Kup Bilet online

5% zniżki od ceny biletu za zakup online.

Rozkład rejsów promów do Szwecji

poniedziałek, 22 października
18:00
2018-10-22
12:00
2018-10-23
+1 dzień
Gdańsk
Nynäshamn
M/F Nova Star
Ceny od:
285 PLN 676 PLN
Sprawdź cennik

Brak możliwości zakupu
wtorek, 23 października
18:00
2018-10-23
12:00
2018-10-24
+1 dzień
Gdańsk
Nynäshamn
M/F Wawel
Ceny od:
285 PLN 676 PLN
Sprawdź cennik

Brak możliwości zakupu
środa, 24 października
18:00
2018-10-24
12:00
2018-10-25
+1 dzień
Gdańsk
Nynäshamn
M/F Nova Star
Ceny od:
285 PLN 676 PLN
Sprawdź cennik

4 osoby + kabina 4 osobowa bez okna
+ samochód osobowy do 2,50 m wys., i do 6 m dł.
w obie strony
1794 PLN
* dotyczy oferty kierowca z samochodem osobowym / kierowca + motocykl / mobilehome
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • W ruchu międzynarodowym obowiązuje posiadanie oryginału dokumentu, potwierdzającego rejestrację pojazdu oraz jego międzynarodowe ubezpieczenie.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony oraz zestawów, których łączna długość przekracza 14m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Bilet może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych

Oferty Specjalne w obie strony częściowo wykorzystane nie podlegają zwrotowi.

 kierowca z samochodem
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
676 PLN
966 PLN
 kierowca z samochodem
powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
w jedną stronę
w obie strony
1159 PLN
1656 PLN
 kierowca + mobilehome
powyżej 3,5 tony wagi całkowitej do 14m długości
w jedną stronę
w obie strony
1509 PLN
2153 PLN
kierowca+motocykl (motorower)
w jedną stronę
w obie strony
405 PLN
580 PLN
+ dodatkowa osoba w pojeździe*
(samochód – max. 9 osób, motocykl – max. 2 osoby, łącznie z kierowcą)
w jedną stronę
w obie strony
143 PLN
202 PLN
 przyczepa motocyklowa
w jedną stronę
w obie strony
147 PLN
207 PLN
 przyczepa samochodowa
do 2,50m wys., i do 6m dł.
w jedną stronę
w obie strony
414 PLN
828 PLN
 przyczepa samochodowa
powyżej 2,50m wys., i do 8m dł.
w jedną stronę
w obie strony
736 PLN
1472 PLN
 rower
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
* dotyczy oferty kierowca z samochodem osobowym / kierowca + motocykl / mobilehome
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Inter Rail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu. Podanie niewłaściwych wymiarów może spowodować brak możliwości wjazdu na prom.
  • W ruchu międzynarodowym obowiązuje posiadanie oryginału dokumentu, potwierdzającego rejestrację pojazdu oraz jego międzynarodowe ubezpieczenie.
  • Ostateczne dane osób w biletach korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu na Terminalu, osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu według cennika z taryfy bez samochodu (bilet dla osoby pieszej)
  • Przewóz pojazdów o wadze całkowitej powyżej 3,5 tony oraz zestawów, których łączna długość przekracza 14m odbywa się wg stawek frachtowych.
  • Bilet dla kierowcy i samochodu może być wykorzystany wyłącznie dla sprawnego pojazdu. W innym przypadku obowiązuje rezerwacja w dziale ładunkowym wg stawek frachtowych

 

dorosły
w jedną stronę
w obie strony
285 PLN
405 PLN
dziecko od 8 do 14 lat (wiek określany jest wg rocznika)*
uczeń, student poniżej 26 lat, emeryt, rencista
w jedną stronę
w obie strony
244 PLN
345 PLN
dziecko do 7 lat
(wiek określany jest wg rocznika)
w jedną stronę
w obie strony
bezpłatnie
bezpłatnie
zwierzę domowe (kabina specjalna obowiązkowa)*
w jedną stronę
w obie strony
161 PLN
322 PLN
* Oferta do nabycia tylko w punktach obsługi Klienta.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3% od ceny biletu.
  • Zniżki dla posiadaczy kart: EURO<26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormannens Riksforbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Inter Rail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą kabin i oferty 10-przejazdowej. Zniżka przysługuje na podstawie ważnej legitymacji, którą pasażer ma obowiązek mieć przy sobie podczas odprawy na prom.
  • Ostatecznie dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.

m/f Wawel

Cena za miejsce w kabinie dla jednej osoby w jedną stronę

armatorska 2 osobowa z oknem
cena za całą kabinę ze śniadaniem i lunchem 2-daniowym
713 PLN
fotele lotnicze
bezpłatnie

Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

50% rabatu od cen kabinowych na odejścia we wtorki, środy i czwartki w okresach: 02.10.2018-24.10.2018; 06.11.2018-06.12.2018; 18.01.2019-31.01.2019

Cena za osobę przy min. 10 osobach płacących
w jedną stronę
w obie strony
198 PLN
285 PLN
  • Oferta grupowa nie obowiązuje w okresach:
    na odejścia z Gdańska: 03.04.2018 - 15.04.2018; 01.01.2019 - 13.01.2019
    na odejścia z Nynäshamn: 16.03.2018 - 31.03.2018; 07.12.2018 - 24.12.2018
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Ostateczne dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Każda 11-ta osoba w grupie otrzymuje bezpłatny przejazd.
  • Warunkiem skorzystania z oferty jest dokonanie rezerwacji przejazdu nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
z grupą min. 25 płacących osób
w jedną stronę
 polferries.cenniki.w2s
bezpłatnie
bezpłatnie
z grupą min. 10 płacących osób
 polferries.cenniki.w1s
 polferries.cenniki.w2s
1012 PLN
1518 PLN
bez grupy
 polferries.cenniki.w1s
 polferries.cenniki.w2s
2392 PLN
3588 PLN
drugi kierowca 
(przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie)
 polferries.cenniki.w1s
 polferries.cenniki.w2s
414 PLN
828 PLN
  • Kierowca otrzymuje bezpłatnie: przejazd, miejsce w kabinie i wyżywienie.
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Ostateczne dane w biletach muszą być podane nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
 kierowca + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
4048 PLN
2  2 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
4982 PLN
4  4 osoby + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
6624 PLN
 5 osób + samochód osobowy do 2,50m wys., i do 6m dł.
cena:
7480 PLN
 kierowca + samochód osobowy powyżej 2,50m wys., i do 10m dł.
cena:
6955 PLN
  • Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.
  • Oferta nie podlega zwrotowi.
  • Bilety ważne 12 miesięcy od daty pierwszego rejsu. Warunkiem skorzystania z biletu 10-przejazdowego jest dokonanie rezerwacji przejazdu oraz podanie ostatecznych danych osób korzystających z oferty nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu.
  • Długość i wysokość pojazdu mierzona jest wraz z bagażem na dachu i wszystkimi wystającymi elementami, dotyczy również rowerów przewożonych na dachu samochodu.
 Śniadanie w restauracji
cena:
30 PLN
 Śniadanie w restauracji
dzieci do 14 lat (wiek dziecka określony jest wg rocznika)
cena:
15 PLN
 Lunch / Kolacja (zupa + danie główne + napój) - do wyboru ze specjalnego menu (zupa + danie główne + sok owocowy)
cena:
52 PLN
 Lunch Bag - kanapka z szynką, kanapka z serem żółtym, wafel Prince Polo, jabłko, woda mineralna, jogurt.
cena:
20 PLN
  •  Obowiązuje dodatek ekologiczny w wys. 3 % od ceny biletu.

Ważne informacje dotyczące zasad sprzedaży usług przewozowych, zaokrętowaniu i zachowaniu podczas podróży promem oraz o odpowiedzialności przewoźnika.

Szczegółowe postanowienia umowy przewozu określone są w Warunkach Przewozu. Pasażerowie zobowiązani są zapoznać się z Warunkami Przewozu Pasażerów, ich bagażu i pojazdów promami przed zawarciem umowy. Warunki te stanowią integralną część umowy przewozu zawieranej pomiędzy pasażerem i Polską Żeglugą Bałtycką S.A. w Kołobrzegu. Treść Warunków Przewozu jest dostępna w miejscu sprzedaży usług przewozowych, na Terminalach Promowych, na promach oraz na stronach internetowych www.polferries.pl

USŁUGA PRZEWOZOWA

  1. Przez „usługę przewozową" rozumie się przewóz pasażera i jego bagażu drogą morską na podstawie zawartej umowy przewozu.
    Sprzedaż usług przewozowych jest prowadzona przez Morskie Biura Podróży Polferries, Terminale Promowe oraz upoważnionych do tego Agentów.
  2. Zalecane jest dokonywanie rezerwacji dla wszystkich rodzajów usług przewozowych nie później niż 24 godz. przed planowaną datą podróży. 
  3. Usługi przewozowe sprzedaje się tylko na określoną datę podróży.
  4. Pasażer uiszczając opłatę za usługę przewozową, potwierdza dokonany wybór jednocześnie akceptuje Warunki Przewozu Polferries.
  5. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania Przewoźnikowi imion i nazwisk, wieku (w tym dzieci i niemowląt), płci i obywatelstwa pasażerów w momencie dokonywania rezerwacji. Dane pasażera widniejące na dokumentach podróży muszą zawsze być identyczne z danymi wpisanymi w ważnym dowodzie tożsamości, czyli paszporcie lub dowodzie osobistym pasażera . Przewoźnik odmówi przewozu osobie nie zarejestrowanej w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji. W przypadku biletu ostateczne dane osób podróżujących muszą być podane nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem rejsu.
  6. Wykorzystanie usługi przewozowej może nastąpić w okresie 6 miesięcy od pierwotnie zadeklarowanej daty podróży, chyba, że warunki ofert specjalnych stanowią inaczej. Data rejsu może być zmieniona w wyżej wymienionym okresie pod warunkiem zarejestrowania zmiany w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godziny przed zadeklarowaną datą podróży. Nie zgłoszenie zmiany w wyżej wymienionym terminie spowoduje brak możliwości realizacji usługi bez prawa do zwrotu opłaty za przewóz. Pierwsza zmiana w bilecie jest bezpłatna, każda kolejna jest płatna.
  7. Pasażer może zrezygnować z całości lub części usługi przewozowej z zachowaniem prawa do częściowego zwrotu opłaty, pod warunkiem zarejestrowania rezygnacji w komputerowym systemie sprzedaży i rezerwacji nie później niż 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Dokonując zwrotu, potrąceniu podlega 30 % opłaty za usługę przewozową. Późniejsza rezygnacja albo nieprzybycie w oznaczonym czasie do odprawy nie stanowi podstawy do zwrotu uiszczonej opłaty.  Oferty specjalne, częściowo wykorzystana nie podlegają zwrotowi.
  8. Zmiany w bilecie muszą być zgłoszone minimum 24 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Za zmiany dokonywane w bilecie pobierana jest opłata. Pierwsza zmiana jest bezpłatna.
  9. W przypadku sprzedaży na fakturę VAT zwrot należności może nastąpić tylko w miejscu wystawienia faktury VAT, natomiast przy pozostałej sprzedaży (paragon) zwrot należności możliwy jest w miejscu zakupu usługi przewozowej, w Morskim Biurze Podróży Polferries, na Terminalach Promowych lub w Centrali.
  10. W przypadku rezerwacji całej kabiny, pasażer zobowiązany jest zapłacić za wszystkie łóżka, nawet, gdy w kabinie przebywa mniej osób niż jest miejsc.
  11. Osoby poniżej 17 lat mogą podróżować jedynie w towarzystwie osoby   dorosłej. Dzieci do 7 lat mogą korzystać ze wspólnego miejsca w kabinie wraz z opiekunem.
  12. Zniżki dla posiadaczy kart: EURO <26 (dot. pozycji: dorosły, samochód osobowy z kierowcą) Motormännens Riksförbund, NAF, SMC, Caravan Club, Signal Iduna oraz karty Inter Rail. Wszystkie zniżki udzielane są za okazaniem legitymacji, nie dotyczą ofert specjalnych, kabin i oferty 10-przejazdowej.

PASAŻEROWIE Z SAMOCHODAMI

  1. Kierowca pojazdu powinien posiadać, niezależnie od prawa jazdy i oryginału dowodu rejestracyjnego, również polisę obowiązkowego ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej, międzynarodową kartę pomocy drogowej (tzw. Green Card) oraz oznaczenie kraju rejestracji pojazdu. Z obowiązku posiadania Green Card, zgodnie z przepisami unijnymi, zwolnieni są obywatele państw należących do Unii Europejskiej.
  2. Jeżeli waga całkowita przekracza 3,5 tony lub całkowita długość przekracza 14m ( łącznie z przyczepą) samochód jest traktowany jako ciężarowy.
  3. W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich. Zabronione jest przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach, butli z gazami technicznymi np. spawalniczymi w samochodach nie spełniających warunku bezpiecznego ich przewozu oraz innych niebezpiecznych materiałów. Palenie tytoniu na pokładzie samochodowym jest zabronione.
  4. Kolejność załadunku i wyładunku pojazdów oraz sposób ich rozmieszczenia na pokładzie samochodowym zależy wyłącznie od decyzji oficera ładunkowego. Kierowca zobowiązany jest do oczekiwania na sygnał oficera ładunkowego zezwalający na włączenie silnika i ruch pojazdu.
  5. Lista oczekujących traci swoją ważność w dniu odpłynięcia promu.

ODPRAWA

  1. Na Terminalu Promowym, na podstawie ważnego dokumentu tożsamości i numeru biletu, pasażer otrzyma kartę zaokrętowania, którą należy zachować w podróży.
  2. Dla pasażerów zmotoryzowanych odprawa kończy się 30 min. przed odejściem promów Cracovia, Mazovia, Wawel oraz 90 min przed odejściem promu Baltivia.
  3. Dla pasażerów pieszych odprawa kończy się na 15 minut przed odejściem promów Cracovia, Mazovia, Wawel (na promie Baltivia nie obsługujemy pasażera pieszego)

Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów w przypadku późniejszego zgłoszenia się do odprawy i załadunku niż jest to określone w informacji, pomimo dokonanej rezerwacji lub wykupionej usługi przewozowej.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikłe z opóźnionego przyjścia/wyjścia promów do portu, anulowane rejsy lub zawinięcia do portów innych niż planowane, w przypadku problemów technicznych lub siły wyższej np. złych warunków atmosferycznych oraz innych czynników niezależnych od przewoźnika.
  2. Pasażer jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkód, spowodowanych swoim zachowaniem podczas podróży promem.
  3. W przypadku wydania przez władze graniczne decyzji uniemożliwiającej zejście na ląd (względy wizowe lub inne), pasażer jest zobowiązany opłacić przejazd powrotny.
  4. Dowództwo promu może odmówić przyjęcia na prom pasażera, pomimo posiadania opłaconej usługi przewozowej, który swym zachowaniem może spowodować zakłócenie porządku.
  5. Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubiony lub zniszczony pozostawiony bez opieki bagaż.
  6. Ewentualne reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A., ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg.

INNE

  1. Dotyczy pasażerów odbywających podróż morską bez ważnego biletu.
    Zgodnie z Art. 33a Prawa Przewozowego, Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona, legitymująca się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, może dokonywać kontroli biletu. W razie stwierdzenia braku ważnego biletu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu, przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona pobiera właściwą należność za przewóz i opłatę dodatkową albo wystawia wezwanie do zapłaty. Wysokość opłaty dodatkowej ustala się jako 2-krotność ceny biletu przejazdowego normalnego, w jedną stronę.
    Opłata dodatkowa będzie miała zastosowanie również w przypadku posiadacza biletu, w którego pojeździe wykryto większą ilość osób niż zadeklarowaną na odprawie pasażerskiej.
  2. Przewodnikowi lub opiekunowi towarzyszącemu w podróży osobie niewidomej albo osobie niezdolnej do samodzielnej egzystencji, o  których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. Nr 02.175.1440) przysługuje zniżka na przejazd w wysokości ceny usługi przejazdowej osoby niepełnosprawnej. Zniżka nie obejmuje ceny kabinowej oraz innych świadczeń oferowanych na promie.
  3. Pasażer przewożący zwierzęta domowe (również w klatkach, koszach) zobowiązany jest wykupić, do swojej dyspozycji, wyznaczoną kabinę na promie i jednocześnie odpowiada za jej stan sanitarny. W przypadku braku takiej kabiny nie jest możliwy przewóz zwierząt domowych. Uwaga! Ilość takich kabin jest ograniczona. W miejscach ogólnodostępnych, pasażer podróżujący z psem, ma obowiązek, trzymania psa na smyczy i w kagańcu. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z przepisami weterynaryjnymi danego kraju oraz do posiadania wszystkich dokumentów niezbędnych do wwiezienia zwierzęcia do kraju przeznaczenia. Przewoźnik może odmówić przewozu zwierząt, jeżeli ich pobyt na statku, według oceny Przewoźnika, uznany zostanie za zagrażający bezpieczeństwu pasażerów lub załogi. W takim przypadku uiszczona opłata podlega zwrotowi.
  4. Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu podręcznego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie dokumentu przewozowego po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej. Pasażer jest odpowiedzialny za poinformowanie Przewoźnika o bagażu/rzeczach osobistych przekraczających powyższy limit. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub zakwalifikowania jako ładunek, za który należna jest opłata frachtowa, wszelkiego bagażu przewożonego niezgodnie z niniejszymi warunkami. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z  niewypełnienia powyższych wymagań przez pasażera.
  5. Palenie tytoniu jest zabronione, z wyjątkiem wyznaczonych miejsc na promie. Za naruszenie zakazu palenia pasażer może być obciążony karą umowną przewidzianą w punkcie 10.7. w Warunkach Przewozu.
  6. Nie dokonuje się zwrotów należności pieniężnych na promie.
  7. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych opłat jak np. dodatek paliwowy, opłata dewaluacyjna.
  8. Pasażerowie zobowiązani są do opuszczenia kabin na pół godziny przed przybyciem promu do portu.  Przed opuszczeniem kabiny należy dokładnie sprawdzić, czy nie pozostały w niej jakiekolwiek przedmioty stanowiące własność pasażera. Armator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione w kabinie.
  9. Dane osobowe pasażerów będą przetwarzane jedynie w celu realizacji umowy przewozu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.( Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926  z późn. zmianami). Pasażer wykupując usługę przewozową wyraża zgodę na przetwarzanie danych w tym zakresie.
  10. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmian rozkładu i cennika bez uprzedzenia, publikując zmiany w sposób zwyczajowo przyjęty.

Dojazd do Terminala Promowego Westerplatte dla pasażerów pieszych zapewnia komunikacja miejska ZTM w Gdańsku autobusami linii nr 106, 138 i 606 (linia sezonowa od maja do października): Rozkład Jazdy Autobusów ZTM

Zaplanuj dojazd do Terminala Promowego komunikacją miejską: Jakdojade Gdańsk

M/F Nova Star
M/F Cracovia
M/F Mazovia
M/V Baltivia
M/F Wawel

Zwierzęta domowe są również mile widziane na naszych promach. Ich podróż jest możliwa za dodatkową opłatą.

Kontakt - Klienci Indywidualni i Grupowi

 

W sprawach pilnych dot. dzisiejszego odejścia promu, po godzinach pracy infolinii, prosimy o kontakt mailowy: pax.swinoujscie@polferries.pl

Klienci Indywidualni
pn-sb: 8:00-18:00
niedziela: 8:00-15:00
Klienci Grupowi
pn-pt: 9:00-17:00