu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu, przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona pobiera właściwą należność za przewóz i opłatę dodatkową albo wystawia wezwanie do zapłaty. Wysokość opłaty dodatkowej ustala się jako 2-krotność ceny biletu przejazdowego normalnego, w jedną stronę.
    Opłata dodatkowa będzie miała zastosowanie również w przypadku posiadacza biletu, w którego pojeździe wykryto większą ilość osób niż zadeklarowaną na odprawie pasażerskiej.
  2. Przewodnikowi lub opiekunowi towarzyszącemu w podróży osobie niewidomej albo osobie niezdolnej do samodzielnej egzystencji, o  których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. Nr 02.175.1440) przysługuje zniżka na przejazd w wysokości ceny usługi przejazdowej osoby niepełnosprawnej. Zniżka nie obejmuje ceny kabinowej oraz innych świadczeń oferowanych na promie.
  3. Pasażer przewożący zwierzęta domowe (również w klatkach, koszach) zobowiązany jest wykupić, do swojej dyspozycji, wyznaczoną kabinę na promie i jednocześnie odpowiada za jej stan sanitarny. W przypadku braku takiej kabiny nie jest możliwy przewóz zwierząt domowych. Uwaga! Ilość takich kabin jest ograniczona. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący z psem, ma obowiązek, trzymania psa na smyczy i w kagańcu. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z przepisami weterynaryjnymi danego kraju oraz do posiadania wszystkich dokumentów niezbędnych do wwiezienia zwierzęcia do kraju przeznaczenia. Przewoźnik może odmówić przewozu zwierząt, jeżeli ich pobyt na statku, według oceny Przewoźnika, uznany zostanie za zagrażający bezpieczeństwu pasażerów lub załogi. W takim przypadku uiszczona opłata podlega zwrotowi.
    W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący ze zwierzęciem, ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy oraz w kagańcu. Nie stosowanie się do powyższego podlega karze w wysokości 50 €.
  4. Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu podręcznego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie dokumentu przewozowego po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej. Pasażer jest odpowiedzialny za poinformowanie Przewoźnika o bagażu/rzeczach osobistych przekraczających powyższy limit. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub zakwalifikowania jako ładunek, za który należna jest opłata frachtowa, wszelkiego bagażu przewożonego niezgodnie z niniejszymi warunkami. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z  niewypełnienia powyższych wymagań przez pasażera.
  5. Palenie tytoniu jest zabronione, z wyjątkiem wyznaczonych miejsc na promie. Za naruszenie zakazu palenia pasażer może być obciążony karą umowną przewidzianą w punkcie 10.7. w Warunkach Przewozu.
  6. Nie dokonuje się zwrotów należności pieniężnych na promie.
  7. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat jak np. dodatek paliwowy, opłata dewaluacyjna.
  8. Pasażerowie zobowiązani są do opuszczenia kabin na pół godziny przed przybyciem promu do portu.  Przed opuszczeniem kabiny należy dokładnie sprawdzić, czy nie pozostały w niej jakiekolwiek przedmioty stanowiące własność pasażera. Armator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione w kabinie.
  9. Dane osobowe pasażerów będą przetwarzane jedynie w celu realizacji umowy przewozu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.( Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926  z późn. zmianami). Pasażer wykupując usługę przewozową wyraża zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie.
  10. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmian rozkładu i cennika bez uprzedzenia, publikując zmiany w sposób zwyczajowo przyjęty.

Dojazd do Terminala Promowego Westerplatte dla pasażerów pieszych zapewnia komunikacja miejska ZTM w Gdańsku autobusami linii nr 106, 138 i 606 (linia sezonowa od maja do października): Rozkład Jazdy Autobusów ZTM

Zaplanuj dojazd do Terminala Promowego komunikacją miejską: Jakdojade Gdańsk

20.04 - 18.06.2021; 30.08 - 02.11.2021
dorosły
w jedną stronę
w obie strony
311 PLN
441 PLN
uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika)*, emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
266 PLN
378 PLN
dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
zwierzę domowe (kabina specjalna obowiązkowa)*
w jedną stronę
w obie strony
178 PLN
356 PLN
* Oferta do nabycia tylko w punktach obsługi Klienta.
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Signal Iduna oraz karty Inter Rail, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Ostatecznie dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3% od ceny biletu.
20.04 - 18.06.2021; 30.08 - 02.11.2021 - odejścia w środy i czwartki
dorosły
w jedną stronę
w obie strony
261 PLN
374 PLN
uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika)*, emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
225 PLN
320 PLN
dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
zwierzę domowe (kabina specjalna obowiązkowa)*
w jedną stronę
w obie strony
142 PLN
284 PLN
* Oferta do nabycia tylko w punktach obsługi Klienta.
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Signal Iduna oraz karty Inter Rail, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Ostatecznie dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3% od ceny biletu.
20.04 - 18.06.2021; 30.08 - 02.11.2021
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
743 PLN
1058 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1274 PLN
1818 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1656 PLN
2363 PLN
kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
446 PLN
635 PLN
 dodatkowa osoba w pojeździe*
(samochód – max. 9 osób, motocykl – max. 2 osoby, łącznie z kierowcą)
w jedną stronę
w obie strony
153 PLN
221 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1422 PLN
2032 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
162 PLN
230 PLN
 przyczepa do 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
452 PLN
905 PLN
 przyczepa powyżej 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
808 PLN
1616 PLN
 rower
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
* dotyczy oferty kierowca z samochodem osobowym / kierowca + motocykl / mobilehome
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony oraz zestawów, których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

 

20.04 - 18.06.2021; 30.08 - 02.11.2021 - odejścia w środy i czwartki
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
626 PLN
891 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1071 PLN
1530 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1391 PLN
1989 PLN
kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
374 PLN
536 PLN
 dodatkowa osoba w pojeździe*
(samochód – max. 9 osób, motocykl – max. 2 osoby, łącznie z kierowcą)
w jedną stronę
w obie strony
131 PLN
185 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1193 PLN
1706 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
135 PLN
194 PLN
 przyczepa do 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
362 PLN
725 PLN
 przyczepa powyżej 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
646 PLN
1292 PLN
 rower
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
* dotyczy oferty kierowca z samochodem osobowym / kierowca + motocykl / mobilehome
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony oraz zestawów, których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

 

Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

20.04 - 18.06.2021; 30.08 - 02.11.2021
Cena za osobę przy min. 10 osobach płacących
w jedną stronę
w obie strony
153 PLN
306 PLN
  • Oferta grupowa nie obowiązuje w okresach:
    na odejścia z Gdańska: 04.04.2021 - 19.04.2021; 25.12.2021 - 15.01.2022
    na odejścia z Nynäshamn: 27.03.2021 - 03.04.2021; 11.12.2021 - 24.12.2021
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Ostateczne dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Każda 11-ta osoba w grupie otrzymuje bezpłatny przejazd.
  • Warunkiem skorzystania z oferty jest dokonanie rezerwacji przejazdu nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
20.04 - 18.06.2021; 30.08 - 02.11.2021
z grupą min. 20 płacących osób
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
z grupą min. 10 płacących osób
w jedną stronę
w obie strony
815 PLN
1629 PLN
bez grupy
w jedną stronę
w obie strony
1931 PLN
3861 PLN
drugi kierowca 
(przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie)
w jedną stronę
w obie strony
405 PLN
810 PLN
  • Kierowca otrzymuje bezpłatnie: przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Ostateczne dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
 kierowca + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
4523 PLN
2  2 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
5501 PLN
4  4 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
7459 PLN
 kierowca + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
7796 PLN
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Oferta nie podlega zwrotowi.
  • Bilety ważne 12 miesięcy od daty pierwszego zadeklarowanego rejsu. Warunkiem skorzystania z biletu 10-przejazdowego jest dokonanie rezerwacji przejazdu oraz podanie ostatecznych danych osób korzystających z oferty nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu.
 Śniadanie w restauracji
cena:
38 PLN
 Śniadanie w restauracji
dzieci do 14 lat (wiek dziecka określony jest wg rocznika)
cena:
19 PLN
 Kolacja (zupa + danie główne + napój) - do wyboru ze specjalnego menu (zupa + danie główne + sok owocowy)
cena:
56 PLN
 Kolacja w kafeterii – do wyboru z bufetu
cena:
88 PLN
 Kolacja w kafeterii – do wyboru z bufetu
dzieci do 14 lat (wiek dziecka określony jest wg rocznika)
cena:
63 PLN
 Lunch Bag - kanapka z szynką, kanapka z serem żółtym, wafel Prince Polo, jabłko, woda mineralna, jogurt.
cena:
22 PLN
  •  Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

Ważne informacje dotyczące zasad sprzedaży usług przewozowych, zaokrętowaniu i zachowaniu podczas podróży promem oraz o odpowiedzialności przewoźnika.

Szczegółowe postanowienia umowy przewozu określone są w Warunkach Przewozu. Pasażerowie zobowiązani są zapoznać się z Warunkami Przewozu Pasażerów, ich bagażu i pojazdów promami przed zawarciem umowy. Warunki te stanowią integralną część umowy przewozu zawieranej pomiędzy pasażerem i Polską Żeglugą Bałtycką S.A. w Kołobrzegu. Treść Warunków Przewozu jest dostępna w miejscu sprzedaży usług przewozowych, na Terminalach Promowych, na promach oraz na stronach internetowych www.polferries.pl

USŁUGA PRZEWOZOWA

  1. Przez „usługę przewozową" rozumie się przewóz pasażera i jego bagażu drogą morską na podstawie zawartej umowy przewozu.
    Sprzedaż usług przewozowych jest prowadzona przez Morskie Biura Podróży Polferries, Terminale Promowe oraz upoważnionych do tego Agentów.
  2. Zalecane jest dokonywanie rezerwacji dla wszystkich rodzajów usług przewozowych nie później niż 24 godz. przed planowaną datą podróży. 
  3. Usługi przewozowe sprzedaje się tylko na określoną datę podróży.
  4. Pasażer uiszczając opłatę za usługę przewozową, potwierdza dokonany wybór jednocześnie akceptuje Warunki Przewozu Polferries.
  5. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania Przewoźnikowi imion i nazwisk, wieku (w tym dzieci i niemowląt), płci i obywatelstwa pasażerów w momencie dokonywania rezerwacji. Dane pasażera widniejące na dokumentach podróży muszą zawsze być identyczne z danymi wpisanymi w ważnym dowodzie tożsamości, czyli paszporcie lub dowodzie osobistym pasażera . Przewoźnik odmówi przewozu osobie nie zarejestrowanej w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji. W przypadku biletu ostateczne dane osób podróżujących muszą być podane nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  6. Wykorzystanie usługi przewozowej może nastąpić w okresie 6 miesięcy od pierwotnie zadeklarowanej daty podróży, chyba, że warunki ofert specjalnych stanowią inaczej. Data rejsu może być zmieniona w wyżej wymienionym okresie pod warunkiem zarejestrowania zmiany w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed zadeklarowaną datą podróży. Nie zgłoszenie zmiany w wyżej wymienionym terminie spowoduje brak możliwości realizacji usługi bez prawa do zwrotu opłaty za przewóz. Pierwsza zmiana w bilecie jest bezpłatna, każda kolejna jest płatna.
  7. Pasażer może zrezygnować z całości lub części usługi przewozowej z zachowaniem prawa do częściowego zwrotu opłaty, pod warunkiem zarejestrowania rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Dokonując zwrotu, potrąceniu podlega 25% opłaty za usługę przewozową. Późniejsza rezygnacja albo nieprzybycie w oznaczonym czasie do odprawy nie stanowi podstawy do zwrotu uiszczonej opłaty.  Oferty specjalne, częściowo wykorzystana nie podlegają zwrotowi.
  8. Zmiany w bilecie muszą być zgłoszone minimum 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Za zmiany dokonywane w bilecie pobierana jest opłata. Pierwsza zmiana jest bezpłatna.
  9. W przypadku sprzedaży na fakturę VAT zwrot należności może nastąpić tylko w miejscu wystawienia faktury VAT, natomiast przy pozostałej sprzedaży (paragon) zwrot należności możliwy jest w miejscu zakupu usługi przewozowej, w Morskim Biurze Podróży Polferries, na Terminalach Promowych lub w Centrali.
  10. W przypadku rezerwacji całej kabiny, pasażer zobowiązany jest zapłacić za wszystkie łóżka, nawet, gdy w kabinie przebywa mniej osób niż jest miejsc.
  11. Osoby poniżej 17 lat mogą podróżować jedynie w towarzystwie osoby   dorosłej. Dzieci do 7 lat mogą korzystać ze wspólnego miejsca w kabinie wraz z opiekunem.
  12. Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Inter Rail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą ofert specjalnych, kabin i oferty 10-przejazdowej.

PASAŻEROWIE Z SAMOCHODAMI

  1. Kierowca pojazdu powinien posiadać, niezależnie od prawa jazdy i oryginału dowodu rejestracyjnego, również polisę obowiązkowego ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej, międzynarodową kartę pomocy drogowej (tzw. Green Card) oraz oznaczenie kraju rejestracji pojazdu. Z obowiązku posiadania Green Card, zgodnie z przepisami unijnymi, zwolnieni są obywatele państw należących do Unii Europejskiej.
  2. Jeżeli waga całkowita przekracza 3,5 tony lub całkowita długość przekracza 15m (łącznie z przyczepą) samochód jest traktowany jako ciężarowy.
  3. W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich. Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami technicznymi np. spawalniczymi w samochodach nie spełniających warunku bezpiecznego ich przewozu oraz innych niebezpiecznych materiałów. Palenie tytoniu na pokładzie samochodowym jest zabronione.
  4. Kolejność załadunku i wyładunku pojazdów oraz sposób ich rozmieszczenia na pokładzie samochodowym zależy wyłącznie od decyzji oficera ładunkowego. Kierowca zobowiązany jest do oczekiwania na sygnał oficera ładunkowego zezwalający na włączenie silnika i ruch pojazdu.
  5. Lista oczekujących traci swoją ważność w dniu odpłynięcia promu.

ODPRAWA

  1. Na Terminalu Promowym, na podstawie ważnego dokumentu tożsamości i numeru biletu, pasażer otrzyma kartę zaokrętowania, którą należy zachować w podróży.
  2. Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej 90 minut przed planowanym odejściem promu (na prom Baltivia 120 minut). Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów. Odprawa kończy się:
    • dla pasażerów pieszych 15 minut przed odejściem promu (na promie Baltivia nie obsługujemy pasażera pieszego);
    • dla pasażerów zmotoryzowanych 30 minut przed odejściem promu (na prom Baltivia na 90 min.) Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikłe z opóźnionego przyjścia/wyjścia promów do portu, anulowane rejsy lub zawinięcia do portów innych niż planowane, w przypadku problemów technicznych lub siły wyższej np. złych warunków atmosferycznych oraz innych czynników niezależnych od przewoźnika.
  2. Pasażer jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkód, spowodowanych swoim zachowaniem podczas podróży promem.
  3. W przypadku wydania przez władze graniczne decyzji uniemożliwiającej zejście na ląd (względy wizowe lub inne), pasażer jest zobowiązany opłacić przejazd powrotny.
  4. Dowództwo promu może odmówić przyjęcia na prom pasażera, pomimo posiadania opłaconej usługi przewozowej, który swym zachowaniem może spowodować zakłócenie porządku.
  5. Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubiony lub zniszczony pozostawiony bez opieki bagaż.
  6. Ewentualne reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A., ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg.

INNE

  1. Dotyczy pasażerów odbywających podróż morską bez ważnego biletu.
    Zgodnie z Art. 33a Prawa Przewozowego, Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona, legitymująca się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, może dokonywać kontroli biletu. W razie stwierdzenia braku ważnego biletu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu, przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona pobiera właściwą należność za przewóz i opłatę dodatkową albo wystawia wezwanie do zapłaty. Wysokość opłaty dodatkowej ustala się jako 2-krotność ceny biletu przejazdowego normalnego, w jedną stronę.
    Opłata dodatkowa będzie miała zastosowanie również w przypadku posiadacza biletu, w którego pojeździe wykryto większą ilość osób niż zadeklarowaną na odprawie pasażerskiej.
  2. Przewodnikowi lub opiekunowi towarzyszącemu w podróży osobie niewidomej albo osobie niezdolnej do samodzielnej egzystencji, o  których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. Nr 02.175.1440) przysługuje zniżka na przejazd w wysokości ceny usługi przejazdowej osoby niepełnosprawnej. Zniżka nie obejmuje ceny kabinowej oraz innych świadczeń oferowanych na promie.
  3. Pasażer przewożący zwierzęta domowe (również w klatkach, koszach) zobowiązany jest wykupić, do swojej dyspozycji, wyznaczoną kabinę na promie i jednocześnie odpowiada za jej stan sanitarny. W przypadku braku takiej kabiny nie jest możliwy przewóz zwierząt domowych. Uwaga! Ilość takich kabin jest ograniczona. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący z psem, ma obowiązek, trzymania psa na smyczy i w kagańcu. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z przepisami weterynaryjnymi danego kraju oraz do posiadania wszystkich dokumentów niezbędnych do wwiezienia zwierzęcia do kraju przeznaczenia. Przewoźnik może odmówić przewozu zwierząt, jeżeli ich pobyt na statku, według oceny Przewoźnika, uznany zostanie za zagrażający bezpieczeństwu pasażerów lub załogi. W takim przypadku uiszczona opłata podlega zwrotowi.
    W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący ze zwierzęciem, ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy oraz w kagańcu. Nie stosowanie się do powyższego podlega karze w wysokości 50 €.
  4. Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu podręcznego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie dokumentu przewozowego po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej. Pasażer jest odpowiedzialny za poinformowanie Przewoźnika o bagażu/rzeczach osobistych przekraczających powyższy limit. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub zakwalifikowania jako ładunek, za który należna jest opłata frachtowa, wszelkiego bagażu przewożonego niezgodnie z niniejszymi warunkami. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z  niewypełnienia powyższych wymagań przez pasażera.
  5. Palenie tytoniu jest zabronione, z wyjątkiem wyznaczonych miejsc na promie. Za naruszenie zakazu palenia pasażer może być obciążony karą umowną przewidzianą w punkcie 10.7. w Warunkach Przewozu.
  6. Nie dokonuje się zwrotów należności pieniężnych na promie.
  7. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat jak np. dodatek paliwowy, opłata dewaluacyjna.
  8. Pasażerowie zobowiązani są do opuszczenia kabin na pół godziny przed przybyciem promu do portu.  Przed opuszczeniem kabiny należy dokładnie sprawdzić, czy nie pozostały w niej jakiekolwiek przedmioty stanowiące własność pasażera. Armator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione w kabinie.
  9. Dane osobowe pasażerów będą przetwarzane jedynie w celu realizacji umowy przewozu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.( Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926  z późn. zmianami). Pasażer wykupując usługę przewozową wyraża zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie.
  10. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmian rozkładu i cennika bez uprzedzenia, publikując zmiany w sposób zwyczajowo przyjęty.

Dojazd do Terminala Promowego Westerplatte dla pasażerów pieszych zapewnia komunikacja miejska ZTM w Gdańsku autobusami linii nr 106, 138 i 606 (linia sezonowa od maja do października): Rozkład Jazdy Autobusów ZTM

Zaplanuj dojazd do Terminala Promowego komunikacją miejską: Jakdojade Gdańsk

27.03 - 19.04.2021; 19.06 - 29.08.2021; 11.12.2021 - 15.01.2022
dorosły
w jedną stronę
w obie strony
374 PLN
536 PLN
uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika)*, emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
320 PLN
455 PLN
dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
zwierzę domowe (kabina specjalna obowiązkowa)*
w jedną stronę
w obie strony
212 PLN
423 PLN
* Oferta do nabycia tylko w punktach obsługi Klienta.
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Signal Iduna oraz karty Inter Rail, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Ostatecznie dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3% od ceny biletu.
19.06 - 29.08.2021 - odejścia w środy i czwartki
dorosły
w jedną stronę
w obie strony
315 PLN
450 PLN
uczeń, student poniżej 26 lat (wiek określany jest wg rocznika)*, emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
270 PLN
383 PLN
dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
zwierzę domowe (kabina specjalna obowiązkowa)*
w jedną stronę
w obie strony
169 PLN
338 PLN
* Oferta do nabycia tylko w punktach obsługi Klienta.
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Signal Iduna oraz karty Inter Rail, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Ostatecznie dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3% od ceny biletu.
27.03 - 19.04.2021; 19.06 - 29.08.2021; 11.12.2021 - 15.01.2022
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
887 PLN
1269 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1526 PLN
2178 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1985 PLN
2835 PLN
kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
531 PLN
761 PLN
 dodatkowa osoba w pojeździe*
(samochód – max. 9 osób, motocykl – max. 2 osoby, łącznie z kierowcą)
w jedną stronę
w obie strony
194 PLN
275 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1796 PLN
2680 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
194 PLN
279 PLN
 przyczepa do 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
554 PLN
1107 PLN
 przyczepa powyżej 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
959 PLN
1917 PLN
 rower
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
* dotyczy oferty kierowca z samochodem osobowym / kierowca + motocykl / mobilehome
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony oraz zestawów, których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

 

19.06 - 29.08.2021 - odejścia w środy i czwartki
 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
743 PLN
1062 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1283 PLN
1832 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1665 PLN
2381 PLN
kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
446 PLN
639 PLN
 dodatkowa osoba w pojeździe*
(samochód – max. 9 osób, motocykl – max. 2 osoby, łącznie z kierowcą)
w jedną stronę
w obie strony
162 PLN
234 PLN
w jedną stronę
w obie strony


 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
162 PLN
234 PLN
 przyczepa do 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
443 PLN
887 PLN
 przyczepa powyżej 2,50m wys.
w jedną stronę
w obie strony
767 PLN
1535 PLN
 rower
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
* dotyczy oferty kierowca z samochodem osobowym / kierowca + motocykl / mobilehome
5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony oraz zestawów, których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

 

Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

27.03 - 19.04.2021; 19.06 - 29.08.2021; 11.12.2021 - 15.01.2022
Cena za osobę przy min. 10 osobach płacących
w jedną stronę
w obie strony
185 PLN
369 PLN
  • Oferta grupowa nie obowiązuje w okresach:
    na odejścia z Gdańska: 04.04.2021 - 19.04.2021; 25.12.2021 - 15.01.2022
    na odejścia z Nynäshamn: 27.03.2021 - 03.04.2021; 11.12.2021 - 24.12.2021
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Ostateczne dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Każda 11-ta osoba w grupie otrzymuje bezpłatny przejazd.
  • Warunkiem skorzystania z oferty jest dokonanie rezerwacji przejazdu nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
27.03 - 19.04.2021; 19.06 - 29.08.2021; 11.12.2021 - 15.01.2022
z grupą min. 20 płacących osób
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
z grupą min. 10 płacących osób
w jedną stronę
w obie strony
891 PLN
1782 PLN
bez grupy
w jedną stronę
w obie strony
2106 PLN
4212 PLN
drugi kierowca 
(przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie)
w jedną stronę
w obie strony
405 PLN
810 PLN
  • Kierowca otrzymuje bezpłatnie: przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Ostateczne dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
 kierowca + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
4523 PLN
2  2 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
5501 PLN
4  4 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
7459 PLN
 kierowca + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
7796 PLN
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Oferta nie podlega zwrotowi.
  • Bilety ważne 12 miesięcy od daty pierwszego zadeklarowanego rejsu. Warunkiem skorzystania z biletu 10-przejazdowego jest dokonanie rezerwacji przejazdu oraz podanie ostatecznych danych osób korzystających z oferty nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu.
 Śniadanie w restauracji
cena:
38 PLN
 Śniadanie w restauracji
dzieci do 14 lat (wiek dziecka określony jest wg rocznika)
cena:
19 PLN
 Kolacja (zupa + danie główne + napój) - do wyboru ze specjalnego menu (zupa + danie główne + sok owocowy)
cena:
56 PLN
 Kolacja w kafeterii – do wyboru z bufetu
cena:
88 PLN
 Kolacja w kafeterii – do wyboru z bufetu
dzieci do 14 lat (wiek dziecka określony jest wg rocznika)
cena:
63 PLN
 Lunch Bag - kanapka z szynką, kanapka z serem żółtym, wafel Prince Polo, jabłko, woda mineralna, jogurt.
cena:
22 PLN
  •  Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

Ważne informacje dotyczące zasad sprzedaży usług przewozowych, zaokrętowaniu i zachowaniu podczas podróży promem oraz o odpowiedzialności przewoźnika.

Szczegółowe postanowienia umowy przewozu określone są w Warunkach Przewozu. Pasażerowie zobowiązani są zapoznać się z Warunkami Przewozu Pasażerów, ich bagażu i pojazdów promami przed zawarciem umowy. Warunki te stanowią integralną część umowy przewozu zawieranej pomiędzy pasażerem i Polską Żeglugą Bałtycką S.A. w Kołobrzegu. Treść Warunków Przewozu jest dostępna w miejscu sprzedaży usług przewozowych, na Terminalach Promowych, na promach oraz na stronach internetowych www.polferries.pl

USŁUGA PRZEWOZOWA

  1. Przez „usługę przewozową" rozumie się przewóz pasażera i jego bagażu drogą morską na podstawie zawartej umowy przewozu.
    Sprzedaż usług przewozowych jest prowadzona przez Morskie Biura Podróży Polferries, Terminale Promowe oraz upoważnionych do tego Agentów.
  2. Zalecane jest dokonywanie rezerwacji dla wszystkich rodzajów usług przewozowych nie później niż 24 godz. przed planowaną datą podróży. 
  3. Usługi przewozowe sprzedaje się tylko na określoną datę podróży.
  4. Pasażer uiszczając opłatę za usługę przewozową, potwierdza dokonany wybór jednocześnie akceptuje Warunki Przewozu Polferries.
  5. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania Przewoźnikowi imion i nazwisk, wieku (w tym dzieci i niemowląt), płci i obywatelstwa pasażerów w momencie dokonywania rezerwacji. Dane pasażera widniejące na dokumentach podróży muszą zawsze być identyczne z danymi wpisanymi w ważnym dowodzie tożsamości, czyli paszporcie lub dowodzie osobistym pasażera . Przewoźnik odmówi przewozu osobie nie zarejestrowanej w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji. W przypadku biletu ostateczne dane osób podróżujących muszą być podane nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  6. Wykorzystanie usługi przewozowej może nastąpić w okresie 6 miesięcy od pierwotnie zadeklarowanej daty podróży, chyba, że warunki ofert specjalnych stanowią inaczej. Data rejsu może być zmieniona w wyżej wymienionym okresie pod warunkiem zarejestrowania zmiany w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed zadeklarowaną datą podróży. Nie zgłoszenie zmiany w wyżej wymienionym terminie spowoduje brak możliwości realizacji usługi bez prawa do zwrotu opłaty za przewóz. Pierwsza zmiana w bilecie jest bezpłatna, każda kolejna jest płatna.
  7. Pasażer może zrezygnować z całości lub części usługi przewozowej z zachowaniem prawa do częściowego zwrotu opłaty, pod warunkiem zarejestrowania rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Dokonując zwrotu, potrąceniu podlega 25% opłaty za usługę przewozową. Późniejsza rezygnacja albo nieprzybycie w oznaczonym czasie do odprawy nie stanowi podstawy do zwrotu uiszczonej opłaty.  Oferty specjalne, częściowo wykorzystana nie podlegają zwrotowi.
  8. Zmiany w bilecie muszą być zgłoszone minimum 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Za zmiany dokonywane w bilecie pobierana jest opłata. Pierwsza zmiana jest bezpłatna.
  9. W przypadku sprzedaży na fakturę VAT zwrot należności może nastąpić tylko w miejscu wystawienia faktury VAT, natomiast przy pozostałej sprzedaży (paragon) zwrot należności możliwy jest w miejscu zakupu usługi przewozowej, w Morskim Biurze Podróży Polferries, na Terminalach Promowych lub w Centrali.
  10. W przypadku rezerwacji całej kabiny, pasażer zobowiązany jest zapłacić za wszystkie łóżka, nawet, gdy w kabinie przebywa mniej osób niż jest miejsc.
  11. Osoby poniżej 17 lat mogą podróżować jedynie w towarzystwie osoby   dorosłej. Dzieci do 7 lat mogą korzystać ze wspólnego miejsca w kabinie wraz z opiekunem.
  12. Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Inter Rail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą ofert specjalnych, kabin i oferty 10-przejazdowej.

PASAŻEROWIE Z SAMOCHODAMI

  1. Kierowca pojazdu powinien posiadać, niezależnie od prawa jazdy i oryginału dowodu rejestracyjnego, również polisę obowiązkowego ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej, międzynarodową kartę pomocy drogowej (tzw. Green Card) oraz oznaczenie kraju rejestracji pojazdu. Z obowiązku posiadania Green Card, zgodnie z przepisami unijnymi, zwolnieni są obywatele państw należących do Unii Europejskiej.
  2. Jeżeli waga całkowita przekracza 3,5 tony lub całkowita długość przekracza 15m (łącznie z przyczepą) samochód jest traktowany jako ciężarowy.
  3. W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich. Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami technicznymi np. spawalniczymi w samochodach nie spełniających warunku bezpiecznego ich przewozu oraz innych niebezpiecznych materiałów. Palenie tytoniu na pokładzie samochodowym jest zabronione.
  4. Kolejność załadunku i wyładunku pojazdów oraz sposób ich rozmieszczenia na pokładzie samochodowym zależy wyłącznie od decyzji oficera ładunkowego. Kierowca zobowiązany jest do oczekiwania na sygnał oficera ładunkowego zezwalający na włączenie silnika i ruch pojazdu.
  5. Lista oczekujących traci swoją ważność w dniu odpłynięcia promu.

ODPRAWA

  1. Na Terminalu Promowym, na podstawie ważnego dokumentu tożsamości i numeru biletu, pasażer otrzyma kartę zaokrętowania, którą należy zachować w podróży.
  2. Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej 90 minut przed planowanym odejściem promu (na prom Baltivia 120 minut). Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów. Odprawa kończy się:
    • dla pasażerów pieszych 15 minut przed odejściem promu (na promie Baltivia nie obsługujemy pasażera pieszego);
    • dla pasażerów zmotoryzowanych 30 minut przed odejściem promu (na prom Baltivia na 90 min.) Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikłe z opóźnionego przyjścia/wyjścia promów do portu, anulowane rejsy lub zawinięcia do portów innych niż planowane, w przypadku problemów technicznych lub siły wyższej np. złych warunków atmosferycznych oraz innych czynników niezależnych od przewoźnika.
  2. Pasażer jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkód, spowodowanych swoim zachowaniem podczas podróży promem.
  3. W przypadku wydania przez władze graniczne decyzji uniemożliwiającej zejście na ląd (względy wizowe lub inne), pasażer jest zobowiązany opłacić przejazd powrotny.
  4. Dowództwo promu może odmówić przyjęcia na prom pasażera, pomimo posiadania opłaconej usługi przewozowej, który swym zachowaniem może spowodować zakłócenie porządku.
  5. Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubiony lub zniszczony pozostawiony bez opieki bagaż.
  6. Ewentualne reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A., ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg.

INNE

  1. Dotyczy pasażerów odbywających podróż morską bez ważnego biletu.
    Zgodnie z Art. 33a Prawa Przewozowego, Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona, legitymująca się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, może dokonywać kontroli biletu. W razie stwierdzenia braku ważnego biletu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu, przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona pobiera właściwą należność za przewóz i opłatę dodatkową albo wystawia wezwanie do zapłaty. Wysokość opłaty dodatkowej ustala się jako 2-krotność ceny biletu przejazdowego normalnego, w jedną stronę.
    Opłata dodatkowa będzie miała zastosowanie również w przypadku posiadacza biletu, w którego pojeździe wykryto większą ilość osób niż zadeklarowaną na odprawie pasażerskiej.
  2. Przewodnikowi lub opiekunowi towarzyszącemu w podróży osobie niewidomej albo osobie niezdolnej do samodzielnej egzystencji, o  których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. Nr 02.175.1440) przysługuje zniżka na przejazd w wysokości ceny usługi przejazdowej osoby niepełnosprawnej. Zniżka nie obejmuje ceny kabinowej oraz innych świadczeń oferowanych na promie.
  3. Pasażer przewożący zwierzęta domowe (również w klatkach, koszach) zobowiązany jest wykupić, do swojej dyspozycji, wyznaczoną kabinę na promie i jednocześnie odpowiada za jej stan sanitarny. W przypadku braku takiej kabiny nie jest możliwy przewóz zwierząt domowych. Uwaga! Ilość takich kabin jest ograniczona. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący z psem, ma obowiązek, trzymania psa na smyczy i w kagańcu. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z przepisami weterynaryjnymi danego kraju oraz do posiadania wszystkich dokumentów niezbędnych do wwiezienia zwierzęcia do kraju przeznaczenia. Przewoźnik może odmówić przewozu zwierząt, jeżeli ich pobyt na statku, według oceny Przewoźnika, uznany zostanie za zagrażający bezpieczeństwu pasażerów lub załogi. W takim przypadku uiszczona opłata podlega zwrotowi.
    W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący ze zwierzęciem, ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy oraz w kagańcu. Nie stosowanie się do powyższego podlega karze w wysokości 50 €.
  4. Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu podręcznego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie dokumentu przewozowego po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej. Pasażer jest odpowiedzialny za poinformowanie Przewoźnika o bagażu/rzeczach osobistych przekraczających powyższy limit. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub zakwalifikowania jako ładunek, za który należna jest opłata frachtowa, wszelkiego bagażu przewożonego niezgodnie z niniejszymi warunkami. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z  niewypełnienia powyższych wymagań przez pasażera.
  5. Palenie tytoniu jest zabronione, z wyjątkiem wyznaczonych miejsc na promie. Za naruszenie zakazu palenia pasażer może być obciążony karą umowną przewidzianą w punkcie 10.7. w Warunkach Przewozu.
  6. Nie dokonuje się zwrotów należności pieniężnych na promie.
  7. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat jak np. dodatek paliwowy, opłata dewaluacyjna.
  8. Pasażerowie zobowiązani są do opuszczenia kabin na pół godziny przed przybyciem promu do portu.  Przed opuszczeniem kabiny należy dokładnie sprawdzić, czy nie pozostały w niej jakiekolwiek przedmioty stanowiące własność pasażera. Armator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione w kabinie.
  9. Dane osobowe pasażerów będą przetwarzane jedynie w celu realizacji umowy przewozu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.( Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926  z późn. zmianami). Pasażer wykupując usługę przewozową wyraża zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie.
  10. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmian rozkładu i cennika bez uprzedzenia, publikując zmiany w sposób zwyczajowo przyjęty.

Dojazd do Terminala Promowego Westerplatte dla pasażerów pieszych zapewnia komunikacja miejska ZTM w Gdańsku autobusami linii nr 106, 138 i 606 (linia sezonowa od maja do października): Rozkład Jazdy Autobusów ZTM

Zaplanuj dojazd do Terminala Promowego komunikacją miejską: Jakdojade Gdańsk

M/F Nova Star
M/F Cracovia
M/F Mazovia
M/V Baltivia
M/F Wawel

Zwierzęta domowe są również mile widziane na naszych promach. Ich podróż jest możliwa za dodatkową opłatą.

Kontakt - Klienci Indywidualni i Grupowi

Infolinia pasażerska, informacje na temat ruchu promów
+48 22 230 2222
Infolinia turystyczna i grupowa
+48 22 230 2223

Infolinia pasażerska
pn-pt: 8:00-18:00
sobota: 8:00-16:00
Informacja na temat ruchu promów
codziennie: 8:00-20:00
Infolinia turystyczna i grupowa
pn-pt: 9:00-17:00

W sprawach pilnych dot. dzisiejszego odejścia promu, po godzinach pracy infolinii, prosimy o kontakt mailowy: pax.swinoujscie@polferries.pl

Bilety pasażerskie
rezerwacje@polferries.pl
Oferta turystyczna i grupowa
wycieczki@polferries.pl