Wdrożenie i rozwój SZJiB zgodnego z kodeksem ISM i normą ISO 9001:2015 wynika ze świadomości potrzeby sprostania przepisom konwencyjnym i wymogom naszych Klientów.
Jesteśmy świadomi faktu, że klienci oczekują od nas usług wykonywanych przez personel lądowy i morski o najwyższych kwalifikacjach zawodowych, funkcjonujący w sprawnej i efektywnej strukturze organizacyjnej.
Mając powyższe na uwadze przyjęliśmy następujące cele jakościowe i bezpieczeństwa:
• zdobycie uznania klientów i uznanej pozycji w kraju i za granicą,
• wypracowanie i utrzymanie takiego poziomu usług, który odpowiada klientowi,
• ciągłe doskonalenie usług
• wzmocnienie pozycji firmy na rynku usług spedycyjnych i turystycznych,
• utrwalenie znaku firmowego jako gwaranta jakości i bezpieczeństwa,
• eliminowanie niezadowolenia klientów poprzez analizę reklamacji,
• zapewnienie bezpiecznej eksploatacji posiadanych statków, bezpiecznych warunków pracy i unikania niszczenia środowiska, w szczególności środowiska morskiego,
• ustanowienie zabezpieczeń przed określonymi zagrożeniami żeglugi i środowiska morskiego,
Cele te realizujemy przez:
• wdrożenie i doskonalenie systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem zgodnie z normą ISO 9001:2015 i Kodeksem ISM,
• rozbudzenie i rozwijanie świadomości projakościowej w całej firmie,
• popularyzowanie osiągnięć firmy w zakresie jakości usług poprzez działania marketingowe,
• informowanie klientów o osiągnięciach w doskonaleniu naszych usług,
• podnoszenie kwalifikacji pracowników przez proedukacyjną politykę firmy,
• ciągłe doskonalenie personelu armatora w zarządzaniu bezpieczeństwem,
• odpowiednie przygotowanie do działania w stanie zagrożenia bezpieczeństwa statku i ochrony środowiska.
Wszyscy pracownicy firmy są odpowiedzialni za realizację działań projakościowych.
Najwyższe Kierownictwo określiło powyższą politykę w zakresie jakości, bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz zapewnia, że jest ona powiązana z oczekiwaniami i potrzebami klientów jak również z celami działania firmy. Polityka jest rozumiana, wdrożona i utrzymywana na wszystkich szczeblach Spółki.
Prezes Zarządu
Piotr Redmerski
Infolinia pasażerska, informacje na temat ruchu promów
+48 22 230 2222
Wycieczki do Skandynawii
+48 22 230 2223
Infolinia pasażerska
pn-pt: 8:00-18:00
sob: 8:00-16:00
Informacja na temat ruchu promów
codziennie: 8:00-20:00
Wycieczki do Skandynawii
pn-pt: 8:00-16:00
W sprawach pilnych dot. dzisiejszego odejścia promu, po godzinach pracy infolinii, prosimy o kontakt mailowy: pax.swinoujscie@polferries.pl
Bilety pasażerskie
rezerwacje@polferries.pl
Oferta turystyczna i grupowa
wycieczki@polferries.pl
Dojazd do terminali
Najczęściej zadawane pytania
Warunki przewozu
Ważne informacje dla pasażerów
Zgłaszanie naruszeń
Polityka prywatności
Polityka prywatności w mediach społecznościowych
Twoje ustawienia plików cookie
Aktualne pozycje promów
Rozkład
Wycieczki do Skandynawii
Domki i hotele w Skandynawii
Integracje i konferencje na promach
Oferta dla grup szkolnych
Oferta Cargo