Kup Bilet online

Uwaga!

Bilet ze Świnoujścia do Kopenhagi via Ystad oraz z Kopenhagi do Świnoujścia via Ystad gwarantuje przejazd przez most Öresund, zarówno dla pasażerów pieszych, jak i zmotoryzowanych.
Pasażer zmotoryzowany w celu uzyskania numeru na most musi skontaktować się z Terminalem Promowym tel.: +48 22 230 2222 (pon-pt: 8:00-18:00; sobota: 8:00-16:00) lub biurem PolenGO w Kopenhadze tel. + 45 44 45 12 80 (pn-pt: 9:30-17:00). W przypadku niedopełnienia powyższego warunku Armator nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty.
Informujemy, iż w terminie od 01.05.23 autobus linii 866 nie będzie kursował z przyczyn technicznych. Ze względu na brak możliwości transportu autobusem 866 z i do Kopenhagi przejazd pasażerów pieszych nie będzie możliwy.
Pasażerom pieszym do i z Kopenhagi, proponujemy alternatywny transport pociągiem z przesiadką w Malmo - Hyllie. Bilety można nabyć na stronie szwedzkich kolei, korzystając z linku https://www.sj.se/.

odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Świnoujście - Kopenhaga via Ystad pnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśr
01:15 - 09:15BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
12:30 - 19:00CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
19:00 - 05:00*BALBALBALBAL
22:30 - 06:15*MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Świnoujście - Kopenhaga via Ystad czwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
01:15 - 09:15BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
12:30 - 19:00CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
19:00 - 05:00*BALBALBALBAL
22:30 - 06:15*MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Świnoujście - Kopenhaga via Ystad sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepn
01:15 - 09:15BALBALBALBALBALBALBALBAL
12:30 - 19:00CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
19:00 - 05:00*BALBALBAL
22:30 - 06:15*MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Świnoujście - Kopenhaga via Ystad wtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczw
01:15 - 09:15BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
12:30 - 19:00CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
19:00 - 05:00*BALBALBALBAL
22:30 - 06:15*MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Świnoujście - Kopenhaga via Ystad ptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsob
01:15 - 09:15BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
12:30 - 19:00CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
19:00 - 05:00*BALBALBALBAL
22:30 - 06:15*MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Świnoujście - Kopenhaga via Ystad niepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwt
01:15 - 09:15BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
12:30 - 19:00CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
19:00 - 05:00*BALBALBALBALBAL
22:30 - 06:15*MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Świnoujście - Kopenhaga via Ystad śrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczw
01:15 - 09:15BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
12:30 - 19:00CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
19:00 - 05:00*BALBALBALBAL
22:30 - 06:15*MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Świnoujście - Kopenhaga via Ystad ptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobnie
01:15 - 09:15BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
12:30 - 19:00CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
19:00 - 05:00*BALBALBAL
22:30 - 06:15*MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Świnoujście - Kopenhaga via Ystad pnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśr
01:15 - 09:15BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
12:30 - 19:00CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
19:00 - 05:00*BALBALBALBAL
22:30 - 06:15*MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ


* przyjście następnego dnia

CRA - Cracovia; MAZ - Mazovia; BAL - Baltivia

odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Kopenhaga - Świnoujście via Ystad pnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśr
13:40 - 19:45MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
16:30 - 23:30BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
22:45 - 06:15*CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
22:45 - 09:30*CRACRACRACRACRA
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Kopenhaga - Świnoujście via Ystad czwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwpt
13:40 - 19:45MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
16:30 - 23:30BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
22:45 - 06:15*CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
22:45 - 09:30*CRACRACRACRA
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Kopenhaga - Świnoujście via Ystad sobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepn
13:40 - 19:45MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
16:30 - 23:30BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
22:45 - 06:15*CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
22:45 - 09:30*CRACRACRACRACRA
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Kopenhaga - Świnoujście via Ystad wtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczw
13:40 - 19:45MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
16:30 - 23:30BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
22:45 - 06:15*CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
22:45 - 09:30*CRACRACRACRA
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Kopenhaga - Świnoujście via Ystad ptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsob
13:40 - 19:45MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
16:30 - 23:30BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
22:45 - 06:15*CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
22:45 - 09:30*CRACRACRACRA
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Kopenhaga - Świnoujście via Ystad niepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwt
13:40 - 19:45MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
16:30 - 23:30BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
22:45 - 06:15*CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
22:45 - 09:30*CRACRACRACRACRA
odejście - przyjście123456789101112131415161718192021222324252627282930
Kopenhaga - Świnoujście via Ystad śrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczw
13:40 - 19:45MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
16:30 - 23:30BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
22:45 - 06:15*CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
22:45 - 09:30*CRACRACRACRA
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Kopenhaga - Świnoujście via Ystad ptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobnie
13:40 - 19:45MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
16:30 - 23:30BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
22:45 - 06:15*CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
22:45 - 09:30*CRACRACRA
odejście - przyjście12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Kopenhaga - Świnoujście via Ystad pnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśrczwptsobniepnwtśr
13:40 - 19:45MAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZMAZ
16:30 - 23:30BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
22:45 - 06:15*CRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRACRA
22:45 - 09:30*CRACRACRACRA


* przyjście następnego dnia

CRA - Cracovia; MAZ - Mazovia; BAL - Baltivia

01.02 - 30.03.2023; 02.11 - 07.12.2023; 15.01.2024 - 31.01.2024***
kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
556 PLN
988 PLN
kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
663 PLN
1194 PLN
kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
831 PLN
1538 PLN
kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
1044 PLN
1956 PLN
kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1113 PLN
1975 PLN
dodatkowa osoba w samochodzie
(max. 9 osób łącznie z kierowcą)*
w jedną stronę
w obie strony
119 PLN
219 PLN
kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
369 PLN
661 PLN
2 osoby+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
494 PLN
881 PLN
przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
125 PLN
244 PLN
przyczepa do 5m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
347 PLN
694 PLN
przyczepa do 5m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
463 PLN
925 PLN
przyczepa powyżej 5m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
513 PLN
1025 PLN
przyczepa powyżej 5m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
988 PLN
1975 PLN

* dotyczy oferty kierowca z samochodem osobowym / kierowca + motocykl / mobilehome

*** Dodatkowo cena z niskiego sezonu obowiązuje na wszystkie pozycje cennikowe poza biletami 10-przejazdowymi w okresach: 31.03 - 09.04.2023; 08.12 - 24.12.2023 na odejścia ze Świnoujścia, od 10.04 - 17.04.2023; 25.12 - 14.01.2024 na odejścia z Ystad.

  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony oraz zestawów (samochód z przyczepą), których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom. Zniżki dostępne tylko w punktach obsługi klienta.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych.
  • Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami.
  • Nie zapewniamy możliwości podłączenia samochodu do instalacji 230V.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

*** Dodatkowo cena z niskiego sezonu obowiązuje na wszystkie pozycje cennikowe poza biletami 10-przejazdowymi w okresach: 31.03 - 09.04.2023; 08.12 - 24.12.2023 na odejścia ze Świnoujścia, od 10.04 - 17.04.2023; 25.12 - 14.01.2024 na odejścia z Ystad.

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

*** Dodatkowo cena z niskiego sezonu obowiązuje na wszystkie pozycje cennikowe poza biletami 10-przejazdowymi w okresach: 31.03 - 09.04.2023; 08.12 - 24.12.2023 na odejścia ze Świnoujścia, od 10.04 - 17.04.2023; 25.12 - 14.01.2024 na odejścia z Ystad.

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

m/f Baltivia

 2 osobowa z oknem
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
119 PLN
231 PLN
 3 osobowa z oknem
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
94 PLN
188 PLN
 3 osobowa bez okna
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
81 PLN
163 PLN
 4 osobowa bez okna
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
44 PLN
88 PLN
 4 osobowa z oknem tylko z umywalką
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
38 PLN
75 PLN
 4 osobowa bez okna tylko z umywalką
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
25 PLN
56 PLN
  fotele lotnicze
dzień
noc
25 PLN
25 PLN

*** Dodatkowo cena z niskiego sezonu obowiązuje na wszystkie pozycje cennikowe poza biletami 10-przejazdowymi w okresach: 31.03 - 09.04.2023; 08.12 - 24.12.2023 na odejścia ze Świnoujścia, od 10.04 - 17.04.2023; 25.12 - 14.01.2024 na odejścia z Ystad.

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

 kierowca + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
3513 PLN
  kierowca + miejsce w kabinie + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
4331 PLN
 2 osoby + kabina 2 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
cena:
4963 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
cena:
6138 PLN
 kierowca + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
5463 PLN
  kierowca + miejsce w kabinie + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
6456 PLN
 2 osoby + kabina 2 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
7138 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
8188 PLN

* W miarę wolnych zasobów kabinowych.

  • Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.
  • Oferta nie podlega zwrotowi.
  • Bilety ważne 12 miesięcy od daty pierwszego zadeklarowanego rejsu. Warunkiem skorzystania z biletu 10-przejazdowego jest dokonanie rezerwacji przejazdu oraz podanie ostatecznych danych osób korzystających z oferty nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu.
  • Bilet podstawowy nr 1 (z ceną) musi być wykorzystany jako pierwszy przejazd. Niezrealizowanie biletu nr 1 uniemożliwi wykorzystanie kolejnych przejazdów.
 Śniadanie w restauracji
cena:
52 PLN
 Śniadanie w restauracji dzieci do 14 lat (wiek dziecka określony jest wg rocznika)
cena:
33 PLN
 Lunch / Kolacja (zupa + danie główne + napój) - do wyboru ze specjalnego menu
cena:
67 PLN
 Lunch Bag - kanapka z szynką, kanapka z serem żółtym, wafel Prince Polo, jabłko, woda mineralna, jogurt.
cena:
25 PLN
  •  Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

Ważne informacje dotyczące zasad sprzedaży usług przewozowych, zaokrętowaniu i zachowaniu podczas podróży promem oraz o odpowiedzialności przewoźnika.

Szczegółowe postanowienia umowy przewozu określone są w Warunkach Przewozu. Pasażerowie zobowiązani są zapoznać się z Warunkami Przewozu Pasażerów, ich bagażu i pojazdów promami przed zawarciem umowy. Warunki te stanowią integralną część umowy przewozu zawieranej pomiędzy pasażerem i Polską Żeglugą Bałtycką S.A. w Kołobrzegu. Treść Warunków Przewozu jest dostępna w miejscu sprzedaży usług przewozowych, na Terminalach Promowych, na promach oraz na stronach internetowych www.polferries.pl

USŁUGA PRZEWOZOWA

  1. Przez „usługę przewozową" rozumie się przewóz pasażera i jego bagażu drogą morską na podstawie zawartej umowy przewozu.
    Sprzedaż usług przewozowych jest prowadzona poprzez stronę internetową Armatora, przez Morskie Biuro Podróży Polferries, Terminale Promowe oraz upoważnionych do tego Agentów.
  2. Zalecane jest dokonywanie rezerwacji dla wszystkich rodzajów usług przewozowych nie później niż 24 godz. przed planowaną datą podróży. 
  3. Usługi przewozowe sprzedaje się tylko na określoną datę podróży.
  4. Pasażer uiszczając opłatę za usługę przewozową, potwierdza dokonany wybór jednocześnie akceptuje Warunki Przewozu Polferries.
  5. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania Przewoźnikowi imion i nazwisk, wieku (w tym dzieci i niemowląt), płci i obywatelstwa pasażerów w momencie dokonywania rezerwacji. Dane pasażera widniejące na dokumentach podróży muszą zawsze być identyczne z danymi wpisanymi w ważnym dowodzie tożsamości, czyli paszporcie lub dowodzie osobistym pasażera . Przewoźnik odmówi przewozu osobie nie zarejestrowanej w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji. W przypadku biletu ostateczne dane osób podróżujących muszą być podane nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  6. Wykorzystanie usługi przewozowej może nastąpić w okresie 6 miesięcy od pierwotnie zadeklarowanej daty podróży, chyba, że warunki ofert specjalnych stanowią inaczej. Data rejsu może być zmieniona w wyżej wymienionym okresie pod warunkiem zarejestrowania zmiany w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed zadeklarowaną datą podróży. Nie zgłoszenie zmiany w wyżej wymienionym terminie spowoduje brak możliwości realizacji usługi bez prawa do zwrotu opłaty za przewóz. Pierwsza zmiana w bilecie jest bezpłatna, każda kolejna jest płatna.
  7. Pasażer może zrezygnować z całości lub części usługi przewozowej z zachowaniem prawa do częściowego zwrotu opłaty, pod warunkiem zarejestrowania rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Dokonując zwrotu, potrąceniu podlega 25% opłaty za usługę przewozową. Późniejsza rezygnacja albo nieprzybycie w oznaczonym czasie do odprawy nie stanowi podstawy do zwrotu uiszczonej opłaty.  Oferty specjalne, częściowo wykorzystana nie podlegają zwrotowi.
  8. Zmiany w bilecie muszą być zgłoszone minimum 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Za zmiany dokonywane w bilecie pobierana jest opłata. Pierwsza zmiana jest bezpłatna.
  9. Zwrot należności za niewykorzystaną usługę następuje tak jak uiszczona była opłata (na kartę, przelewem na konto). Zwrot gotówkowy możliwy jest w Morskim Biurze Podróży oraz na Terminalach Promowych.
  10. W przypadku rezerwacji całej kabiny, pasażer zobowiązany jest zapłacić za wszystkie łóżka, nawet, gdy w kabinie przebywa mniej osób niż jest miejsc.
  11. Osoby poniżej 17 lat mogą podróżować jedynie w towarzystwie osoby   dorosłej. Dzieci do 7 lat mogą korzystać ze wspólnego miejsca w kabinie wraz z opiekunem.
  12. Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Inter Rail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą ofert specjalnych, kabin i oferty 10-przejazdowej.

PASAŻEROWIE Z SAMOCHODAMI

  1. Kierowca pojazdu powinien posiadać, niezależnie od prawa jazdy i oryginału dowodu rejestracyjnego, również polisę obowiązkowego ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej, międzynarodową kartę pomocy drogowej (tzw. Green Card) oraz oznaczenie kraju rejestracji pojazdu. Z obowiązku posiadania Green Card, zgodnie z przepisami unijnymi, zwolnieni są obywatele państw należących do Unii Europejskiej.
  2. Jeżeli waga całkowita przekracza 3,5 tony lub całkowita długość przekracza 15m (łącznie z przyczepą) samochód jest traktowany jako ciężarowy.
  3. W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich. Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami technicznymi np. spawalniczymi w samochodach nie spełniających warunku bezpiecznego ich przewozu oraz innych niebezpiecznych materiałów. Palenie tytoniu na pokładzie samochodowym jest zabronione.
  4. Kolejność załadunku i wyładunku pojazdów oraz sposób ich rozmieszczenia na pokładzie samochodowym zależy wyłącznie od decyzji oficera ładunkowego. Kierowca zobowiązany jest do oczekiwania na sygnał oficera ładunkowego zezwalający na włączenie silnika i ruch pojazdu.
  5. Lista oczekujących traci swoją ważność w dniu odpłynięcia promu.

ODPRAWA

  1. Na Terminalu Promowym, na podstawie ważnego dokumentu tożsamości i numeru biletu, pasażer otrzyma kartę zaokrętowania, którą należy zachować w podróży.
  2. Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej 90 minut przed planowanym odejściem promu (na prom Baltivia 120 minut). Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów. Odprawa kończy się:
    • dla pasażerów pieszych 30 minut przed odejściem promu (na promie Baltivia nie obsługujemy pasażera pieszego);
    • dla pasażerów zmotoryzowanych 30 minut przed odejściem promu (na prom Baltivia na 90 min.) Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikłe z opóźnionego przyjścia/wyjścia promów do portu, anulowane rejsy lub zawinięcia do portów innych niż planowane, w przypadku problemów technicznych lub siły wyższej np. złych warunków atmosferycznych oraz innych czynników niezależnych od przewoźnika.
  2. Pasażer jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkód, spowodowanych swoim zachowaniem podczas podróży promem.
  3. W przypadku wydania przez władze graniczne decyzji uniemożliwiającej zejście na ląd (względy wizowe lub inne), pasażer jest zobowiązany opłacić przejazd powrotny.
  4. Dowództwo promu może odmówić przyjęcia na prom pasażera, pomimo posiadania opłaconej usługi przewozowej, który swym zachowaniem może spowodować zakłócenie porządku.
  5. Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubiony lub zniszczony pozostawiony bez opieki bagaż.
  6. Ewentualne reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A., ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg.

INNE

  1. Dotyczy pasażerów odbywających podróż morską bez ważnego biletu.
    Zgodnie z Art. 33a Prawa Przewozowego, Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona, legitymująca się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, może dokonywać kontroli biletu. W razie stwierdzenia braku ważnego biletu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu, przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona pobiera właściwą należność za przewóz i opłatę dodatkową albo wystawia wezwanie do zapłaty. Wysokość opłaty dodatkowej ustala się jako 2-krotność ceny biletu przejazdowego normalnego, w jedną stronę.
    Opłata dodatkowa będzie miała zastosowanie również w przypadku posiadacza biletu, w którego pojeździe wykryto większą ilość osób niż zadeklarowaną na odprawie pasażerskiej.
  2. Przewodnikowi lub opiekunowi towarzyszącemu w podróży osobie niewidomej albo osobie niezdolnej do samodzielnej egzystencji, o  których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. Nr 02.175.1440) przysługuje zniżka na przejazd w wysokości ceny usługi przejazdowej osoby niepełnosprawnej. Zniżka nie obejmuje ceny kabinowej oraz innych świadczeń oferowanych na promie.
  3. Pasażer przewożący zwierzęta domowe (również w klatkach, koszach) zobowiązany jest wykupić, do swojej dyspozycji, wyznaczoną kabinę na promie i jednocześnie odpowiada za jej stan sanitarny. Uwaga! Ilość takich kabin jest ograniczona. W rejsach dziennych na linii Świnoujście – Ystad/Kopenhaga dopuszczalne jest także przewożenie zwierząt domowych bez kabiny specjalistycznej wykupując miejsce na fotelu lotniczym dla pasażera oraz bilet dla zwierzęcia domowego. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący z psem, ma obowiązek, trzymania psa na smyczy i w kagańcu. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z przepisami weterynaryjnymi danego kraju oraz do posiadania wszystkich dokumentów niezbędnych do wwiezienia zwierzęcia do kraju przeznaczenia. Przewoźnik może odmówić przewozu zwierząt, jeżeli ich pobyt na statku, według oceny Przewoźnika, uznany zostanie za zagrażający bezpieczeństwu pasażerów lub załogi. W takim przypadku uiszczona opłata podlega zwrotowi. W rejsach dziennych na linii Świnoujście – Ystad/Kopenhaga dopuszczalne jest także przewożenie zwierząt domowych bez kabiny specjalistycznej wykupując miejsce na fotelu lotniczym dla pasażera oraz bilet dla zwierzęcia domowego. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący ze zwierzęciem, ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy oraz w kagańcu. Nie stosowanie się do powyższego podlega karze w wysokości 50 €.
  4. Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu podręcznego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie dokumentu przewozowego po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej. Pasażer jest odpowiedzialny za poinformowanie Przewoźnika o bagażu/rzeczach osobistych przekraczających powyższy limit. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub zakwalifikowania jako ładunek, za który należna jest opłata frachtowa, wszelkiego bagażu przewożonego niezgodnie z niniejszymi warunkami. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z  niewypełnienia powyższych wymagań przez pasażera.
  5. Palenie tytoniu jest zabronione, z wyjątkiem wyznaczonych miejsc na promie. Za naruszenie zakazu palenia pasażer może być obciążony karą umowną przewidzianą w punkcie 10.7. w Warunkach Przewozu.
  6. Nie dokonuje się zwrotów należności pieniężnych na promie.
  7. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat jak np. dodatek paliwowy, opłata dewaluacyjna.
  8. Pasażerowie zobowiązani są do opuszczenia kabin na pół godziny przed przybyciem promu do portu.  Przed opuszczeniem kabiny należy dokładnie sprawdzić, czy nie pozostały w niej jakiekolwiek przedmioty stanowiące własność pasażera. Armator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione w kabinie.
  9. Dane osobowe pasażerów będą przetwarzane jedynie w celu realizacji umowy przewozu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.( Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926  z późn. zmianami). Pasażer wykupując usługę przewozową wyraża zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie.
  10. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmian rozkładu i cennika bez uprzedzenia, publikując zmiany w sposób zwyczajowo przyjęty.
18.04 - 09.06.2023; 29.08 - 01.11.2023
kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
569 PLN
1006 PLN
kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
713 PLN
1288 PLN
kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
850 PLN
1575 PLN
kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
1131 PLN
2138 PLN
kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1138 PLN
2013 PLN
dodatkowa osoba w samochodzie
(max. 9 osób łącznie z kierowcą)*
w jedną stronę
w obie strony
125 PLN
225 PLN
kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
381 PLN
681 PLN
2 osoby+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
506 PLN
906 PLN
przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
125 PLN
244 PLN
przyczepa do 5m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
356 PLN
713 PLN
przyczepa do 5m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
506 PLN
1013 PLN
przyczepa powyżej 5m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
525 PLN
1050 PLN
przyczepa powyżej 5m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
966 PLN
1931 PLN
* dotyczy oferty kierowca z samochodem osobowym / kierowca + motocykl / mobilehome
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony oraz zestawów (samochód z przyczepą), których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom. Zniżki dostępne tylko w punktach obsługi klienta.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych.
  • Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami.
  • Nie zapewniamy możliwości podłączenia samochodu do instalacji 230V.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

m/f Baltivia

 2 osobowa z oknem
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
125 PLN
250 PLN
 3 osobowa z oknem
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
100 PLN
200 PLN
 3 osobowa bez okna
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
88 PLN
169 PLN
 4 osobowa bez okna
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
50 PLN
100 PLN
 4 osobowa z oknem tylko z umywalką
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
38 PLN
81 PLN
 4 osobowa bez okna tylko z umywalką
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
31 PLN
63 PLN
  fotele lotnicze
dzień
noc
25 PLN
25 PLN

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

 kierowca + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
3513 PLN
  kierowca + miejsce w kabinie + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
4331 PLN
 2 osoby + kabina 2 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
cena:
4963 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
cena:
6138 PLN
 kierowca + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
5463 PLN
  kierowca + miejsce w kabinie + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
6456 PLN
 2 osoby + kabina 2 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
7138 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
8188 PLN

* W miarę wolnych zasobów kabinowych.

  • Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.
  • Oferta nie podlega zwrotowi.
  • Bilety ważne 12 miesięcy od daty pierwszego zadeklarowanego rejsu. Warunkiem skorzystania z biletu 10-przejazdowego jest dokonanie rezerwacji przejazdu oraz podanie ostatecznych danych osób korzystających z oferty nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu.
  • Bilet podstawowy nr 1 (z ceną) musi być wykorzystany jako pierwszy przejazd. Niezrealizowanie biletu nr 1 uniemożliwi wykorzystanie kolejnych przejazdów.
 Śniadanie w restauracji
cena:
52 PLN
 Śniadanie w restauracji dzieci do 14 lat (wiek dziecka określony jest wg rocznika)
cena:
33 PLN
 Lunch / Kolacja (zupa + danie główne + napój) - do wyboru ze specjalnego menu
cena:
67 PLN
 Lunch Bag - kanapka z szynką, kanapka z serem żółtym, wafel Prince Polo, jabłko, woda mineralna, jogurt.
cena:
25 PLN
  •  Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

Ważne informacje dotyczące zasad sprzedaży usług przewozowych, zaokrętowaniu i zachowaniu podczas podróży promem oraz o odpowiedzialności przewoźnika.

Szczegółowe postanowienia umowy przewozu określone są w Warunkach Przewozu. Pasażerowie zobowiązani są zapoznać się z Warunkami Przewozu Pasażerów, ich bagażu i pojazdów promami przed zawarciem umowy. Warunki te stanowią integralną część umowy przewozu zawieranej pomiędzy pasażerem i Polską Żeglugą Bałtycką S.A. w Kołobrzegu. Treść Warunków Przewozu jest dostępna w miejscu sprzedaży usług przewozowych, na Terminalach Promowych, na promach oraz na stronach internetowych www.polferries.pl

USŁUGA PRZEWOZOWA

  1. Przez „usługę przewozową" rozumie się przewóz pasażera i jego bagażu drogą morską na podstawie zawartej umowy przewozu.
    Sprzedaż usług przewozowych jest prowadzona poprzez stronę internetową Armatora, przez Morskie Biuro Podróży Polferries, Terminale Promowe oraz upoważnionych do tego Agentów.
  2. Zalecane jest dokonywanie rezerwacji dla wszystkich rodzajów usług przewozowych nie później niż 24 godz. przed planowaną datą podróży. 
  3. Usługi przewozowe sprzedaje się tylko na określoną datę podróży.
  4. Pasażer uiszczając opłatę za usługę przewozową, potwierdza dokonany wybór jednocześnie akceptuje Warunki Przewozu Polferries.
  5. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania Przewoźnikowi imion i nazwisk, wieku (w tym dzieci i niemowląt), płci i obywatelstwa pasażerów w momencie dokonywania rezerwacji. Dane pasażera widniejące na dokumentach podróży muszą zawsze być identyczne z danymi wpisanymi w ważnym dowodzie tożsamości, czyli paszporcie lub dowodzie osobistym pasażera . Przewoźnik odmówi przewozu osobie nie zarejestrowanej w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji. W przypadku biletu ostateczne dane osób podróżujących muszą być podane nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  6. Wykorzystanie usługi przewozowej może nastąpić w okresie 6 miesięcy od pierwotnie zadeklarowanej daty podróży, chyba, że warunki ofert specjalnych stanowią inaczej. Data rejsu może być zmieniona w wyżej wymienionym okresie pod warunkiem zarejestrowania zmiany w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed zadeklarowaną datą podróży. Nie zgłoszenie zmiany w wyżej wymienionym terminie spowoduje brak możliwości realizacji usługi bez prawa do zwrotu opłaty za przewóz. Pierwsza zmiana w bilecie jest bezpłatna, każda kolejna jest płatna.
  7. Pasażer może zrezygnować z całości lub części usługi przewozowej z zachowaniem prawa do częściowego zwrotu opłaty, pod warunkiem zarejestrowania rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Dokonując zwrotu, potrąceniu podlega 25% opłaty za usługę przewozową. Późniejsza rezygnacja albo nieprzybycie w oznaczonym czasie do odprawy nie stanowi podstawy do zwrotu uiszczonej opłaty.  Oferty specjalne, częściowo wykorzystana nie podlegają zwrotowi.
  8. Zmiany w bilecie muszą być zgłoszone minimum 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Za zmiany dokonywane w bilecie pobierana jest opłata. Pierwsza zmiana jest bezpłatna.
  9. Zwrot należności za niewykorzystaną usługę następuje tak jak uiszczona była opłata (na kartę, przelewem na konto). Zwrot gotówkowy możliwy jest w Morskim Biurze Podróży oraz na Terminalach Promowych.
  10. W przypadku rezerwacji całej kabiny, pasażer zobowiązany jest zapłacić za wszystkie łóżka, nawet, gdy w kabinie przebywa mniej osób niż jest miejsc.
  11. Osoby poniżej 17 lat mogą podróżować jedynie w towarzystwie osoby   dorosłej. Dzieci do 7 lat mogą korzystać ze wspólnego miejsca w kabinie wraz z opiekunem.
  12. Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Inter Rail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą ofert specjalnych, kabin i oferty 10-przejazdowej.

PASAŻEROWIE Z SAMOCHODAMI

  1. Kierowca pojazdu powinien posiadać, niezależnie od prawa jazdy i oryginału dowodu rejestracyjnego, również polisę obowiązkowego ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej, międzynarodową kartę pomocy drogowej (tzw. Green Card) oraz oznaczenie kraju rejestracji pojazdu. Z obowiązku posiadania Green Card, zgodnie z przepisami unijnymi, zwolnieni są obywatele państw należących do Unii Europejskiej.
  2. Jeżeli waga całkowita przekracza 3,5 tony lub całkowita długość przekracza 15m (łącznie z przyczepą) samochód jest traktowany jako ciężarowy.
  3. W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich. Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami technicznymi np. spawalniczymi w samochodach nie spełniających warunku bezpiecznego ich przewozu oraz innych niebezpiecznych materiałów. Palenie tytoniu na pokładzie samochodowym jest zabronione.
  4. Kolejność załadunku i wyładunku pojazdów oraz sposób ich rozmieszczenia na pokładzie samochodowym zależy wyłącznie od decyzji oficera ładunkowego. Kierowca zobowiązany jest do oczekiwania na sygnał oficera ładunkowego zezwalający na włączenie silnika i ruch pojazdu.
  5. Lista oczekujących traci swoją ważność w dniu odpłynięcia promu.

ODPRAWA

  1. Na Terminalu Promowym, na podstawie ważnego dokumentu tożsamości i numeru biletu, pasażer otrzyma kartę zaokrętowania, którą należy zachować w podróży.
  2. Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej 90 minut przed planowanym odejściem promu (na prom Baltivia 120 minut). Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów. Odprawa kończy się:
    • dla pasażerów pieszych 30 minut przed odejściem promu (na promie Baltivia nie obsługujemy pasażera pieszego);
    • dla pasażerów zmotoryzowanych 30 minut przed odejściem promu (na prom Baltivia na 90 min.) Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikłe z opóźnionego przyjścia/wyjścia promów do portu, anulowane rejsy lub zawinięcia do portów innych niż planowane, w przypadku problemów technicznych lub siły wyższej np. złych warunków atmosferycznych oraz innych czynników niezależnych od przewoźnika.
  2. Pasażer jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkód, spowodowanych swoim zachowaniem podczas podróży promem.
  3. W przypadku wydania przez władze graniczne decyzji uniemożliwiającej zejście na ląd (względy wizowe lub inne), pasażer jest zobowiązany opłacić przejazd powrotny.
  4. Dowództwo promu może odmówić przyjęcia na prom pasażera, pomimo posiadania opłaconej usługi przewozowej, który swym zachowaniem może spowodować zakłócenie porządku.
  5. Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubiony lub zniszczony pozostawiony bez opieki bagaż.
  6. Ewentualne reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A., ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg.

INNE

  1. Dotyczy pasażerów odbywających podróż morską bez ważnego biletu.
    Zgodnie z Art. 33a Prawa Przewozowego, Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona, legitymująca się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, może dokonywać kontroli biletu. W razie stwierdzenia braku ważnego biletu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu, przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona pobiera właściwą należność za przewóz i opłatę dodatkową albo wystawia wezwanie do zapłaty. Wysokość opłaty dodatkowej ustala się jako 2-krotność ceny biletu przejazdowego normalnego, w jedną stronę.
    Opłata dodatkowa będzie miała zastosowanie również w przypadku posiadacza biletu, w którego pojeździe wykryto większą ilość osób niż zadeklarowaną na odprawie pasażerskiej.
  2. Przewodnikowi lub opiekunowi towarzyszącemu w podróży osobie niewidomej albo osobie niezdolnej do samodzielnej egzystencji, o  których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. Nr 02.175.1440) przysługuje zniżka na przejazd w wysokości ceny usługi przejazdowej osoby niepełnosprawnej. Zniżka nie obejmuje ceny kabinowej oraz innych świadczeń oferowanych na promie.
  3. Pasażer przewożący zwierzęta domowe (również w klatkach, koszach) zobowiązany jest wykupić, do swojej dyspozycji, wyznaczoną kabinę na promie i jednocześnie odpowiada za jej stan sanitarny. Uwaga! Ilość takich kabin jest ograniczona. W rejsach dziennych na linii Świnoujście – Ystad/Kopenhaga dopuszczalne jest także przewożenie zwierząt domowych bez kabiny specjalistycznej wykupując miejsce na fotelu lotniczym dla pasażera oraz bilet dla zwierzęcia domowego. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący z psem, ma obowiązek, trzymania psa na smyczy i w kagańcu. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z przepisami weterynaryjnymi danego kraju oraz do posiadania wszystkich dokumentów niezbędnych do wwiezienia zwierzęcia do kraju przeznaczenia. Przewoźnik może odmówić przewozu zwierząt, jeżeli ich pobyt na statku, według oceny Przewoźnika, uznany zostanie za zagrażający bezpieczeństwu pasażerów lub załogi. W takim przypadku uiszczona opłata podlega zwrotowi. W rejsach dziennych na linii Świnoujście – Ystad/Kopenhaga dopuszczalne jest także przewożenie zwierząt domowych bez kabiny specjalistycznej wykupując miejsce na fotelu lotniczym dla pasażera oraz bilet dla zwierzęcia domowego. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący ze zwierzęciem, ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy oraz w kagańcu. Nie stosowanie się do powyższego podlega karze w wysokości 50 €.
  4. Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu podręcznego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie dokumentu przewozowego po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej. Pasażer jest odpowiedzialny za poinformowanie Przewoźnika o bagażu/rzeczach osobistych przekraczających powyższy limit. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub zakwalifikowania jako ładunek, za który należna jest opłata frachtowa, wszelkiego bagażu przewożonego niezgodnie z niniejszymi warunkami. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z  niewypełnienia powyższych wymagań przez pasażera.
  5. Palenie tytoniu jest zabronione, z wyjątkiem wyznaczonych miejsc na promie. Za naruszenie zakazu palenia pasażer może być obciążony karą umowną przewidzianą w punkcie 10.7. w Warunkach Przewozu.
  6. Nie dokonuje się zwrotów należności pieniężnych na promie.
  7. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat jak np. dodatek paliwowy, opłata dewaluacyjna.
  8. Pasażerowie zobowiązani są do opuszczenia kabin na pół godziny przed przybyciem promu do portu.  Przed opuszczeniem kabiny należy dokładnie sprawdzić, czy nie pozostały w niej jakiekolwiek przedmioty stanowiące własność pasażera. Armator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione w kabinie.
  9. Dane osobowe pasażerów będą przetwarzane jedynie w celu realizacji umowy przewozu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.( Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926  z późn. zmianami). Pasażer wykupując usługę przewozową wyraża zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie.
  10. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmian rozkładu i cennika bez uprzedzenia, publikując zmiany w sposób zwyczajowo przyjęty.
31.03 - 17.04.2023; 10.06 - 28.08.2023; 08.12.2023 - 14.01.2024***
kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
606 PLN
1056 PLN
kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
744 PLN
1338 PLN
kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
950 PLN
1644 PLN
kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
1231 PLN
2213 PLN
kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 15m długości
w jedną stronę
w obie strony
1294 PLN
2094 PLN
dodatkowa osoba w samochodzie
(max. 9 osób łącznie z kierowcą)*
w jedną stronę
w obie strony
131 PLN
238 PLN
kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
431 PLN
713 PLN
2 osoby+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
563 PLN
950 PLN
przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
144 PLN
256 PLN
przyczepa do 5m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
372 PLN
744 PLN
przyczepa do 5m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
522 PLN
1044 PLN
przyczepa powyżej 5m dł. - przejazd w celach biznesowych
w jedną stronę
w obie strony
553 PLN
1106 PLN
przyczepa powyżej 5m dł. - przejazd w celach turystycznych
w jedną stronę
w obie strony
991 PLN
1981 PLN

* dotyczy oferty kierowca z samochodem osobowym / kierowca + motocykl / mobilehome

*** Dodatkowo cena z niskiego sezonu obowiązuje na wszystkie pozycje cennikowe poza biletami 10-przejazdowymi w okresach: 31.03 - 09.04.2023; 08.12 - 24.12.2023 na odejścia ze Świnoujścia, od 10.04 - 17.04.2023; 25.12 - 14.01.2024 na odejścia z Ystad.

  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony oraz zestawów (samochód z przyczepą), których łączna długość przekracza 15m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26, Husbilskluben, Husbilkompisar, Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club oraz Signal Iduna, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej oraz zwierząt domowych. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom. Zniżki dostępne tylko w punktach obsługi klienta.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych.
  • Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami.
  • Nie zapewniamy możliwości podłączenia samochodu do instalacji 230V.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

*** Dodatkowo cena z niskiego sezonu obowiązuje na wszystkie pozycje cennikowe poza biletami 10-przejazdowymi w okresach: 31.03 - 09.04.2023; 08.12 - 24.12.2023 na odejścia ze Świnoujścia, od 10.04 - 17.04.2023; 25.12 - 14.01.2024 na odejścia z Ystad.

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

*** Dodatkowo cena z niskiego sezonu obowiązuje na wszystkie pozycje cennikowe poza biletami 10-przejazdowymi w okresach: 31.03 - 09.04.2023; 08.12 - 24.12.2023 na odejścia ze Świnoujścia, od 10.04 - 17.04.2023; 25.12 - 14.01.2024 na odejścia z Ystad.

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

m/f Baltivia

 2 osobowa z oknem
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
138 PLN
269 PLN
 3 osobowa z oknem
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
106 PLN
206 PLN
 3 osobowa bez okna
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
88 PLN
181 PLN
 4 osobowa bez okna
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
56 PLN
106 PLN
 4 osobowa z oknem tylko z umywalką
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
44 PLN
88 PLN
 4 osobowa bez okna tylko z umywalką
cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę
dzień
noc
38 PLN
75 PLN
  fotele lotnicze
dzień
noc
25 PLN
25 PLN

*** Dodatkowo cena z niskiego sezonu obowiązuje na wszystkie pozycje cennikowe poza biletami 10-przejazdowymi w okresach: 31.03 - 09.04.2023; 08.12 - 24.12.2023 na odejścia ze Świnoujścia, od 10.04 - 17.04.2023; 25.12 - 14.01.2024 na odejścia z Ystad.

Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

 kierowca + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
3513 PLN
  kierowca + miejsce w kabinie + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
4331 PLN
 2 osoby + kabina 2 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
cena:
4963 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
cena:
6138 PLN
 kierowca + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
5463 PLN
  kierowca + miejsce w kabinie + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
6456 PLN
 2 osoby + kabina 2 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
7138 PLN
 4 osoby + kabina 4 osobowa GRATIS*
+ samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
8188 PLN

* W miarę wolnych zasobów kabinowych.

  • Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.
  • Oferta nie podlega zwrotowi.
  • Bilety ważne 12 miesięcy od daty pierwszego zadeklarowanego rejsu. Warunkiem skorzystania z biletu 10-przejazdowego jest dokonanie rezerwacji przejazdu oraz podanie ostatecznych danych osób korzystających z oferty nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu.
  • Bilet podstawowy nr 1 (z ceną) musi być wykorzystany jako pierwszy przejazd. Niezrealizowanie biletu nr 1 uniemożliwi wykorzystanie kolejnych przejazdów.
 Śniadanie w restauracji
cena:
52 PLN
 Śniadanie w restauracji dzieci do 14 lat (wiek dziecka określony jest wg rocznika)
cena:
33 PLN
 Lunch / Kolacja (zupa + danie główne + napój) - do wyboru ze specjalnego menu
cena:
67 PLN
 Lunch Bag - kanapka z szynką, kanapka z serem żółtym, wafel Prince Polo, jabłko, woda mineralna, jogurt.
cena:
25 PLN
  •  Obowiązuje dodatek ekologiczny i paliwowy w wysokości 15% od ceny biletu.

Ważne informacje dotyczące zasad sprzedaży usług przewozowych, zaokrętowaniu i zachowaniu podczas podróży promem oraz o odpowiedzialności przewoźnika.

Szczegółowe postanowienia umowy przewozu określone są w Warunkach Przewozu. Pasażerowie zobowiązani są zapoznać się z Warunkami Przewozu Pasażerów, ich bagażu i pojazdów promami przed zawarciem umowy. Warunki te stanowią integralną część umowy przewozu zawieranej pomiędzy pasażerem i Polską Żeglugą Bałtycką S.A. w Kołobrzegu. Treść Warunków Przewozu jest dostępna w miejscu sprzedaży usług przewozowych, na Terminalach Promowych, na promach oraz na stronach internetowych www.polferries.pl

USŁUGA PRZEWOZOWA

  1. Przez „usługę przewozową" rozumie się przewóz pasażera i jego bagażu drogą morską na podstawie zawartej umowy przewozu.
    Sprzedaż usług przewozowych jest prowadzona poprzez stronę internetową Armatora, przez Morskie Biuro Podróży Polferries, Terminale Promowe oraz upoważnionych do tego Agentów.
  2. Zalecane jest dokonywanie rezerwacji dla wszystkich rodzajów usług przewozowych nie później niż 24 godz. przed planowaną datą podróży. 
  3. Usługi przewozowe sprzedaje się tylko na określoną datę podróży.
  4. Pasażer uiszczając opłatę za usługę przewozową, potwierdza dokonany wybór jednocześnie akceptuje Warunki Przewozu Polferries.
  5. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania Przewoźnikowi imion i nazwisk, wieku (w tym dzieci i niemowląt), płci i obywatelstwa pasażerów w momencie dokonywania rezerwacji. Dane pasażera widniejące na dokumentach podróży muszą zawsze być identyczne z danymi wpisanymi w ważnym dowodzie tożsamości, czyli paszporcie lub dowodzie osobistym pasażera . Przewoźnik odmówi przewozu osobie nie zarejestrowanej w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji. W przypadku biletu ostateczne dane osób podróżujących muszą być podane nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  6. Wykorzystanie usługi przewozowej może nastąpić w okresie 6 miesięcy od pierwotnie zadeklarowanej daty podróży, chyba, że warunki ofert specjalnych stanowią inaczej. Data rejsu może być zmieniona w wyżej wymienionym okresie pod warunkiem zarejestrowania zmiany w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed zadeklarowaną datą podróży. Nie zgłoszenie zmiany w wyżej wymienionym terminie spowoduje brak możliwości realizacji usługi bez prawa do zwrotu opłaty za przewóz. Pierwsza zmiana w bilecie jest bezpłatna, każda kolejna jest płatna.
  7. Pasażer może zrezygnować z całości lub części usługi przewozowej z zachowaniem prawa do częściowego zwrotu opłaty, pod warunkiem zarejestrowania rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Dokonując zwrotu, potrąceniu podlega 25% opłaty za usługę przewozową. Późniejsza rezygnacja albo nieprzybycie w oznaczonym czasie do odprawy nie stanowi podstawy do zwrotu uiszczonej opłaty.  Oferty specjalne, częściowo wykorzystana nie podlegają zwrotowi.
  8. Zmiany w bilecie muszą być zgłoszone minimum 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Za zmiany dokonywane w bilecie pobierana jest opłata. Pierwsza zmiana jest bezpłatna.
  9. Zwrot należności za niewykorzystaną usługę następuje tak jak uiszczona była opłata (na kartę, przelewem na konto). Zwrot gotówkowy możliwy jest w Morskim Biurze Podróży oraz na Terminalach Promowych.
  10. W przypadku rezerwacji całej kabiny, pasażer zobowiązany jest zapłacić za wszystkie łóżka, nawet, gdy w kabinie przebywa mniej osób niż jest miejsc.
  11. Osoby poniżej 17 lat mogą podróżować jedynie w towarzystwie osoby   dorosłej. Dzieci do 7 lat mogą korzystać ze wspólnego miejsca w kabinie wraz z opiekunem.
  12. Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Inter Rail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą ofert specjalnych, kabin i oferty 10-przejazdowej.

PASAŻEROWIE Z SAMOCHODAMI

  1. Kierowca pojazdu powinien posiadać, niezależnie od prawa jazdy i oryginału dowodu rejestracyjnego, również polisę obowiązkowego ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej, międzynarodową kartę pomocy drogowej (tzw. Green Card) oraz oznaczenie kraju rejestracji pojazdu. Z obowiązku posiadania Green Card, zgodnie z przepisami unijnymi, zwolnieni są obywatele państw należących do Unii Europejskiej.
  2. Jeżeli waga całkowita przekracza 3,5 tony lub całkowita długość przekracza 15m (łącznie z przyczepą) samochód jest traktowany jako ciężarowy.
  3. W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich. Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami technicznymi np. spawalniczymi w samochodach nie spełniających warunku bezpiecznego ich przewozu oraz innych niebezpiecznych materiałów. Palenie tytoniu na pokładzie samochodowym jest zabronione.
  4. Kolejność załadunku i wyładunku pojazdów oraz sposób ich rozmieszczenia na pokładzie samochodowym zależy wyłącznie od decyzji oficera ładunkowego. Kierowca zobowiązany jest do oczekiwania na sygnał oficera ładunkowego zezwalający na włączenie silnika i ruch pojazdu.
  5. Lista oczekujących traci swoją ważność w dniu odpłynięcia promu.

ODPRAWA

  1. Na Terminalu Promowym, na podstawie ważnego dokumentu tożsamości i numeru biletu, pasażer otrzyma kartę zaokrętowania, którą należy zachować w podróży.
  2. Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej 90 minut przed planowanym odejściem promu (na prom Baltivia 120 minut). Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów. Odprawa kończy się:
    • dla pasażerów pieszych 30 minut przed odejściem promu (na promie Baltivia nie obsługujemy pasażera pieszego);
    • dla pasażerów zmotoryzowanych 30 minut przed odejściem promu (na prom Baltivia na 90 min.) Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikłe z opóźnionego przyjścia/wyjścia promów do portu, anulowane rejsy lub zawinięcia do portów innych niż planowane, w przypadku problemów technicznych lub siły wyższej np. złych warunków atmosferycznych oraz innych czynników niezależnych od przewoźnika.
  2. Pasażer jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkód, spowodowanych swoim zachowaniem podczas podróży promem.
  3. W przypadku wydania przez władze graniczne decyzji uniemożliwiającej zejście na ląd (względy wizowe lub inne), pasażer jest zobowiązany opłacić przejazd powrotny.
  4. Dowództwo promu może odmówić przyjęcia na prom pasażera, pomimo posiadania opłaconej usługi przewozowej, który swym zachowaniem może spowodować zakłócenie porządku.
  5. Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubiony lub zniszczony pozostawiony bez opieki bagaż.
  6. Ewentualne reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A., ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg.

INNE

  1. Dotyczy pasażerów odbywających podróż morską bez ważnego biletu.
    Zgodnie z Art. 33a Prawa Przewozowego, Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona, legitymująca się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, może dokonywać kontroli biletu. W razie stwierdzenia braku ważnego biletu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu, przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona pobiera właściwą należność za przewóz i opłatę dodatkową albo wystawia wezwanie do zapłaty. Wysokość opłaty dodatkowej ustala się jako 2-krotność ceny biletu przejazdowego normalnego, w jedną stronę.
    Opłata dodatkowa będzie miała zastosowanie również w przypadku posiadacza biletu, w którego pojeździe wykryto większą ilość osób niż zadeklarowaną na odprawie pasażerskiej.
  2. Przewodnikowi lub opiekunowi towarzyszącemu w podróży osobie niewidomej albo osobie niezdolnej do samodzielnej egzystencji, o  których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. Nr 02.175.1440) przysługuje zniżka na przejazd w wysokości ceny usługi przejazdowej osoby niepełnosprawnej. Zniżka nie obejmuje ceny kabinowej oraz innych świadczeń oferowanych na promie.
  3. Pasażer przewożący zwierzęta domowe (również w klatkach, koszach) zobowiązany jest wykupić, do swojej dyspozycji, wyznaczoną kabinę na promie i jednocześnie odpowiada za jej stan sanitarny. Uwaga! Ilość takich kabin jest ograniczona. W rejsach dziennych na linii Świnoujście – Ystad/Kopenhaga dopuszczalne jest także przewożenie zwierząt domowych bez kabiny specjalistycznej wykupując miejsce na fotelu lotniczym dla pasażera oraz bilet dla zwierzęcia domowego. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący z psem, ma obowiązek, trzymania psa na smyczy i w kagańcu. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z przepisami weterynaryjnymi danego kraju oraz do posiadania wszystkich dokumentów niezbędnych do wwiezienia zwierzęcia do kraju przeznaczenia. Przewoźnik może odmówić przewozu zwierząt, jeżeli ich pobyt na statku, według oceny Przewoźnika, uznany zostanie za zagrażający bezpieczeństwu pasażerów lub załogi. W takim przypadku uiszczona opłata podlega zwrotowi. W rejsach dziennych na linii Świnoujście – Ystad/Kopenhaga dopuszczalne jest także przewożenie zwierząt domowych bez kabiny specjalistycznej wykupując miejsce na fotelu lotniczym dla pasażera oraz bilet dla zwierzęcia domowego. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący ze zwierzęciem, ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy oraz w kagańcu. Nie stosowanie się do powyższego podlega karze w wysokości 50 €.
  4. Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu podręcznego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie dokumentu przewozowego po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej. Pasażer jest odpowiedzialny za poinformowanie Przewoźnika o bagażu/rzeczach osobistych przekraczających powyższy limit. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub zakwalifikowania jako ładunek, za który należna jest opłata frachtowa, wszelkiego bagażu przewożonego niezgodnie z niniejszymi warunkami. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z  niewypełnienia powyższych wymagań przez pasażera.
  5. Palenie tytoniu jest zabronione, z wyjątkiem wyznaczonych miejsc na promie. Za naruszenie zakazu palenia pasażer może być obciążony karą umowną przewidzianą w punkcie 10.7. w Warunkach Przewozu.
  6. Nie dokonuje się zwrotów należności pieniężnych na promie.
  7. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat jak np. dodatek paliwowy, opłata dewaluacyjna.
  8. Pasażerowie zobowiązani są do opuszczenia kabin na pół godziny przed przybyciem promu do portu.  Przed opuszczeniem kabiny należy dokładnie sprawdzić, czy nie pozostały w niej jakiekolwiek przedmioty stanowiące własność pasażera. Armator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione w kabinie.
  9. Dane osobowe pasażerów będą przetwarzane jedynie w celu realizacji umowy przewozu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.( Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926  z późn. zmianami). Pasażer wykupując usługę przewozową wyraża zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie.
  10. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmian rozkładu i cennika bez uprzedzenia, publikując zmiany w sposób zwyczajowo przyjęty.
M/F Nova Star
M/F Cracovia
M/F Mazovia
M/V Baltivia
M/F Wawel

Zwierzęta domowe są również mile widziane na naszych promach. Ich podróż jest możliwa za dodatkową opłatą.

Kontakt - Klienci Indywidualni i Grupowi

Infolinia pasażerska, informacje na temat ruchu promów
+48 22 230 2222
Infolinia turystyczna i grupowa
+48 22 230 2223

Infolinia pasażerska
pn-pt: 8:00-18:00
sob: 8:00-16:00
Informacja na temat ruchu promów
codziennie: 8:00-20:00
Infolinia turystyczna i grupowa
pn-pt: 9:00-17:00

W sprawach pilnych dot. dzisiejszego odejścia promu, po godzinach pracy infolinii, prosimy o kontakt mailowy: pax.swinoujscie@polferries.pl

Bilety pasażerskie
rezerwacje@polferries.pl
Oferta turystyczna i grupowa
wycieczki@polferries.pl