Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubione rzeczy. W przypadku zagubienia rzeczy w trakcie rejsu promem POLFERRIES prosimy o zgłaszanie tego faktu na promie do recepcji. Po zakończeniu podróży należy zgłaszać zagubienie rzeczy do poniższych biur:
a) dla podróżujących na linii Gdańsk - Nynäshamn
Baza Promowa Polferries
ul. Mjr. Sucharskiego 70,
80-601 Gdańsk
tel. +48 22 230 2222
e-mail: pax.gdansk@polferries.pl
b) dla podróżujących na linii Świnoujście - Ystad / Kopenhaga.
Biuro Obsługi Armatorskiej Polferries
ul. Dworcowa 1
72-606 Świnoujście
tel. +48 22 230 2222
e-mail: pax.swinoujscie@polferries.pl W zgłoszeniu należy podać następujące informacje:
1) imię, nazwisko, adres pocztowy, kontakt telefoniczny osoby zgłaszającej,
2) datę i relację podróży (ewentualnie numer kabiny), podczas której zagubiono przedmiot,
3) dokładnie opisać zagubiony przedmiot. Jeżeli rzecz się odnajdzie przewoźnik zawiadomi osobę zgłaszającą zagubienie o możliwości odbioru rzeczy osobiście bądź zostanie ona wysłana pocztą do właściciela na jego koszt. Przewoźnik zastrzega, iż w przypadku nieodebrania znalezionej rzeczy w ciągu 6 miesięcy, rzeczy znalezione zostaną przekazane organizacji charytatywnej wybranej przez przewoźnika albo zlikwidowane.
W celu wystawienia faktury konieczne jest wcześniejsze podanie niezbędnych danych (numer NIP) przed dokonaniem płatności za bilet.
W przypadku chęci dokonania zmian danych na fakturze proszę o kontakt pod adresem: faktury@polferries.pl
Reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do:
Polska Żegluga Bałtycka S.A.,
ul. Portowa 41,78-100 Kołobrzeg
e-mail: reklamacje@polferries.pl.
Infolinia pasażerska, informacje na temat ruchu promów
+48 22 230 2222
Wycieczki do Skandynawii
+48 22 230 2223
Infolinia pasażerska
pn-pt: 8:00-18:00
sob: 8:00-16:00
Informacja na temat ruchu promów
codziennie: 8:00-20:00
Wycieczki do Skandynawii
pn-pt: 8:00-16:00
W sprawach pilnych dot. dzisiejszego odejścia promu, po godzinach pracy infolinii, prosimy o kontakt mailowy: pax.swinoujscie@polferries.pl
Bilety pasażerskie
rezerwacje@polferries.pl
Oferta turystyczna i grupowa
wycieczki@polferries.pl
Dojazd do terminali
Najczęściej zadawane pytania
Warunki przewozu
Ważne informacje dla pasażerów
Zgłaszanie naruszeń
Polityka prywatności
Polityka prywatności w mediach społecznościowych
Twoje ustawienia plików cookie
Aktualne pozycje promów
Rozkład
Wycieczki do Skandynawii
Domki i hotele w Skandynawii
Integracje i konferencje na promach
Oferta dla grup szkolnych
Oferta Cargo