Łączymy Polskę ze Skandynawią działając na rynku transportu morskiego i turystyki od 1976r.
Dbamy, aby każda podróż morska była przyjemna i bezpieczna.
Nasza firma to przede wszystkim ludzie - ich wiedza, doświadczenie, energia i zaangażowanie.
Chciałbyś dołączyć do zespołu promującego kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań?
Zapraszamy na pokład!
Samodzielny Pracownik ds. Pasażerskich
Miejsce pracy: Świnoujście
Do Twoich zadań należeć będzie miedzy innymi:
- obsługa infolinii na której będziesz udzielać informacji oraz robić nowe rezerwacje,
- sprzedaż rezerwacji,
- wystawianie faktur,
- obsługa i odprawa tak pieszych, jak i zmotoryzowanych.
Czego oczekujemy od Ciebie:
- wysokiej kultury osobistej,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- zaangażowania w realizację wykonywanych zadań,
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera,
- wykształcenie minimum średnie,
- dyspozycyjność -gotowość do pracy w tygodniu oraz sobotę i niedzielę,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
- umiejętność nawiązywania, kształtowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami,
- aktywność, otwartość, komunikatywność,
- sumienność, dokładność, umiejętność radzenia sobie stresem.
Na co możesz liczyć:
- stabilną pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- profesjonalne wdrożenie w obowiązki oraz wsparcie doświadczonego zespołu,
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- świadczenia socjalne,
- możliwość skorzystania z ulgowych rejsów operowanymi promami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do dnia 31.08.2023 r. na adres e-mailowy lub listownie:
Polska Żegluga Bałtycka SA
Sekcja Kadr Lądowych
ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg
e-mail: kadry@polferries.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. Księgowości
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Do Twoich zadań należeć będzie miedzy innymi:
- prowadzenie pełnych ksiąg handlowych spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości,
- prowadzenie ewidencji księgowych,
- przetwarzanie, dekretacja oraz księgowanie dokumentów (w szczególności kosztowych i rozliczeniowych),
- realizacja płatności bankowych,
- uzgadnianie sald kont księgowych,
- kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dowodów księgowych,
- kontrola i uzgadnianie rejestrów z deklaracją VAT oraz zapisami na kontach księgowych,
- ewidencja wyposażenia i środków trwałych
- czynne uczestnictwo w przygotowaniuraportów na potrzeby zarządu oraz banków,
- sporządzanie zestawień i raportów wg wskazań przełożonego.
Czego oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika w dziale księgowości,
- doświadczenie w pracy w pełnej księgowości,
- wiedza merytoryczna z zakresu księgowości, finansów i podatków,
- znajomość pakietu MS Office,
- samodzielność, dokładność, sumienność, umiejętności analityczne,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
- aktywność, otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- sumienność, dokładność, umiejętność radzenia sobie stresem.
Na co możesz liczyć:
- stabilną pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu,
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- świadczenia socjalne,
- możliwość skorzystania z ulgowych rejsów operowanymi promami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do dnia 30.06.2023 r. na adres e-mailowy lub listownie:
Polska Żegluga Bałtycka SA
Sekcja Kadr Lądowych
ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg
e-mail: kadry@polferries.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. Prawnych/ Prawnik in-house
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Do Twoich zadań należeć będzie miedzy innymi:
- udział w bieżącej obsłudze prawnej Spółki,
- opracowywanie i opiniowanie pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, umów, pełnomocnictw, uchwał organów Spółki, aktów wewnętrznych, ich aktualizacja oraz opracowywanie wersji jednolitych i wzorów,
- aktywny udział i wsparcie we wdrażaniu najlepszych praktyk w Spółce,
- sporządzanie opinii prawnych na potrzeby Spółki,
- współpraca z działami wewnętrznymi Spółki oraz spółkami zależnymi przy tworzeniu dokumentacji wewnętrznej dla Grupy Kapitałowej,
- nadzór nad obiegiem dokumentów prawnych w Spółce, weryfikacja kompletności dokumentów, terminów, tworzenie i aktualizacja wewnętrznych rejestrów, procedur, zbiorów dokumentów,
- monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących obszarów działalności Spółki i Grupy Kapitałowej,
- współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi.
Czego oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenie wyższe prawnicze (mile widziana aplikacja),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3- 5 lat,
- znajomości regulacji prawnych z zakresu: prawo cywilne, prawo handlowe, prawo pracy,
- dobrej znajomość angielskiego w mowie i piśmie, w tym słownictwa specjalistycznego (znajomość dodatkowego języka obcego będzie mile widziana),
- umiejętności stosowania prawa w środowisku biznesowym,
- umiejętności współpracy z uczestnikami procesów biznesowych,
- komunikatywności, samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań, samodyscy-pliny i zaangażowania w realizację założonych celów,
- rzetelności i odpowiedzialności za powierzone zadania,
- wysokiej kultury osobistej,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- mile widziane prawo jazdy kat. B
Na co możesz liczyć:
- stabilną pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- świadczenia socjalne,
- możliwość skorzystania z ulgowych rejsów operowanymi promami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do dnia 28.02.2023 r. na adres e-mailowy lub listownie:
Polska Żegluga Bałtycka SA
Sekcja Kadr Lądowych
ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg
e-mail: kadry@polferries.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Superintendent ds. Intendencko - Handlowych
Do Twoich zadań należeć będzie miedzy innymi:
- udział w organizowaniu działalności gastronomicznej i handlowej na promach,
- obserwowanie i analizowanie działalności gastronomiczno-handlowej i hotelowej, zgłaszanie i wdrażanie działań naprawczych i usprawniających,
- prowadzenie na bieżąco analiz statystycznych działalności gastronomiczno-handlowej,
- nadzór nad sprawnością techniczną urządzeń i sprzętów używanych w dziale hotelowym, współpraca w tym zakresie z superintendentami technicznymi,
- zgłaszanie wniosków w zakresie zmian w ofercie gastronomicznej i handlowej (asortyment i ceny sprzedaży),
- opiniowanie kontrahentów z zakresu zaopatrzenia gastronomicznego, handlowego i hotelowego, zgłaszanie nowych ofert celem ich oceny,
- udział w inspekcjach przeprowadzanych w dziale hotelowym, zgłaszanie wniosków,
- nadzorowanie i kreowanie odpowiedniego standardu usług hotelowych na promach,
- udział w kontrolach stanów towarowych przeprowadzanych w punktach gastronomiczno-handlowych,
- obserwowanie pracy punktów gastronomiczno-handlowych w czasie rejsu, zgłaszanie uwag i wniosków,
Czego oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenie wyższe (najlepiej ekonomiczne),
- wiedza i doświadczenie w zakresie działalności gastronomicznej i handlowej,
- doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej oraz gastronomicznej, najlepiej kierowniczym,
- umiejętności analityczne,
- zdolności negocjacyjne i komunikacyjne,
- znajomość j. angielskiego (w mowie i piśmie),
- znajomość Microsoft Office, Excel i innych programów biurowych,
- umiejętność planowania i zarządzania budżetem,
- dyspozycyjność, gotowość do częstych podróży służbowych, prawo jazdy kategorii B.
Na co możesz liczyć:
- stabilną pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu,
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- świadczenia socjalne,
- możliwość skorzystania z ulgowych rejsów operowanymi promami,
- atrakcyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mailowy lub listownie:
Polska Żegluga Bałtycka SA
Sekcja Kadr Lądowych
ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg
e-mail: kadry@polferries.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. Sprzedaży Cargo
Do Twoich zadań należeć będzie miedzy innymi:
- Realizacja planów sprzedażowych w zakresie cargo,
- Aktywne pozyskiwanie klientów w zakresie przewozów ładunkowych,
- Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu,
- Analiza rynku i ofert konkurencji,
- Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy i potrzeby klienta,
- Bieżący udział w procesie sprzedaży cargo,
- Współpraca z firmami przewozowymi i spedycyjnymi.
Czego oczekujemy od Ciebie:
- znajomość języka angielskiego,
- gotowość do odbywania podróży służbowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i konsekwencja w działaniu,
- umiejętność planowania i zarządzania czasem własnym,
- prawo jazdy kat. B.
Na co możesz liczyć:
- stabilną pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu,
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- świadczenia socjalne,
- możliwość skorzystania z ulgowych rejsów operowanymi promami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mailowy lub listownie:
Polska Żegluga Bałtycka SA
Sekcja Kadr Lądowych
ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg
e-mail: kadry@polferries.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Szczecin lub Trójmiasto
Do Twoich zadań należeć będzie miedzy innymi:
- aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów B2B w zakresie eventów firmowych, konferencji, szkoleń, integracji itp. oraz pośredników sprzedaży,
- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy i potrzeby klienta,
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,
- budowanie relacji biznesowych z klientami,
- praca w terenie z klientami,
- raportowanie pracy własnej.
Czego oczekujemy od Ciebie:
- 2-3 letnie doświadczenie w sprzedaży,
- dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole,
- duże zaangażowanie w dążeniu do realizacji celów sprzedażowych,
- umiejętność nawiązywania, kształtowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami,
- wybitne kompetencje sprzedażowe,
- proaktywna postawa sprzedażowa,
- samodzielność i konsekwencja w działaniu,
- umiejętność planowania i zarządzania czasem własnym,
- prawo jazdy kat. B.
Na co możesz liczyć:
- stabilną pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu,
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- świadczenia socjalne,
- możliwość skorzystania z ulgowych rejsów operowanymi promami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do dnia 25.01.2023 r. na adres e-mailowy lub listownie:
Polska Żegluga Bałtycka SA
Sekcja Kadr Lądowych
ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg
e-mail: kadry@polferries.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. Zakupów Technicznych
Do Twoich zadań należeć będzie miedzy innymi:
- obsługa zapytań i zamówień: nadzorowanie całego procesu sprzedaży części zamiennych, rejestracja zapytań, wysyłanie ofert, przyjmowanie i przetwarzanie przychodzących zamówień w systemie,
- obsługa zapytań i zamówień w wybranym przez Armatora portalu/systemie,
- zarządzaniu dużymi zamówieniami remontowymi w ścisłej współpracy z Superintendentami w celu zorganizowania dostaw towaru zgodnie z harmonogramem remontowym Armatora,
- sprawdzanie modułu gospodarki materiałowej w celu potwierdzenia terminów dostaw do klientów,
- komunikowanie się z Kierownikami działów statkowych celem aktualizacji stanu zamówień,
- monitorowanie procesu zakupów, sprawdzanie czy materiały zostały zakupione, czy zostały zakupione od właściwego dostawcy, sprawdzanie alternatywnych źródeł problematycznych pozycji,
- współpraca z magazynami i logistyką, sprawdzanie statusu wysyłki, organizowanie odbiorów przez spedytorów sprawdzanie i wysyłanie dokumentów przewozowych,
- planowanie, raportowanie rozliczeń na potrzeby zarządzania finansami,
- usprawnianie procesów, zgłaszanie problemów systemowych i praca nad długoterminowymi rozwiązaniami, rozwiązywanie problemów, współpraca z innymi działami w celu znalezienia rozwiązań systemowych,
- wysyłanie przypomnień do dostawców, wykonywanie połączeń, naciskanie na terminową lub przyspieszoną dostawę.
Czego oczekujemy od Ciebie:
- staż na stanowisku specjalisty/ starszego specjalisty ds. zakupów min 1 rok,
- wykształcenie średnie (mile widzialne studia wyższe, kierunkowe),
- język angielski biegły w mowie i piśmie (mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzające znajomość języka),
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętności organizacyjne, praca w zespole, predyspozycje do:
- zarządzania komunikacją,
- zarządzania kosztami,
- zarządzania terminami,
- wsparcia łańcucha dostaw.
Na co możesz liczyć:
- stabilną pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu,
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- świadczenia socjalne,
- możliwość skorzystania z ulgowych rejsów operowanymi promami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego
w terminie do dnia 20.08.2022r. włącznie na adres e-mailowy lub listownie:
Polska Żegluga Bałtycka SA
Sekcja Kadr Lądowych
ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg
e-mail: kadry@polferries.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Pilot wycieczek Polferries
Opis stanowiska:
Lubisz pracować i uwielbiasz podróże. Jesteś kontaktowy, twórczy, pełen pasji, lubisz i znasz Skandynawię? Dołącz do naszego zespołu pilotów Polferries. Zapraszamy do aplikacji na stanowisko pilota wycieczek do Skandynawii.
Wymagania:
- Zdolności organizacyjne,
- komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
- znajomość języka angielskiego w dobrym stopniu ( znajomość j. szwedzkiego będzie dodatkowym atutem),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- dyspozycyjność do wyjazdów,
- mile widziane uprawnienia pilota wycieczek zagranicznych, odbyte kursy i szkolenia zawodowe,
- znajomość Skandynawii ( Szwecja, Dania) jej kultury, obyczajów i atrakcji będzie dodatkowym atutem.
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez formularz aplikacyjny lub o przesłanie CV i listu motywacyjnego:
Polska Żegluga Bałtycka SA
ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg
e-mail: dzial.sprzedazy@polferries.pl
Zastępca Głównego Księgowego
Do Twoich zadań należeć będzie miedzy innymi:
- Przygotowanie sprawozdawczości miesięcznej i rocznej zgodnie z zasadami rachunkowości, przepisami GUS oraz innymi przepisami;
- bezpośredni udział w pracach bilansowych;
- Nadzór nad terminowym spływem i dekretacją faktur kosztowych w obrocie krajowym oraz sporządzaniem przelewów za te faktury;
- Nadzór nad dokumentami wewnętrznymi PK dotyczącymi ewidencji operacji gospodarczych i rozliczania kosztów;
- Dokonywanie rozliczeń kosztów przeniesienia z zespołu 5 na koszt własny w zespole 7;
- Wstępnie porównywanie wykonania kosztów i przychodów z planem ekonomiczno-finansowym Spółki oraz ustalenia przyczyny odchyleń.
- Przeprowadzanie analizy w zakresie prawidłowości naliczeń i rozliczeń z budżetem:
- podatku od towarów i usług i podatku akcyzowego,
- podatku dochodowego od osób fizycznych,
- podatku od nieruchomości i podatku gruntowego,
- pFRON
- karnych opłat do budżetu.
- Ścisła współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej w sprawach dotyczących przeciwdziałaniu, wprowadzeniu do obrotu w kantorach środków pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł;
- Nadzór analizy kont zespołu 4, 5, 7 oraz zespołu 3 w zakresie gospodarki materiałowej i uzgodnień podatku VAT; 10. Nadzoruje i inicjuje zmiany w planie kont;
- Nadzór nad prowadzeniem katalogu kontrahentów;
- Nadzór inwentaryzacji majątku rzeczowego Spółki;
- Bieżące śledzenie zmian w przepisach rachunkowości oraz przepisach podatkowych oraz informowanie pionu księgowości o wprowadzonych zmianach.
- Przygotowywanie zarządzeń, instrukcji finansowych dla innych służb związanych z tematyką prowadzoną w pionie księgowości.
- Zabezpieczenie prawidłowej działalności kantorów. Opracowanie projektów zarządzeń i instrukcji w sprawie zasad prowadzenia działalności kantorowej;
- Nadzór nad działalnością kantorów na promach, Bazach Promowych.
- Współpraca w tym zakresie z Oddziałami Okręgowymi NBP w Szczecinie i Gdańsku;
Czego oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenie wyższe,
- angielski,
- doświadczenie w pracy w księgowości i w sporządzaniu sprawozdań konsolidacyjnych,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- duże zaangażowanie w dążeniu do realizacji celów zawodowych,
- umiejętność obsługi sprzętów biurowych.
- aktywność, otwartość, wysoka kultura osobista.
Na co możesz liczyć:
- stabilną pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu,
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- świadczenia socjalne,
- możliwość skorzystania z ulgowych rejsów operowanymi promami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do dnia 31.08.2023 roku włącznie na adres e-mailowy lub listownie:
Polska Żegluga Bałtycka SA
Sekcja Kadr Lądowych
ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg
e-mail: kadry@polferries.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy.
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/56/WE („RODO”) informujemy, że:
Administratorem Twoich danych osobowych jest Polska Żegluga Bałtycka S.A. z siedzibą w Kołobrzegu (78-100) przy ul. Portowej 41.
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz kontaktować się z wyznaczonym inspektorem ochrony danych drogą elektroniczną pisząc na adres iod@polferries.pl.
Twoje dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie przepisów prawa pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Ciebie w przesłanych dokumentach, będą przetwarzane na podstawie zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dodatkowo Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w calach związanych z przyszłymi procesami rekrutacyjnymi, na podstawie odrębnie wyrażonej przez Ciebie zgody.
W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, zgodnie z Kodeksem Pracy - jesteś zobowiązany podać swoje konkretne dane osobowe, takie jak data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, historia zatrudnienia, w celu wzięcia udziału w naszych procesach rekrutacyjnych, a ich niepodanie uniemożliwi ich prawidłowe przeprowadzenie. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.
Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto administrator będzie przekazywał Twoje dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie administratora w zakresie usług związanych z prowadzeniem rekrutacji pracowników lub udostępnianiem systemów informatycznych dla celów rekrutacji – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniem administratora.
Twoje dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do przyszłych procesów rekrutacyjnych, dane będą przetwarzane przez okres 1 roku. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Masz prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (uodo.gov.pl).
Jeżeli chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dane osobowe w przyszłych procesach rekrutacyjnych, zamieść w CV treść poniższej zgody.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polską Żeglugę Bałtycką S.A. moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Polską Żeglugę Bałtycką S.A.