Kup Bilet online

5% zniżki od ceny biletu za zakup online.
W trakcie podróży promem
Informacje dla pasażerów

W trakcie podróży promem

W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich.

Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu kabinowego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie umowy przewozu ładunku po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej.

Na naszych promach pasażerowie mają możliwość wykupienia posiłków w restauracji (dania z karty menu) lub cafeterii - szybkie dania cafeteryjne.

Do dyspozycji pasażerów są pomieszczenia z fotelami lotniczymi, gdzie można spędzić podróż. Poza tym we wszelkich innych pomieszczeniach ogólnodostępnych które są przystosowane do uprzyjemnienia podróży promem - restauracje, puby, cafeteria , dyskoteka, sklepy itp.

Na promie Mazovia jest możliwość skorzystania z ogólnodostępnego Internetu podczas postoju oraz jest możliwość wykupienia dostępu do Internetu w trakcie rejsu. 

Ceny za towary w sklepach, czy usługi gastronomiczne na promach Polferries wyrażone są w PLN.
Płatności można dokonywać także w koronach szwedzkich, koronach duńskich, koronach norweskich i w euro.
Reszta wydawana jest tylko w PLN. Kantor wymiany walut znajduje się tylko na promie "Wawel".

Na promach m/v Balitivia i m/f Wawel jest w każdej kabinie możliwość podłączenia się z urządzeniami, ale o mniejszym amperażu typu golarka, ładowarka. Suszarki do włosów można podłączać tylko do gniazdek na korytarzach.
Na promie m/f Mazovia w kabinach pasażerskich na pokładzie 7 są gniazdka na 230 V z możliwością podłączenia się z urządzeniem elektrycznymi typu suszarka, laptop. Natomiast w kabinach na pokładzie 9 są gniazdka o parametrach 220V / 110V usytuowane w łazienkach (w lampach, wersja podłączenia polska i angielska), z możliwością podłączenia się tylko z golarką lub ładowarką.

Istnieje możliwość skorzystania z pomocy przy wnoszeniu i znoszeniu bagażu dla osób niepełnosprawnych i starszych. Prosimy o zgłaszanie takiej potrzeby przy odprawie biletowej lub w recepcji promu.

Kontakt - Klienci Indywidualni i Grupowi

Infolinia
+48 22 230 2222

Klienci Indywidualni
pn-pt: 8:00-18:00
sob: 8:00-15:00
Klienci Grupowi
pn-pt: 9:00-17:00

Kontakt - Klienci Cargo

Świnoujście Cargo
+48 91 32 26 104
Gdańsk Cargo
+48 58 34 30 212

Świnoujście
codziennie: 8:00-23:00
Gdańsk
pn-pt: 8:00-17:00
sob: 10:00-17:00